Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vključitev okna za klepet

Kaj je vgraditev okna za klepet?

To je enostavno gumb za klepet, vključen na stran. Okno za klepet je lahko vključeno na levo ali desno stran spletne strani.

Obiskovalci lahko minimizirajo okno za klepet. Obvestilo: “Novo neprebrano sporočilo” je prikazano, ko agent pošlje sporočilo in je okno za klepet minimizirano.

Kako deluje vgradnja okna za klepet?

Docked Chat Window | www.liveagent.com

Poslovne prednosti:

  • Boljša uporabniška izkušnja
  • Gladek pretok storitev za stranke
  • Izboljšano zadovoljstvo strank

Okno za klepet – Prilagodljive možnosti v LiveAgent:

  • Sporočilo dobrodošlice
  • Skrij sporočilo dobrodošlice
  • Spet skrij gumb za začetek
  • Omogoči opustitev nepovezanih sporočil
  • Stil
  • Velikost
  • Barve
  • Naslov
  • Z-indeks
  • Poljuben CSS

Niste ljubitelj vgrajenih oken za klepet?

Ni problem, LiveAgent ponuja možnost za ustvarjanje pojavnega okna.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Bonus nasveti:

TGumb za klepet je izboljšava za vaše agente, spletne strani in ultimativno vaše stranke. Vendar pa je napačna umestitev lahko kontraproduktivna. Znano je, da imajo stranke rade podporo preko klepeta v živo, saj je hiter in učinkovit način komunikacije s podporo strankam.

Če se nadležen gumb pojavi ob nepravem času in na napačnem mestu, lahko stranka izbere vašega konkurenta in ne vašo spletno stran. Da, uporabniška izkušnja (UX) lahko odloči, ali stranka izbere vaše podjetje pred konkurenco. Da bi to preprečili, imamo dva pomembna nasveta, ki vam pomagata preprečiti to situacijo.

Čas

LiveAgent vam omogoča nastavitev določenega časa, po katerem se na vašem spletnem mestu prikaže okno za klepet. Stranki je treba nekaj časa pustiti, da brska po spletni strani. Splošno pravilo je približno 3 sekunde.

Umestitev

Kot smo že poudarili, je umestitev ključnega pomena. Na splošno je gumb za klepet v spodnjem desnem kotu spletne strani. Kupci so tega navajeni in povsem naravno je, da ga najdemo tam, saj večina ljudi bere od leve proti desni. Če še vedno niste prepričani glede umestitve, jo preprosto preizkusite in poglejte.

Viri Baze znanja:

Če bi radi implementirali gumb za klepet, sledite temu vodniku.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico