LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vašemu osebju omogoča varno obravnavanje vseh vaših vprašanj strank z enega vmesnika. Vsi zahtevki so v enem univerzalnem nabiralniku. Zahtevki so lahko na primer od; E -pošta, klepet v živo, družabni mediji, klici in še veliko več!
LiveAgent ima na tisoče strank in vsak dan raste. Enota za kakovost, ki stoji za LiveAgentom, vedno skrbi za zaščito svojih strank. Tu je nekaj varnostnih funkcij službe za pomoč uporabnikom, ki preprečujejo in ščitijo naše stranke.
Funkcije Help desk Security :
- BAN IPs
- Preverjanje v dveh korakih
- Šifriranje HTTPS
- Več podatkovnih centrov
- GDPR
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgentov varnostni pravilnik o zasebnosti.
Pregled varnosti službe za pomoč uporabnikom
BAN IPs:
Naslov IP (internetni protokol) je edinstvena številka, ki je povezana z določenim računalnikom ali omrežjem. LiveAgent ponuja funkcijo, v kateri lahko vaše podjetje/osebje strank prepove določene naslove IP. Zakaj bi vaši zastopniki za stranke želeli prepovedati določen IP? Vaše osebje za stranke se lahko sreča z nekaterimi strankami/ljudmi, ki bi s ponavljanjem poizvedb izgubljali čas vaših agentov ali pa imajo le nepomembne/neprimerne poizvedbe. Poskrbite, da bodo predstavniki vaših strank delovali učinkovito in prepovedali nekatere IP -je v LiveAgentu.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Ban IPs.
Preverjanje v dveh korakih
LiveAgent želi našim strankam zagotoviti najboljšo možno varnost pri vstopu v njihov račun LiveAgent. Preverjanje v dveh korakih je neobvezen način za preprečitev neželenega vnosa. Torej, kako to deluje? Vsakič, ko se prijavite vi ali vaši agenti, bo potekal postopek preverjanja v dveh korakih. V bistvu boste v pametni telefon vnesli ustvarjeno kodo. To zagotavlja varno prijavo. Za ustvarjanje te 6-mestne kode boste uporabili aplikacijo Google Authenticator. Omogočite preverjanje v dveh korakih in se prepričajte, da je vaš račun LiveAgent varen!

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – preverjanje v dveh korakih.
Šifriranje HTTPS
HTTPS je Hypertext Transfer Protocol Secure, ki je razširitev HTTP. LiveAgent ponuja šifriranje HTTPS, ki vam pomaga zaščititi vsako komunikacijo/podatke, prenesene med brskalnikom in agentom LiveAgent. Zato tudi če je nekomu uspelo vstopiti v vaš račun, zaradi visoke stopnje varnosti službe za pomoč uporabnikom teh podatkov ni mogoče šifrirati.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Šifriranje HTTPS.
Več podatkovnih centrov
Podatkovni center je zgradba, ki vsebuje veliko zmogljivih računalnikov in sisteme, potrebne za njihovo delovanje, tako da je mogoče učinkovito in nemoteno obravnavati velike količine podatkov (= računalniške informacije). – Cambridge slovar
Ker cenimo povratne informacije strank, se trudimo prilagoditi željam strank. Zato imamo več podatkovnih centrov, zato lahko račune LiveAgent namestimo na strežniške točke, ki so najboljše za lokacijo strank.
Če želite izvedeti vse podatkovne centre LiveAgent, preberite LiveAgent – Več podatkovnih centrov.
GDPR
GDPR (General Data Protection Regulation) je uredba EU o zasebnosti in zaščiti podatkov. Poleg tega vsebuje tudi omejitve glede vseh osebnih podatkov, prenesenih izven območij EU/EGP. LiveAgent je v skladu s tem zakonom od maja 2018.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.