Vsi računi, ki jih gosti LiveAgent, delujejo preko varne povezave s protokolom HTTPS. Zaščiten protokol za prenos hiperteksta (HTTPS) je varna različica HTTP, protokola, po katerem se med brskalnikom in spletnim mestom, s katerim ste povezani, pošiljajo podatki.
Pomeni, da je vsa komunikacija med brskalnikom in LiveAgentjem šifrirana, vključno s komunikacijo v klepetu in email komunikacijo. Tudi, če bi komu uspelo vdreti v povezavo, ne bi mogel dešifrirati nobenega podatka, ki se pretaka med vami in LiveAgent.
Če imate samostojno licenco LiveAgent, lahko tudi naložite svoj lasten certifikat SSL. Certifikat SSL lahko kupite na spletnih mestih, kot je Digicert.

More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
LiveAgent je učinkovit program za klepet v živo, ki olajša obdelavo zahtevkov ter izboljša prodajo in učinkovitost s shranjevanjem podatkov o strankah. Ponuja visoko stopnjo varnosti zasebnosti in ima dodatne funkcije, kot so zaznamki in povezava s tretjimi vtičniki. Program je primeren za vsako podjetje, ki izboljšuje CX svoje spletne trgovine in je na voljo v različnih paketih.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Programska oprema LiveAgent omogoča klepet v živo v realnem času za podporo strankam in brezplačno preskusno različico. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. LiveAgent je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.