Nikoli ne zamudite ničesar z e-mail obvestili LiveAgent. Ti vas obvestijo vsakič, ko prejmete e-mail. Neodgovorjenih odgovorov na klepetu ne bo več in še naprej lahko v miru opravljate delo, ne da bi nenehno preverjali mapo »Prejeto«.
E-poštna obvestila lahko aktivirate za samodejno pošiljanje e-mail Agentom:
- Ko je agentu dodeljen zahtevek
- Ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek
- Ko je ustvarjen nov zahtevek za oddelek, katerega član je agent
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Spremljanje strank s follow-up emaili je ključnega pomena za zagotavljanje odlične storitve. Emaili se lahko pošljejo po rešitvi težave, po pritožbi ali kot povabilo k sodelovanju v anketi. Pomembno je, da strankam ponudimo dodatne izdelke ali storitve.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.