Nikoli ne zamudite ničesar z e-mail obvestili LiveAgent. Ti vas obvestijo vsakič, ko prejmete e-mail. Neodgovorjenih odgovorov na klepetu ne bo več in še naprej lahko v miru opravljate delo, ne da bi nenehno preverjali mapo »Prejeto«.
E-poštna obvestila lahko aktivirate za samodejno pošiljanje e-mail Agentom:
- Ko je agentu dodeljen zahtevek
- Ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek
- Ko je ustvarjen nov zahtevek za oddelek, katerega član je agent
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA
Programska oprema kontaktnega centra omogoča racionalizacijo komunikacije s strankami na vseh stičnih točkah. Velikost svetovnega trga do leta 2025 naj bi dosegla 47,76 milijarde USD. Spike je intuitivna programska oprema za e-pošto, ki izboljša produktivnost in omogoča enostavno sodelovanje. Integracije s platformami, kot so Wix, Drupal in WordPress, omogočajo prilagojena sporočila in sledenje dogodkom klepetanja v živo. LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki omogoča učinkovito upravljanje poizvedb strank. Spletni seminarji LiveAgent ponujajo priložnost za poglobitev v njihove funkcije in funkcije v strukturiranem in interaktivnem okolju.
E-pošta na kontakte službe za pomoč uporabnikom Acid
Email on Acid je platforma, ki pomaga tržnikom in razvijalcem e-pošte optimizirati in preizkusiti svoje e-poštne kampanje. Zagotavlja orodja za testiranje v različnih e-poštnih odjemalcih, brskalnikih in napravah. Uporabniki imajo dostop do podpore prek e-pošte, klepeta v živo, telefonskih klicev in družbenih medijev, pa tudi samopostrežne baze znanja.
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Spremljanje strank s follow-up emaili je ključnega pomena za zagotavljanje odlične storitve. Emaili se lahko pošljejo po rešitvi težave, po pritožbi ali kot povabilo k sodelovanju v anketi. Pomembno je, da strankam ponudimo dodatne izdelke ali storitve.