Instagram

Instagram je ena izmed najbolj priljubljenih platform socialnih medijev, ki se ponaša z več kot milijardo aktivnih mesečnih uporabnikov. Platforma se uporablja za izmenjavo fotografij, kratkih video kolutov in zgodb z datumom poteka 24 ur. Uporabniki Instagrama lahko izkoristijo tudi funkcijo neposrednega sporočanja.

LiveAgent Instagram
Predogled LiveAgent-ove strani v Instagramu

Zakaj je podpora za stranke Instagrama pomembna?

Sprva so Instagram uporabljali predvsem za skupno rabo fotografij s prijatelji in družino, ko pa je platforma postajala priljubljena, so uporabniki začeli slediti zvezdnikom in javnim osebam. Številni uporabniki Instagrama so slavo našli čez noč z uporabo pravih hashtagov in trženjem samih sebe, zato so podjetja hitro prišla do zaključka, da je ta platforma lahko ključ do njihovega uspeha.

Dandanes je vsako moderno podjetje aktivno na Instagramu in uporablja platformo za promocijo svojih izdelkov in storitev z estetskimi fotografijami, video posnetki in priporočili strank. Ko se je število poslovnih strani v Instagramu povečalo, je Instagram videl priložnost in svoj izdelek razvil z dodajanjem funkcije “Marketplace”, ki uporabnikom omogoča, da izdelke kupujejo neposredno iz aplikacije Instagram.

Tržnica Instagram

Ker pa Instagram dojemajo kot “vedno vklopljen” kanal, trženje pa je na vrhuncu, mnogi kupci uporabljajo platformo kot kanal za podporo strankam in postavljajo vprašanja o promoviranih izdelkih, storitvah in poslu samem .

Nekatere stranke grejo celo tako daleč, da opozorijo druge, če so imele negativne izkušnje s podjetjem. Tako lahko komentarji strank, pritožbe ali pohvale ustvarijo ali pokvarijo posel. Vendar je pravi izziv odgovoriti na vsako vprašanje, sporočilo ali omembo brez kakršnih koli orodij. Večina podjetij prejme na sto tisoče obvestil in v njih se lahko izgubite. Torej, kako lahko obvladate podporo Instagrama?

Instagram podpora z LiveAgent

Podpora strankam Instagrama je lahko mala malica z ustreznimi orodji, in sicer LiveAgent. Naša integracija z Instagramom omogoča povezavo vaše poslovne strani Instagram z našo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Rezultat? Vsak komentar v Instagramu ali omemba vaše strani bo samodejno potisnjena v programsko opremo vaše službe za pomoč in pretvorjena v zahtevek.

Komentar Instagrama, pretvorjen v zahtevek LiveAgent

Kaj lahko storite z integracijo?

  • Komentarje si oglejte in odgovorite neposredno iz svoje službe za pomoč uporabnikom
  • Oglejte si omembe in odgovorite nanje neposredno iz službe za pomoč uporabnikom
  • Izberite, v kateri oddelek želite usmerjati zahtevke za Instagram
  • Povežite več računov Instagram
  • Arhivirajte zahtevke za Instagram
  • Vse zahtevke za Instagram shranite na eni enotni nadzorni plošči

Kako je to videti/deluje v praksi?

Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da za odgovor na njihova vprašanja uporabljate zunanje orodje, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.

Kako integrirati Instagram z LiveAgent

Sledite tem korakom, da danes začnete odgovarjati na komentarje in omembe Instagrama prek LiveAgent-a!

Prosimo, upoštevajte, da morate imeti Facebook stran za integracijo Instagrama. Če še niste povezali računa Instagram s Facebook stranjo, priporočamo, da sledite tej vadnici. (Lahko povežete kateri koli račun Instagram, ki je povezan s Facebook stranjo, katere skrbnik ste.)

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
  3. Kliknite Facebook in Instagram
  4. Kliknite Računi
  5. Kliknite Poveži
Facebook-in-Instagram-povezana-z--LievAgent

f. Pojavilo se bo novo pojavno okno, ki vas bo pozvalo, da se prijavite v svoj Facebook račun. Vnesite svoje podatke za prijavo ali če ste že prijavljeni, kliknite Nadaljuj kot

g. Ko se prikaže to sporočilo: “LiveAgent želi upravljati vaše strani, objaviti kot strani, ki jih upravljate, in dostopati do sporočil vaše Facebook strani.” Sprejmite ga s pritiskom na OK

h. Vrnite se na LiveAgent in izberite Facebook stran, ki je povezana z vašim Instagramom. Izberite dovoljenja, ki jih želite dovoliti. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:

  • Pridobite komentarje
  • Pridobite mnenja

Upoštevajte, da ta integracija ne podpira neposrednih sporočil zaradi politike Facebooka. To pomeni, da neposrednih sporočil Instagrama ne morete usmerjati v LiveAgent.

  1. Izberite department, v katerega želite preusmeriti dohodne zahtevke  za Instagram
  2. Kliknite Shrani
Instagram-funkcija-LiveAgent

Kako lahko izkoristite integracijo?

Večje zadovoljstvo strank in večja zvestoba blagovni znamki

Zadrževanje strank je najpomembnejše pri storitvah za stranke. Če shranite vse zahtevke za Instagram v službo za pomoč uporabnikom, lahko kadar koli z lahkoto dostopate do pretekle komunikacije.

Za nove komentarje vam ni treba več preverjati posameznih objav. Vse vaše zgodovine komunikacij so vedno varno shranjene v arhivu in do njih lahko preprosto dostopate z nadzorne plošče.

Nadzorna plošča za zahtevke LiveAgent

Z LiveAgentjem boste lahko svoje stranke navdušili s svojim poznavanjem njihovih preteklih poizvedb in podrobnostmi nakupa ter tako pokazali, da vas res zanima. To pa bo povečalo zvestobo blagovni znamki, življenjsko vrednost kupcev in zadovoljstvo kupcev.

Hitrejše reševanje težav

Dandanes ni pomemben le odličen izdelek ali cena. Kupci si želijo prilagojene nakupovalne izkušnje brez težav in še posebej hitre odgovore na njihova vprašanja. Če vam stranke zastavijo vprašanje na Instagramu, vendar v roku ene ure ne dobijo odgovora (večina strank pričakuje, da bodo odgovor prejele v eni uri po objavi), vas bodo verjetno zapustile in se obrnile na konkurenco.

Dajte svojim strankam tisto, kar želijo in pričakujejo, z LiveAgent – prilagojeno, hitro in enostavno podporo. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent vas bo obvestila vsakič, ko boste prejeli nov zahtevek od Instagrama, s čimer boste enostavno odgovorili na vsa vprašanja strank.

Boljša učinkovitost poteka dela

Odgovarjanje na vprašanja strank prek storitve LiveAgent izboljšuje učinkovitost agentov. Zakaj?

  • Vašim agentom ne bo več treba stalno spremljati več računov in naprav
  • Viri Instagrama ne bodo motili vaših agentov
  • Vse več obvestil ne bo motilo vaših agentov
  • Vaši agenti bodo lahko hkrati upravljali več poslovnih računov

Močnejša prisotnost blagovne znamke

Če vaše stranke brskajo po vašem Instagramu, so verjetno pripravljene na nakup. Preprosto potrebujejo odgovor na nekaj vprašanj ali želijo videti, kako ravnate s svojimi strankami na spletu. Dejansko 85% kupcev raziskuje izdelek/storitev na spletu, preden opravi nakup.

Zakaj jih ne bi osvojili s predstavitvijo, da pravočasno odgovorite na vsa vprašanja strank?

Wendyjeva močna prisotnost na Instagramu

Boljša varnost, manj kršitev podatkov

Odgovarjanje na Instagram sporočila prek LiveAgentja je bolj varno. Zakaj? Zahtevki za Instagram so shranjene v skupni nabiralnici, do katere lahko dostopa vsak podporni agent. To pomeni, da vam ni treba skrbeti:

  • Skupna raba poverilnic za prijavo v Instagram z več zaposlenimi
  • Ostanite prijavljeni na javnih napravah
  • Izguba naprave, kjer ste prijavljene v vaš račun Instagram

Prednost pred konkurenco

Čeprav je podpora za Instagram vse bolj priljubljena, še vedno obstaja veliko podjetij, ki je ne zagotavljajo. Danes si zagotovite konkurenčno prednost s preprostim povezovanjem računa Instagram z LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo Instagrama?

Dovolite nam, da poskrbimo za težko dvigovanje in logistiko, tako da se boste lahko osredotočili na nemoteno in zanesljivo podporo vsem svojim strankam.  Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Instagram je platforma, ki se uporablja za izmenjavo fotografij, kratkih video kolutov in zgodb z datumom poteka 24 ur. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je podpora za stranke Instagrama pomembna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ker so stranke zelo aktivne na Instagramu in pričakujejo, da bodo dejavna tudi podjetja. Pričakujejo pravočasno storitev tako kot pri klepetu v živo, e-pošti in telefonu, če ne celo hitreje.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj lahko storite z integracijo službe za pomoč uporabnikom Instagrama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “-Oglejte si komentarje in odgovorite nanje neposredno iz svoje službe za pomoč uporabnikom -Oglejte si omembe in odgovorite nanje neposredno iz službe za pomoč uporabnikom -Izberite, v kateri oddelek želite usmerjati zahtevke za Instagram -Povežite več računov Instagram -Arhivirajte zahtevke za Instagram -Vse zahtevke za Instagram shranite na eni enotni nadzorni plošči ” } }] }

Streamline your Viber support today

Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico