Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poročilo oddelkov

Oddelek predstavlja poseben del vaše organizacije, razvrščen po izdelkih ali storitvah, področju znanja, fizični lokaciji ali odgovornosti.

Distribuirajte zahtevke in dodelite podporne Agente v oddelke. Določite filtre in pravila, da bodo vaši zahtevki vedno prišli v prave roke. Specificirajte različne podpise, pravila za klicanje ali klicanje na različne oddelke. Takoj boste videli, koliko novih, odprtih in razrešenih zahtevkov je po oddelkih.

Primer

Lahko ustvarite oddelek, imenovan “Prodaja” in mu dodelite ustrezne zahtevke.

Vsak oddelek bo imel lasten postopek podpore, za katerega lahko določite agente in konfigurirate e-mail naslove za podporo, sledite zahtevkom za podporo, nastavite pravila poteka dela, določite pogodbe,  sporazum za nivo storitev in Poslovni čas.

Oddelki vam omogočajo:

  • Omejite zahtevkov za agente, ki pripadajo istemu oddelku kot zahtevek
  • Prilagodite predloge za e-mail komunikacijo po oddelkih
  • Konfigurirajte razpoložljivost storitev klepeta, telefona in sporočil na oddelek

Imate enega samega zaposlenega?

Če vodite samostojno podjetje ali zelo majhno organizacijo, vam ni treba uporabljati oddelkov. V tem primeru vse zahtevke distribuirajo in obravnavajo vsi, ne glede na vrsto.

Prednosti oddelkov:

  • Razdelite delo, avtoriteto in odgovornost
  • Skupina strokovnjakov je skupaj
  • Povečajte učinkovitost in kakovost obdelave zahtevkov
  • Zmanjšajte čas odziva in rešitve zahtevka

Primeri uporabe:

  • Funkcija – Človeški viri, IT, računovodstvo
  • Izdelek ali storitev – mestna kolesa, cestna kolesa ali Kolesa-Shop.com, Rože-Shop.com
  • Stranke – prodajni posredniki, podružnice, VIP
  • Geografsko – ZDA, Evropa, Azija

Poročilo oddelka

LiveAgent ponuja poročilo o zahtevkih, klepetih, klicih, razvrstitvah in več (glejte vse možnosti spodaj) v določenem časovnem obdobju. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Poročilo oddelka je mogoče izvoziti v datoteko CSV.

Prikazne možnosti poročila oddelka (stolpci):

  • Oznaka
  • Odgovor
  • Povprečen čas novega odgovora
  • Povprečen čas odprtega odgovora
  • Klici
  • Zgrešeni klici
  • Minutaža klicev
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Zgrešeni klepeti
  • Povprečen čas za začetek klepeta
  • Povprečen čas klepeta
  • Nerazvrščeno
  • Nerazvrščeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Graje
  • Graje %
  • Prihajajoča sporočila
  • Prihajajoči klici
  • Končani klici
  • Prihajajoči klepeti
  • Končani klepeti
  • Ustvarjeni zahtevki
  • Rešeni zahtevki

Poročilo oddelka lahko prikazuje vaše podatke v teh vrstah grafikonov:

Uporabite poročilo oddelka z API

Uporabite LiveAgent REST API za priklic vrednosti iz poročila oddelka.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Viri baze znanja

Izvedite več podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico