Uporabite kronološki nabor zapisov, ki zagotavlja dokumentirane dokaze o dejavnostih, ki so jih opravili podporni agenti.
Revizijski dnevnik samodejno spremlja akcije, kot so:
- Uporabnik – Spremmemba stanja
- Uporabnik – Prijavljen
- Uporabnik – Odjavljen
- Splošna akcija
- Uporabnik – Ogled zahtevka
- Uporabnik – Zapustil zahtevek
- Zahtevek – Status
- Zahtevek – Sporočilo
- Zahtevek – Interno sporočilo
- Zahtevek – Dokument
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Sistemsko sporočilo
- Zahtevek – Sprememba oznake
- Zahtevek – Glasovno sporočilo
- Zahtevek – Opomba
- Zahtevek – Rangiranje
- Zahtevek – Razdeljen
- Ticket – Drugo
- Zahtevek – Klic
- Zahtevek – Klepet
- Zahtevek – Facebook
- Zahtevek – Preusmeritev
- Zahtevek – Baza znanja
- Zahtevek – Nepovezan
- Zahtevek – Tvit
- Zahtevek – Razdeljen
- Zahtevek – Tencent
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Weibo
Revizijski dnevnik Filter
Uporabite poljubne filtre za prikaz doloćenih akcij ali izbiro agenta, oddelka, časovnega okvira za prenos specifičnih podatkov.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Viri za Bazo znanja
Pomembnost storitev za stranke je odvisna od kulturnih dejavnikov. LiveAgent ponuja rešitve za podporo strankam, ki vplivajo na njihove nakupne navade. Frustracijo strank lahko povzročajo pisni odgovori. Funkcija odgovornosti v LiveAgentu pomaga pri dodeljevanju zahtevkov agentom. Obvestila lahko nastavite za obveščanje agentov o novih zahtevkih.