V LiveAgent-u določite naslove IP obiskovalcev, ki jih želite blokirati, tako da nadležni obiskovalci ne bodo mogli več motiti vaših agentov.
Prepoved se nanaša na:
Klepeti Obiskovalec lahko vidi gumb za klepet, vendar ne more začeti seje klepeta z razpoložljivim agentom. Blokirani obiskovalec lahko preprosto pusti sporočilo brez povezave, ki bo samodejno označeno kot vsiljena pošta.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Obrazci za stike Sporočilo, ki ga je blokirani obiskovalec dodal preko kontaktnega obrazca, bo samodejno označeno kot vsiljena pošta.
Klici Klici preko pripomočka za klice (gumb za klic) bodo preusmerjeni na glasovno pošto (in označeni kot neželena pošta) ali pa bo klic samo končan – v skladu z nastavitvijo IVR.
Predlogi / Objave na forumu Blokirani uporabniki se ne morejo registrirati in prispevati objav na forumu/dodati predlog z blokiranega naslova IP.
Zgodovina blokad – Shranjene informacije
- Datum blokade (Ustvarjeno)
- Veljavnost (veljavno do)
- Blokiran IP
- Opomba z razlogom
- Blokiran od (ime agenta)
- ID zahtevka
Kako dodati prepoved
- Med klepetom z nadležnim obiskovalcem
- Dodaj prepoved v razdelku Nastavitve/zaščita v LiveAgent
Viri za bazo znanja
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.