Facebook je brezplačno spletno mesto za družabna omrežja, ki registriranim uporabnikom omogoča ustvarjanje profilov, nalaganje fotografij in videoposnetkov, pošiljanje sporočil in ohranjanje stikov s prijatelji, družino in sodelavci.
Povezava LiveAgent s Facebookom omogoča uporabnikom LiveAgent, da se odzivajo na Facebook sporočila, objave ali komentarje neposredno z nadzorne plošče LiveAgent (ne da bi se morali sami prijaviti v Facebook), zaradi česar je integracija zelo učinkovita v delovnem toku.
Kako deluje?
LiveAgent poenostavi vsak komentar, objavo in sporočilo v mapo »Prejeto« in nato pretvori v zahtevek Od tam se lahko uporabniki na vsak zahtevek odzovejo tako, kot bi se na Facebooku. Končni rezultat? Vaše stranke ne bodo opazile nobene razlike, razen vaše hitrosti odziva!
Zakaj je ta integracija tako dragocena?
Integriranje LiveAgentja s Facebookom spreminja zadevo, ker:
- Sistem beleži vsa sporočila, komentarje in omembe ter zagotavlja, da se odzovete na vsako posamezno sporočilo
- Poveča produktivnost agentov
- Je bolj varno (več kot le deljenje poverilnic za prijavo z več zaposlenimi, ki so odgovorni za odgovarjanje na sporočila na družabnih omrežjih)
- Od vas se ne bo zahtevalo, da vlogo skrbnika Facebooka posredujete svojim zaposlenim
- Odpravlja potrebo po vsakodnevnem nadzoru več računov in naprav
- Izboljša odzivni čas
- Povečuje zadovoljstvo strank
- Prispeva lahko k večji prodaji in večjim prihodkom
- Olajša storitev podpore strankam na družabnih omrežjih
- Odpravlja stres
- Omogoča vam upravljanje in spremljanje več poslovnih računov Facebook
- Je stroškovno učinkovito
Ali še vedno menite, da ne potrebujete podpore na Facebooku? Razmislite ponovno!
Če Facebooka ne uporabljate kot kanal za podporo strankam, ne živite v 21. stoletju! Od leta 2021 je na Facebooku skoraj 2,8 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov. Poleg tega so sodobni kupci tehnično podkovani digitalni domorodci in navdušeni uporabniki Facebooka, ki zahtevajo, da se z družabnimi mediji ravna tako kot z drugimi podpornimi kanali. Glede na raziskavo podjetja Conversocial 54% kupcev daje prednost družabnim omrežjem za storitve podpore strankam kot pa telefonu ali e-pošti.
Če ima več kot polovica vaše baze strank raje družabne medije kot kanal za podporo strankam, tega ne morete prezreti. Čas je, da ustrežete potrebam in pričakovanjem strank in svoje podjetje premaknete v 21. stoletje.
Kako integrirati Facebook z LiveAgent
Sledite tem korakom, da začnete danes odgovarjati na Facebook sporočila prek LiveAgent-a!
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Facebook in Instagram
- Kliknite Računi
- Kliknite Poveži
- Pojavilo se bo novo pojavno okno, ki vas bo pozvalo, da se prijavite v svoj Facebook račun. Vnesite svoje podatke za prijavo ali če ste že prijavljeni, kliknite Nadaljuj kot
- Ko se prikaže to sporočilo: ” LiveAgent želi upravljati vaše strani, jih objaviti kot strani, ki jih upravljate, in dostopati do sporočil vaše Facebook strani. ” Sprejmite tako, da kliknete OK
- Vrnite se v LiveAgent in izberite strani, ki jih želite povezati, ter izberite dovoljenja, ki jih želite dovoliti. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
- Pridobite napise na zidu
- Pridobite zasebna sporočila
- Izberite oddelek, v katerega želite preusmeriti dohodne zahtevke za Facebook
- Kliknite Shrani
Kaj lahko storite z integracijo Facebooka?
Z aktiviranjem integracije Facebooka lahko izvedete vsa ta dejanja neposredno iz LiveAgent:
- Odgovarjate na zasebna/neposredna sporočila
- Pošiljate priloge, povezave, emodžije in GIF-je
- Odgovorite na komentarje
- Všečkate komentarje
- Brišete komentarjev z brisanjem zahtevkov
- Rešite zahtevek tako, da se odzovete nanj
Pričnite varčevati s svojim dragocenim časom in težko prisluženim denarjem
Opolnomočite svojo ekipo za podporo tako, da ji zagotovite prava orodja. Danes odpravite neskončne moteče dejavnike (pinge iz zasebnih sporočil, obvestila in moteče memoe ali pa videoposnetke mačk).
LiveAgent vodi vaše agente na pravi poti, izboljšuje njihovo produktivnost in hkrati prihrani vaš denar. Kako? Dobro izvajanje te funkcije vas nič ne stane, razen če jo seveda kupite kot dodatek k načrtu Zahtevek ali Zahtevek + Klepet.
Poleg tega so stroški ločljivosti zahtevkov pri integracijah družabnih medijev nižji od stroškov e-pošte ali telefona.
Ali želite, da je vaša služba za pomoč uporabnikom organizirana v T?
LiveAgent lahko samodejno razreši zahtevke za Facebook, ko se nanje odzovete, tako da arhiviranje zahtevkpv postane mala malica. Če stranka sledi ali vam ponovno pošlje sporočilo, bo sistem samodejno še enkrat odprl zahtevek. Ni vam treba nenehno spremljati stanja zahtevkov, LiveAgent bo poskrbel za vse in vas obvestil, kadar bo potreben vaš odgovor.
Vaše podatke varujemo, kolikor je mogoče
LiveAgent odpravlja potrebo po izmenjavi poverilnic za prijavo na Facebook med zaposlenimi. Ko je vaš Facebook račun povezan z LiveAgent, lahko vsi vaši zaposleni odgovarjajo na sporočila in komentarje, ne da bi se morali prijaviti v platformo.
To je super, ker znatno zmanjša možnost uhajanja podatkov in ukradenih podatkov. Vašim zaposlenim ne bo treba skrbeti, ali si bodo morali zapisovati gesla, jih morda izgubili ali ostali prijavljeni v vaš Facebook v javnih računalnikih.
Naj bo zadovoljstvo vaših strank vedno na najvišji ravni
LiveAgent se poveže z vašo Facebook stranjo in spremlja vse objave na zidu, komentarje in zasebna sporočila, tako da lahko imate svoje oboževalce in sovražnike pod nadzorom 24 ur na dan. Vse se izsledi in spremeni v zahtevke, tako da lahko agenti za podporo strankam reagirajo takoj, ko je pritožba registrirana in tako pogasijo požar, preden se le-ta razširi. Z LiveAgent-om ste lahko 100-odstotno prepričani, da se na Facebooku nič ne izgubi.
Viri baze znanja
Potrebujete več pomoči pri tej integraciji? Oglejte si ta podroben vodnik za račune v oblaku, ali ta članek za samostojne različice LiveAgent.
Dodatne informacije o nastavitvi aplikacije Facebook za samostojne račune.
Ali potrebujete še kaj informacij?
Ne oklevajte in nas kontaktirajte prek e-pošte (support@liveagent.com), klepeta v živo ali telefona. Z veseljem vam bomo pomagali in zagotovili vse dodatne informacije, ki jih boste morda potrebovali.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je integracija Facebooka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Integracija Facebook službe za pomoč uporabnikom poenostavi vsak komentar, objavo in sporočilo v mapo “Prejeto” in nato pretvori v zahtevek. Od tam se lahko uporabniki na vsak zahtevek odzovejo tako, kot bi se na Facebooku.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi integriral Facebook s svojo službo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Da bi izboljšali zadovoljstvo strank, izboljšali odzivni čas ter zagotovili, da je vsako sporočilo in komentar na Facebooku potrjeno in nanj odgovorjeno.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko povežem Facebook s svojo službo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vsaka služba za pomoč uporabnikom ima drugačen, edinstven nabor navodil za njeno povezavo s Facebookom. V LiveAgentu se morate pomakniti do Konfiguracija, Facebook in Instagram, Računi in nato klikniti Poveži. Pooblastite LiveAgent za pridobivanje in branje sporočil in ste že končali.” } }] }Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.