Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Distribucija klepeta

Želite izboljšati vsakodnevno učinkovitost svojih agentov?

Ne iščite več. Samodejna distribucija klepetov je ena od številnih funkcij LiveAgent, ki vašim agentom pomagajo pri učinkovitem ravnanju med novimi klepeti.

LiveAgent ponuja več načinov usmerjanja in distribucije klepeta v živo.

Izbirate lahko med vnaprej določenimi možnostmi poti, kot so;

  • Naključna dodelitev
  • Zvonjenje vsem
  • Najboljši izkoristek

Možnosti usmerjanja klepeta z LiveAgent:

Za zagotovitev hitre in natančne komunikacije LiveAgent klepete dodeli Agentom ki so že komunicirali s temi strankami. Poleg naključne dodelitve obstajajo še 3 druge možnosti za napredno usmerjanje klepeta.

Naključna dodelitev

Novi klepeti bodo naključno dodeljeni enemu od agentov, ki je na voljo za klepet. Ta strategija vam pomaga, da v povprečju sčasoma dodelite enako količino klepetov vsakemu od svojih agentov.

Povprečna uporaba

Novi klepeti bodo dodeljeni agentu z najmanjšim številom aktivnih klepetov, da se ohrani enak izkoristek vseh razpoložljivih agentov. Ta strategija vam pomaga naložiti uravnoteženo število sočasnih klepetov med vsemi razpoložljivimi agenti.

Največja uporaba

Novi klepeti bodo dodeljeni agentu z največjim številom aktivnih klepetov, da bo maksimalno izkoriščen. Ko agent nima prostih mest za klepet, bo nova zahteva za klepet preusmerjena do naslednjega razpoložljivega agenta. Ta strategija vam pomaga povečati obremenitev agentov za klepet in omogočiti drugim agentom, da delajo na zahtevkih brez povezave.

Zvonjenje vsem

Nov klepet bo obvestil vse agente, ki so na voljo za klepet, dokler se eden ne oglasi.

Največja obremenitev klepetov

Določite število klepetov, ki jih lahko izvaja agent.

Prioriteto agenta za klepet

Nastavite nižjo ali višjo prednost pri klepetu za določenega agenta. Novi klepeti bodo usmerjeni k agentom z najvišjo prioriteto. (1 – najvišja, 100 – najnižja.)

Druge razpoložljive nastavitve klepeta v LiveAgent:

Čas usmerjanja

S funkcijo čas usmerjanja preprečite nepotrebno čakalno dobo. Nastavitev časa usmerjanja vam omogoča, da izberete želeni čas (v sekundah), po katerem se klepet preusmeri, če začetni agent ni odziven/na voljo.

Čas neaktivnosti

Nastavite čas nedejavnosti, da poizvedbe avtomatizirate kar najbolje.

Čas za oddih

Nastavite “čas za oddih” in dajte svojim agentom čas, da se pripravijo na naslednjega obiskovalca/kupca.

Poslovne prednosti:

  • Učinkovit tok dela
  • Zadovoljstvo strank
  • Izboljšan CX
  • Prihranek časa
  • Zmanjša stroške

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Druge odlične funkcije klepeta v živo:

LiveAgent Live Chat ima poleg usmerjanja in distribucije klepeta v živo še veliko funkcij za izboljšanje splošne uporabniške izkušnje in učinkovitosti. Na primer;

Zgodovina klepeta

Preprosto poiščite prejšnja vprašanja kupcev s funkcijo zgodovine klepetov in zagotovite hitro in učinkovito podporo. Ponovna razlaga problema/situacije je lahko za kupca moteča. Ta funkcija lahko prepreči nepotrebne frustracije in zmedo.

Izvedite več o funkciji zgodovine klepeta.

Proaktivna povabila na klepet

Bodite pripravljeni pomagati svojim strankam na celotnem potovanju s proaktivnimi vabili. Ta uporabna funkcija je lahko koristna za spletna mesta, ki imajo visoko stopnjo obiskov. S proaktivnim vabilom strank na klepet lahko preprečite odliv s ponudbo pomoči. Ta funkcija je preprosto odličen dodatek, ki daje vašemu podjetju konkurenčno prednost.

Naučite se več o funkciji proaktivnega povabila na klepet.

Spletni obiskovalci

LiveAgent ima ločen odsek za spletne obiskovalce. To so obiskovalci, ki trenutno brskajo po vaši spletni strani. Izveste lahko informacije, kot so država obiskovalca, trenutni URL, napotitelj in še več. Več informacij kot imate, boljšo storitev/podporo strankam lahko zagotovite.

Naučite se več o funkciji spletnega obiska.

Viri za bazo znanja

Oglejte si naš vodnik po korakih o tem, kako ustvariti gumb za klepet za vašo spletno stran.

Če bi radi izvedeli več, preberite vse o funkciji klepeta v živo – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico