Nikoli ne zamudite ničesar z e-mail obvestili LiveAgent. Ti vas obvestijo vsakič, ko prejmete e-mail. Neodgovorjenih odgovorov na klepetu ne bo več in še naprej lahko v miru opravljate delo, ne da bi nenehno preverjali mapo »Prejeto«.
E-poštna obvestila lahko aktivirate za samodejno pošiljanje e-mail Agentom:
- Ko je agentu dodeljen zahtevek
- Ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek
- Ko je ustvarjen nov zahtevek za oddelek, katerega član je agent
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
E-pošta na kontakte službe za pomoč uporabnikom Acid
Email on Acid je storitev, ki pomaga tržnikom in razvijalcem e-pošte optimizirati in testirati svoje e-poštne kampanje. Omogoča preizkus e-poštnih sporočil v različnih odjemalcih, brskalnikih in napravah ter ponuja orodja za optimizacijo in oblikovanje. Poleg tega nudi tudi analitiko in poročanje ter podporo strankam preko e-pošte, klepeta v živo in telefona.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom E-goi
E-goi je platforma za avtomatizacijo trženja, ki pomaga podjetjem izboljšati učinkovitost trženja. Omogoča stik preko e-pošte, telefona, družbenih medijev in foruma.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Omnisend
Omnisend je programska oprema za pomoč uporabnikom z različnimi možnostmi kontaktiranja, bazo znanja in podporo preko družbenih medijev.