Dodajanje kontaktnih obrazcev na vaši spletni strani omogočajo vašim strankam pošiljanje email sporočil direktno iz vaše spletne strani. Kontaktni obrazci so bodisi vgrajeni ali pa pojavno okno. Ko enkrat obiskovalec vnese vprašanje v obrazec in klikne pošiljanje, je ustvarjen nov zahtevek v LiveAgent.
Kontaktni gumbi
LiveAgent omogoča različne prilagodljive kontaktne gumbe.
Izbirate med številnimi predefiniranimi kontaktnimi obrazci, pozicijami in stili gumbov:
Niste našli pravega stila za vaš kontaktni gumb? Brez skrbi, lahko ustvarite poljuben gumb z lastno HTML kodo.
Kontaktni obrazci
Lahko izberete predefiniran kontaktni obrazec v treh različnih stilskih možnostih:
- Klasični
- Kvadraten
- Temen
Mogoče spremembe v oblikovanju kontaktnih obrazcev:
- Naslov
- Omogočite obiskovalcem izbrati oddelek
- Barva obrobe
- Barva gumba
- Barva vsebine
- Barva obrazca
- Barva statusa
- Tekstovno polje
- Polje seznama
- Potrditveno polje
- Potrditveno skupinsko polje
- Ustvarite neomejeno število polj (ime, email, telefon, naročilna ID, podjetje, sporočilo…)
Lahko definirate vašo poljubno css kodo za prilagoditev kontaktnega obrazca na obliko vaše spletne strani.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Elementor kontakti za pomoč strankam
Elementor je vodilni izdelovalec spletnih strani za WordPress, ki ponuja podporo preko emaila, socialnih omrežij, forumov in samopostrežno. Njihovi pravni stiki in druge povezave so na voljo na njihovi spletni strani.
LiveAgent pregled klepeta v živo
Programska oprema za klepet v živo LiveAgent je enostavna za uporabo in prilagodljiva. Predogled tipkanja v realnem času je izjemen, prav tako pa tudi možnost brskanja po pripravljenih odgovorih. Ponuja cenovno dostopne pakete in omogoča usmerjanje zahtevkov, da se agenti ne preobremenijo. Integracija in uporabniški vmesnik sta čista in enostavna za uporabo. LiveAgentova programska oprema pušča malo želenega glede prilagajanja. Kljub nekaterim zahtevnejšim funkcijam je uporabniška izkušnja prijetna, zato bi jo priporočil tako manjšim kot večjim podjetjem.