Želite izboljšati vsakodnevno učinkovitost svojih agentov?
Ne iščite več. Samodejna distribucija klepetov je ena od številnih funkcij LiveAgent, ki vašim agentom pomagajo pri učinkovitem ravnanju med novimi klepeti.
LiveAgent ponuja več načinov usmerjanja in distribucije klepeta v živo.
Izbirate lahko med vnaprej določenimi možnostmi poti, kot so;
- Naključna dodelitev
- Zvonjenje vsem
- Najboljši izkoristek
Možnosti usmerjanja klepeta z LiveAgent:
Za zagotovitev hitre in natančne komunikacije LiveAgent klepete dodeli Agentom ki so že komunicirali s temi strankami. Poleg naključne dodelitve obstajajo še 3 druge možnosti za napredno usmerjanje klepeta.
Naključna dodelitev
Novi klepeti bodo naključno dodeljeni enemu od agentov, ki je na voljo za klepet. Ta strategija vam pomaga, da v povprečju sčasoma dodelite enako količino klepetov vsakemu od svojih agentov.
Povprečna uporaba
Novi klepeti bodo dodeljeni agentu z najmanjšim številom aktivnih klepetov, da se ohrani enak izkoristek vseh razpoložljivih agentov. Ta strategija vam pomaga naložiti uravnoteženo število sočasnih klepetov med vsemi razpoložljivimi agenti.
Največja uporaba
Novi klepeti bodo dodeljeni agentu z največjim številom aktivnih klepetov, da bo maksimalno izkoriščen. Ko agent nima prostih mest za klepet, bo nova zahteva za klepet preusmerjena do naslednjega razpoložljivega agenta. Ta strategija vam pomaga povečati obremenitev agentov za klepet in omogočiti drugim agentom, da delajo na zahtevkih brez povezave.
Zvonjenje vsem
Nov klepet bo obvestil vse agente, ki so na voljo za klepet, dokler se eden ne oglasi.
Največja obremenitev klepetov
Določite število klepetov, ki jih lahko izvaja agent.
Prioriteto agenta za klepet
Nastavite nižjo ali višjo prednost pri klepetu za določenega agenta. Novi klepeti bodo usmerjeni k agentom z najvišjo prioriteto. (1 – najvišja, 100 – najnižja.)
Druge razpoložljive nastavitve klepeta v LiveAgent:
Čas usmerjanja
S funkcijo čas usmerjanja preprečite nepotrebno čakalno dobo. Nastavitev časa usmerjanja vam omogoča, da izberete želeni čas (v sekundah), po katerem se klepet preusmeri, če začetni agent ni odziven/na voljo.
Čas neaktivnosti
Nastavite čas nedejavnosti, da poizvedbe avtomatizirate kar najbolje.
Čas za oddih
Nastavite “čas za oddih” in dajte svojim agentom čas, da se pripravijo na naslednjega obiskovalca/kupca.
Poslovne prednosti:
- Učinkovit tok dela
- Zadovoljstvo strank
- Izboljšan CX
- Prihranek časa
- Zmanjša stroške
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.
Druge odlične funkcije klepeta v živo:
LiveAgent Live Chat ima poleg usmerjanja in distribucije klepeta v živo še veliko funkcij za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje in učinkovitosti. Na primer;
Zgodovina klepeta
Preprosto poiščite prejšnja vprašanja kupcev s funkcijo zgodovine klepetov in zagotovite hitro in učinkovito podporo. Ponovna razlaga problema/situacije je lahko za kupca moteča. Ta funkcija lahko prepreči nepotrebne frustracije in zmedo.
Izvedite več o funkciji zgodovine klepeta.
Proaktivna povabila na klepet
Bodite pripravljeni pomagati svojim strankam na celotnem potovanju s proaktivnimi vabili. Ta uporabna funkcija je lahko koristna za spletna mesta, ki imajo visoko stopnjo obiskov. S proaktivnim vabilom strank na klepet lahko preprečite odliv s ponudbo pomoči. Ta funkcija je preprosto odličen dodatek, ki daje vašemu podjetju konkurenčno prednost.
Naučite se več o funkciji proaktivnega povabila na klepet.
Spletni obiskovalci
LiveAgent ima ločen odsek za spletne obiskovalce. To so obiskovalci, ki trenutno brskajo po vaši spletni strani. Izveste lahko informacije, kot so država obiskovalca, trenutni URL, napotitelj in še več. Več informacij kot imate, boljšo storitev/podporo strankam lahko zagotovite.
Naučite se več o funkciji spletnega obiska.
Viri za bazo znanja
Oglejte si naš vodnik po korakih o tem, kako ustvariti gumb za klepet za vašo spletno stran.
Če bi radi izvedeli več, preberite vse o funkciji klepeta v živo – LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
LiveAgent je brezplačna programska oprema za klepet v živo, ki je pomemben kanal za storitve za stranke in omogoča skoraj takojšnje odgovore in pomoč v realnem času. Obstajajo tudi druge možnosti za spletno komunikacijo, kot je spletna klepetalnica. Pri dodajanju klepeta na spletno mesto je ključno izbrati ponudnika programske opreme, ki najbolje ustreza poslovnim potrebam. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Poleg tega ponuja tudi brezplačen sistem zahtevkov z univerzalnim nabiralnikom, klicnim centrom in portalom za stranke ter je koristna za podjetja vseh velikosti za izboljšanje storitev za stranke in povečanje prihodkov.
LiveAgent je programska tehnologija za klepet v živo, ki omogoča učinkovito komunikacijo s strankami v realnem času. Klepet v živo ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. LiveAgent vam omogoča enostavno upravljanje strank, vključuje integracije z drugimi aplikacijami. Obstajajo tudi druge možnosti za spletno komunikacijo, kot je spletna klepetalnica. Klepet v živo zmanjšuje stres in povečuje konverzije pri strankah.
Predloge obvestil so učinkovit način za enostavnejšo in hitrejšo komunikacijo s strankami. LiveAgent ponuja predloge obvestil, ki jih je možno prilagoditi potrebam ekipe za pomoč strankam, s tem pa tudi zmanjšati čas odziva in izboljšati zadovoljstvo strank. Programska oprema za pomoč strankam LiveAgent ima bogat nabor funkcij, ki so na voljo preizkusiti brezplačno 14 dni.