Dodajanje kontaktnih obrazcev na vaši spletni strani omogočajo vašim strankam pošiljanje email sporočil direktno iz vaše spletne strani. Kontaktni obrazci so bodisi vgrajeni ali pa pojavno okno. Ko enkrat obiskovalec vnese vprašanje v obrazec in klikne pošiljanje, je ustvarjen nov zahtevek v LiveAgent.
Kontaktni gumbi
LiveAgent omogoča različne prilagodljive kontaktne gumbe.
Izbirate med številnimi predefiniranimi kontaktnimi obrazci, pozicijami in stili gumbov:



Niste našli pravega stila za vaš kontaktni gumb? Brez skrbi, lahko ustvarite poljuben gumb z lastno HTML kodo.

Kontaktni obrazci
Lahko izberete predefiniran kontaktni obrazec v treh različnih stilskih možnostih:
- Klasični
- Kvadraten
- Temen
Mogoče spremembe v oblikovanju kontaktnih obrazcev:
- Naslov
- Omogočite obiskovalcem izbrati oddelek
- Barva obrobe
- Barva gumba
- Barva vsebine
- Barva obrazca
- Barva statusa
- Tekstovno polje
- Polje seznama
- Potrditveno polje
- Potrditveno skupinsko polje
- Ustvarite neomejeno število polj (ime, email, telefon, naročilna ID, podjetje, sporočilo…)
Lahko definirate vašo poljubno css kodo za prilagoditev kontaktnega obrazca na obliko vaše spletne strani.

Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Odkrijte, kako predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom LiveAgent izboljšujejo uporabniško izkušnjo in zbirajo dragocene vpoglede o strankah. Omogočite večkanalno podporo, izboljšajte produktivnost agentov in zmanjšajte stroške storitev. Preizkusite brezplačno!
Klicni center – Predloge za prvi kontakt
Discover effective templates for initiating first contact with customers in your call center at LiveAgent. Our guides include greetings, empathetic statements, IVR system usage, and problem-resolution tips to ensure customers feel heard. Enhance customer satisfaction with our expert-designed templates, perfect for any call center scenario. Start your free trial today and elevate your customer support experience!