Kaj je vgraditev okna za klepet?
To je enostavno gumb za klepet, vključen na stran. Okno za klepet je lahko vključeno na levo ali desno stran spletne strani.
Obiskovalci lahko minimizirajo okno za klepet. Obvestilo: “Novo neprebrano sporočilo” je prikazano, ko agent pošlje sporočilo in je okno za klepet minimizirano.
Kako deluje vgradnja okna za klepet?
Poslovne prednosti:
- Boljša uporabniška izkušnja
- Gladek pretok storitev za stranke
- Izboljšano zadovoljstvo strank
Okno za klepet – Prilagodljive možnosti v LiveAgent:
- Sporočilo dobrodošlice
- Skrij sporočilo dobrodošlice
- Spet skrij gumb za začetek
- Omogoči opustitev nepovezanih sporočil
- Stil
- Velikost
- Barve
- Naslov
- Z-indeks
- Poljuben CSS
Niste ljubitelj vgrajenih oken za klepet?
Ni problem, LiveAgent ponuja možnost za ustvarjanje pojavnega okna.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Bonus nasveti:
TGumb za klepet je izboljšava za vaše agente, spletne strani in ultimativno vaše stranke. Vendar pa je napačna umestitev lahko kontraproduktivna. Znano je, da imajo stranke rade podporo preko klepeta v živo, saj je hiter in učinkovit način komunikacije s podporo strankam.
Če se nadležen gumb pojavi ob nepravem času in na napačnem mestu, lahko stranka izbere vašega konkurenta in ne vašo spletno stran. Da, uporabniška izkušnja (UX) lahko odloči, ali stranka izbere vaše podjetje pred konkurenco. Da bi to preprečili, imamo dva pomembna nasveta, ki vam pomagata preprečiti to situacijo.
Čas
LiveAgent vam omogoča nastavitev določenega časa, po katerem se na vašem spletnem mestu prikaže okno za klepet. Stranki je treba nekaj časa pustiti, da brska po spletni strani. Splošno pravilo je približno 3 sekunde.
Umestitev
Kot smo že poudarili, je umestitev ključnega pomena. Na splošno je gumb za klepet v spodnjem desnem kotu spletne strani. Kupci so tega navajeni in povsem naravno je, da ga najdemo tam, saj večina ljudi bere od leve proti desni. Če še vedno niste prepričani glede umestitve, jo preprosto preizkusite in poglejte.
Viri Baze znanja:
Če bi radi implementirali gumb za klepet, sledite temu vodniku.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.