Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pregled klepetov

Pregled klepetov je ena od odličnih funkcij LiveAgent. Omogoča pomembne informacije o obiskovalcih vaše spletne strani in vam obenem omogoča pravo reakcijo.

Vidite lahko na primer državo obiskovalca, URL brskanja v tem trenutku in koliko časa je za to porabil. Potem ga lahko proaktivno povabite na klepet.

Katere informacije lahko vidite v pregledu klepetov?

Spletne obiskovalce

Spletni obiskovalci predstavljajo število obiskovalcev, ki trenutno brskajo po vašem spletnem mestu. S to funkcijo jih lahko preprosto dosežete in jim sporočite, da ste jim pripravljeni pomagati, če bo potrebno. Poleg tega lahko svoje sporočilo ustrezno spremenite. Oddelek za spletne obiskovalce v LiveAgent ponuja nekaj pomembnih splošnih informacij, ki vam lahko pomagajo, preden reagirate.

Pa si poglejmo primer;

Sarah je v tem trenutku že dalj časa na vaši strani s cenami in pregleduje vedno iste podatke. To je odlična priložnost, da ji sporočite, da ste tam, če potrebuje dodatne informacije. Proaktivni pristop, vendar ne nadležen.

Obiskovalci v čakalni vrsti

Pregled klepetov vam daje tudi število obiskovalcev, ki čakajo v vrsti na vaše agente za klepet. Kot rezultat lahko ugotovite na enostaven način, če ima vaša podpora dovolj  agentov za obdelovanje števila obiskovalcev v vrsti.

Obiskovalci na klepetu

Še ena odlična funkcija pregleda klepetov je, da vidite število obiskovalcev, ki klepetajo.

Razpoložljivi agenti

Poglejte, koliko agentov je na razpolago za klepet in hitro ugotovite, če je na delu dovolj zaposlenih. Ta funkcija je tesno povezana z obiskovalci v vrsti. To dvoje daje vašim nadrejenim pregled in takojšnjo analizo situacije, da lahko ustrezno reagirajo.

Actualna spletna stran (URL), ki si jo ogleduje obiskovalec

Ugotovite hitro in enostavno, kateri URL vaši obiskovalci trenutno ogledujejo in koliko časa so porabili zanj. Več informacij imajo vaš agenti, boljšo storitev/podporo lahko dajejo. Tako boste lahko tudi ugotovili, če kakšen URL potrebuje izboljšave za boljšo uporabniško izkušnjo.

Primer:

Če je potencialna stranka / obiskovalec dolgo časa na strani za plačilo, lahko proaktivna povabila h klepetu vaši prodajni skupini omogočajo sklenitev posla. Po drugi strani pa lahko vaša ekipa med ogledovanjem stranke odkrije ponavljajočo se težavo z izkušnjami strank. Te situacije lahko analizirate tako, da v LiveAgent odprete Pregled klepeta.

Napotitev

Bi radi ugotovili, ali obiskovalci prihajajo preko določene napotitve? Pregledi klepetov vam lahko povedo prav to. Če imate na primer veliko obiskovalcev s strani, na kateri ste ponudili popust, se lahko proaktivno odzovete in vprašate, ali potrebujejo več informacij o ponudbi.

Država obiskovalca

Izvedite, od kod prihajajo obiskovalci. Več veste o obiskovalcih/strankah, boljša je lahko vaša storitev za stranke.

Zemljevid obiskovalcev

Poglejte spletne obiskovalce na spletni strani na zemljevidu (rdeča oznaka) in obiskovalce, ki klepetajo z agenti (modra oznaka).

Opomba: *Google je začel zaračunavati uporabo vgradnje zemljevidov API. Zato boste morali za pravilen prikaz zemljevida strank odpreti račun na platformi Google Zemljevid.

Kaj so funkcije Pregleda klepetov?

Poglejte trenutno konverzacijo med agentom in obiskovalcem

Proaktivno povabi obiskovalca na klepet (povabilo na klepet bo prikazano na strani, ki si jo ogleduje obiskovalec)

Sprejmi in začni klepet z obiskovalci, ki čakajo v vrsti

Prednosti za poslovanje:

  • Učinkovitost delovnega procesa storitev za stranke
  • Zadovoljstvo strank
  • Prihranek časa
  • Izkušnja stranke

Are you ready to improve your customer service?

Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.

FREE TRIAL

Primer v realnem življenju

Na spodnji sliki lahko vidite 3089 spletnih obiskovalcev. Nekaj ​​agentov klepeta z obiskovalci. Na primer agent Dmytro hkrati klepeta s strankama iz Francije in Nemčije.

Klepet agentov z obiskovalci lahko vidite tudi s klikom na gumb. Poleg tega lahko kliknete tudi gumb z roko in povabite obiskovalce na klepet z vami.

Vidite lahko tudi obiskovalca iz Španije, ki si ogleduje spletno stran: “https://support.ladesk.com/“. Pod to informacijo je prejšnja spletna stran, iz katere je obiskovalec prišel na vašo spletno stran. V tem primeru je to: “https://google.es/”. Če pa pogledate stranko, kot je Amelia, boste videli, da tam ni takih informacij. Kot rezultat bo prikazano BREZ REFERENCE.

Viri za Bazo znanja

Da bi izvedeli več, Kako ustvariri gumb za klepet v živo – LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico