Facebook

Facebook je brezplačno spletno mesto za družabna omrežja, ki registriranim uporabnikom omogoča ustvarjanje profilov, nalaganje fotografij in videoposnetkov, pošiljanje sporočil in ohranjanje stikov s prijatelji, družino in sodelavci.

Povezava LiveAgent s Facebookom omogoča uporabnikom LiveAgent, da se odzivajo na Facebook sporočila, objave ali komentarje neposredno z nadzorne plošče LiveAgent (ne da bi se morali sami prijaviti v Facebook), zaradi česar je integracija zelo učinkovita v delovnem toku.

Kako deluje?

LiveAgent poenostavi vsak komentar, objavo in sporočilo v mapo »Prejeto« in nato pretvori v zahtevek Od tam se lahko uporabniki na vsak zahtevek odzovejo tako, kot bi se na Facebooku. Končni rezultat? Vaše stranke ne bodo opazile nobene razlike, razen vaše hitrosti odziva!

Odgovarjanje na objave na Facebooku iz LiveAgent-a

Zakaj je ta integracija tako dragocena?

Integriranje LiveAgentja s Facebookom spreminja zadevo, ker:

  • Sistem beleži vsa sporočila, komentarje in omembe ter zagotavlja, da se odzovete na vsako posamezno sporočilo
  • Poveča produktivnost agentov
  • Je bolj varno (več kot le deljenje poverilnic za prijavo z več zaposlenimi, ki so odgovorni za odgovarjanje na sporočila na družabnih omrežjih)
  • Od vas se ne bo zahtevalo, da vlogo skrbnika Facebooka posredujete svojim zaposlenim
  • Odpravlja potrebo po vsakodnevnem nadzoru več računov in naprav
  • Izboljša odzivni čas
  • Povečuje zadovoljstvo strank
  • Prispeva lahko k večji prodaji in večjim prihodkom
  • Olajša storitev podpore strankam na družabnih omrežjih
  • Odpravlja stres
  • Omogoča vam upravljanje in spremljanje več poslovnih računov Facebook
  • Je stroškovno učinkovito
Integracija Facebooka z LiveAgent
Kako je videti primerjava LiveAgent vs Facebook

Ali še vedno menite, da ne potrebujete podpore na Facebooku? Razmislite ponovno!

Če Facebooka ne uporabljate kot kanal za podporo strankam, ne živite v 21. stoletju! Od leta 2021 je na Facebooku skoraj 2,8 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov. Poleg tega so sodobni kupci tehnično podkovani digitalni domorodci in navdušeni uporabniki Facebooka, ki zahtevajo, da se z družabnimi mediji ravna tako kot z drugimi podpornimi kanali. Glede na raziskavo podjetja Conversocial 54% kupcev daje prednost družabnim omrežjem za storitve podpore strankam kot pa telefonu ali e-pošti.

Če ima več kot polovica vaše baze strank raje družabne medije kot kanal za podporo strankam, tega ne morete prezreti. Čas je, da ustrežete potrebam in pričakovanjem strank in svoje podjetje premaknete v 21. stoletje.

Kako integrirati Facebook z LiveAgent

Sledite tem korakom, da začnete danes odgovarjati na Facebook sporočila prek LiveAgent-a!

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
  3. Kliknite Facebook in Instagram
  4. Kliknite Računi
  5. Kliknite Poveži
  6. Pojavilo se bo novo pojavno okno, ki vas bo pozvalo, da se prijavite v svoj Facebook račun. Vnesite svoje podatke za prijavo ali če ste že prijavljeni, kliknite Nadaljuj kot
  7. Ko se prikaže to sporočilo: ” LiveAgent želi upravljati vaše strani, jih objaviti kot strani, ki jih upravljate, in dostopati do sporočil vaše Facebook strani. ” Sprejmite tako, da kliknete OK
  8. Vrnite se v LiveAgent in izberite strani, ki jih želite povezati, ter izberite dovoljenja, ki jih želite dovoliti. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
  • Pridobite napise na zidu
  • Pridobite zasebna sporočila
  1. Izberite oddelek, v katerega želite preusmeriti dohodne zahtevke za Facebook
  2. Kliknite Shrani
povezovanje računov Facebook in Instagram z LiveAgent
Aktivni Facebook računi

Kaj lahko storite z integracijo Facebooka?

