Uporabite kronološki nabor zapisov, ki zagotavlja dokumentirane dokaze o dejavnostih, ki so jih opravili podporni agenti.
Revizijski dnevnik samodejno spremlja akcije, kot so:
- Uporabnik – Spremmemba stanja
- Uporabnik – Prijavljen
- Uporabnik – Odjavljen
- Splošna akcija
- Uporabnik – Ogled zahtevka
- Uporabnik – Zapustil zahtevek
- Zahtevek – Status
- Zahtevek – Sporočilo
- Zahtevek – Interno sporočilo
- Zahtevek – Dokument
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Sistemsko sporočilo
- Zahtevek – Sprememba oznake
- Zahtevek – Glasovno sporočilo
- Zahtevek – Opomba
- Zahtevek – Rangiranje
- Zahtevek – Razdeljen
- Ticket – Drugo
- Zahtevek – Klic
- Zahtevek – Klepet
- Zahtevek – Facebook
- Zahtevek – Preusmeritev
- Zahtevek – Baza znanja
- Zahtevek – Nepovezan
- Zahtevek – Tvit
- Zahtevek – Razdeljen
- Zahtevek – Tencent
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Weibo
Revizijski dnevnik Filter
Uporabite poljubne filtre za prikaz doloćenih akcij ali izbiro agenta, oddelka, časovnega okvira za prenos specifičnih podatkov.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Viri za Bazo znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.