Z aktiviranjem integracije Facebooka lahko izvedete vsa ta dejanja neposredno iz LiveAgent:

  • Odgovarjate na zasebna/neposredna sporočila
  • Pošiljate priloge, povezave, emodžije in GIF-je
  • Odgovorite na komentarje
  • Všečkate komentarje
  • Brišete komentarjev z brisanjem zahtevkov
  • Rešite zahtevek tako, da se odzovete nanj
https://youtu.be/A7fvJ1zwngQ

Pričnite varčevati s svojim dragocenim časom in težko prisluženim denarjem

Opolnomočite svojo ekipo za podporo tako, da ji zagotovite prava orodja. Danes odpravite neskončne moteče dejavnike (pinge iz zasebnih sporočil, obvestila in moteče memoe ali pa videoposnetke mačk).

LiveAgent vodi vaše agente na pravi poti, izboljšuje njihovo produktivnost in hkrati prihrani vaš denar. Kako? Dobro izvajanje te funkcije vas nič ne stane, razen če jo seveda kupite kot dodatek k načrtu Zahtevek ali Zahtevek + Klepet.

Poleg tega so stroški ločljivosti zahtevkov pri integracijah družabnih medijev nižji od stroškov e-pošte ali telefona.

Ali želite, da je vaša služba za pomoč uporabnikom organizirana v T?

LiveAgent lahko samodejno razreši zahtevke za Facebook, ko se nanje odzovete, tako da arhiviranje zahtevkpv postane mala malica. Če stranka sledi ali vam ponovno pošlje sporočilo, bo sistem samodejno še enkrat odprl zahtevek. Ni vam treba nenehno spremljati stanja zahtevkov, LiveAgent bo poskrbel za vse in vas obvestil, kadar bo potreben vaš odgovor.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Vaše podatke varujemo, kolikor je mogoče

LiveAgent odpravlja potrebo po izmenjavi poverilnic za prijavo na Facebook med zaposlenimi. Ko je vaš Facebook račun povezan z LiveAgent, lahko vsi vaši zaposleni odgovarjajo na sporočila in komentarje, ne da bi se morali prijaviti v platformo.

To je super, ker znatno zmanjša možnost uhajanja podatkov in ukradenih podatkov. Vašim zaposlenim ne bo treba skrbeti, ali si bodo morali zapisovati gesla, jih morda izgubili ali ostali prijavljeni v vaš Facebook v javnih računalnikih.

Naj bo zadovoljstvo vaših strank vedno na najvišji ravni

LiveAgent se poveže z vašo Facebook stranjo in spremlja vse objave na zidu, komentarje in zasebna sporočila, tako da lahko imate svoje oboževalce in sovražnike pod nadzorom 24 ur na dan. Vse se izsledi in spremeni v zahtevke, tako da lahko agenti za podporo strankam reagirajo takoj, ko je pritožba registrirana in tako pogasijo požar, preden se le-ta razširi. Z LiveAgent-om ste lahko 100-odstotno prepričani, da se na Facebooku nič ne izgubi.

Viri baze znanja

Potrebujete več pomoči pri tej integraciji? Oglejte si ta podroben vodnik za račune v oblaku, ali ta članek za samostojne različice LiveAgent.

Dodatne informacije o nastavitvi aplikacije Facebook za samostojne račune.

Ali potrebujete še kaj informacij?

Ne oklevajte in nas kontaktirajte prek e-pošte (support@liveagent.com), klepeta v živo ali telefona. Z veseljem vam bomo pomagali in zagotovili vse dodatne informacije, ki jih boste morda potrebovali.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je integracija Facebooka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Integracija Facebook službe za pomoč uporabnikom poenostavi vsak komentar, objavo in sporočilo v mapo “Prejeto” in nato pretvori v zahtevek. Od tam se lahko uporabniki na vsak zahtevek odzovejo tako, kot bi se na Facebooku.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi integriral Facebook s svojo službo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Da bi izboljšali zadovoljstvo strank, izboljšali odzivni čas ter zagotovili, da je vsako sporočilo in komentar na Facebooku potrjeno in nanj odgovorjeno.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko povežem Facebook s svojo službo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vsaka služba za pomoč uporabnikom ima drugačen, edinstven nabor navodil za njeno povezavo s Facebookom. V LiveAgentu se morate pomakniti do Konfiguracija, Facebook in Instagram, Računi in nato klikniti Poveži. Pooblastite LiveAgent za pridobivanje in branje sporočil in ste že končali.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico