Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interna baza znanja

Kaj je baza znanja?

“Baza znanja je zbirka informacij o določeni temi.”

Cambridge slovar

Kaj je interna baza znanja v LiveAgentu?

Interna baza znanja je v bistvu samopostrežna za vaše zaposlene. Kot je razvidno, je prikazano samo znotraj. To pomeni, da si ga lahko ogledajo le vaši zaposleni. Interna BZ (baza znanja) je lahko vir pomembnih informacij o podjetju. Prav tako lahko izboljša učinkovitost, uspešnost in znanje zaposlenih.

Katere podatke lahko delite v interni bazi znanja?

Interna BZ lahko vsebuje:

  • Postopek sprejema
  • Obračunavanje/izdajanje računov
  • Podatki o podjetju
  • Organizacijska struktura
  • Novice o podjetju – nagrade, dogodki
  • Nenehne promocije/prodaja
  • IT samopostrežba za različne oddelke (navodila, video vadnice in drugo.)

Kako lahko organizirate svojo bazo znanja v LiveAgentu?

Če želite, da bo baza znanja vašega podjetja organizirana, preprosto ustvarite različne kategorije za različne teme. Na primer, lahko ustvarite različne razdelke za postopek vključitve, novice o podjetju in navodila. Tako boste ustvarili strukturo, prek katere bodo vaši zaposleni zlahka našli vse potrebne informacije.

Poleg tega lahko za vsako kategorijo dodate možnost Forum in Predlogi/Povratne informacije. Tako ima vsak agent dostop do baze pogostih vprašanj in odgovorov, ki so jih zastavili drugi agenti. To močno skrajša čas, ki ga potrebuje vsak agent za rešitev svojega problema.

Kako ustvarite notranjo BZ?

Notranja BZ je običajno del bolj zapletene programske opreme, na primer programske opreme za pomoč uporabnikom. V takem sistemu lahko ustvarite tako notranje kot zunanje baze znanja.

Korak 1 – Prijavite se/Ustvarite račun LiveAgent

Prvi korak je, da se prijavite v svoj račun LiveAgent. Če ga nimate, uporabite 14-dnevno brezplačno preskusno različico.

2. korak – Pomaknite se do baze znanja

Ko se prijavite, se preprosto pomaknite do zbirke znanja, kot je prikazano na spodnjem posnetku zaslona.

3. korak – Ustvarite kategorije

Za boljšo organizacijo ustvarite kategorije glede na potrebe in želje vašega podjetja. Kliknite na Ustvari in vnesite vse potrebne podatke.

Ne pozabite izbrati notranjega dostopa, če želite, da so podatki zasebni in dostopni le članom vaše organizacije.

4. korak – Pričnite ustvarjati

Ko ustvarite svoje kategorije, jih lahko začnete polniti z vsebino. Ustvarite lahko članke, forume ali kategorije predlogov.

Če imate LiveAgent, preberite naš poglobljen vodnik po bazi znanja ali si oglejte spodnji videoposnetek.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock

Kakšne so prednosti interne baze znanja?

Prednosti vključujejo:

  • Izboljšana uporabniška izkušnja
  • Izboljšana učinkovitost agenta
  • Večja prodaja
  • Boljša podoba blagovne znamke
  • Izboljšana raven storitev/podpore za stranke
  • Večja produktivnost
  • Izboljšano znanje zaposlenih

Primeri iz resničnega življenja:

Postopek sprejema

Postopek vključitve je lahko včasih dolg in naporen, še posebej, če nimate ustreznega sistema upravljanja. Oglejmo si primer. Vaše podjetje je vključilo novega člana oddelka za pomoč strankam. Zato morate zagotoviti, da zaposleni pospeši informacije o podjetju, usposabljanje in organizacijsko strukturo.

Pogosteje kot ne, je količina novih informacij/znanja, ki si jih je treba zapomniti za novega zaposlenega. Zato lahko z notranjo BZ zagotovite, da bo agent nemoteno opravil sprejem. Vse informacije bodo tam, zato se lahko novi agent vrne nazaj in po potrebi razmisli o internih informacijah.

Nove posodobitve/informacije o podjetju

Tudi izkušen starejši agent za pomoč strankam ne pozna vseh odgovorov. Včasih obstajajo posodobitve blagovnih znamk, nove promocije ali pravne spremembe, ki jih agent morda ne pozna. Ko ste v zastoju in ne veste, kje najti odgovor na svoje vprašanje, obstaja le eno mesto – interna baza znanja. Interna baza znanja vam omogoča hitro iskanje informacij. Posledično lahko vsi agenti zagotovijo takojšnje in kakovostne storitve za stranke.

Kako lahko izberete programsko opremo za ustvarjanje kakovostno interno bazo znanja?

1. Zapišite potrebe in želje svojega podjetja

2. Raziskave na spletnih mestih za pregled programske opreme

3. Omejite najboljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom

4. Primerjajte ceno, funkcije, uporabnost in možnosti prilagajanja

5. Prijavite se za brezplačne preizkuse, preizkusite vsako programsko opremo in sprejmite odločitev.

Would you like to have your own Internal Knowledge base?

LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.

14-day free trial

Ne poznate LiveAgenta?

LiveAgent je služba za pomoč v oblaku in programska oprema za podporo strankam, ki podjetjem pomaga zagotoviti odlične storitve za stranke, spremljati zadovoljstvo strank in zmanjšati skupne stroške podpore strankam.

Natančneje, sistem prikaže vse zahtevke za storitve za stranke na enem mestu. Tako so e -poštna sporočila, klici, poizvedbe SoMe in klepeti v živo prikazani v enem vmesniku in enakomerno porazdeljeni med agente za storitve za stranke. Posledično lahko vsako podjetje, ki uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom, učinkovito obravnava poizvedbe strank iz različnih podpornih kanalov.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Želite izvedeti več? Oglejte si vse funkcije LiveAgent.

Want to create an omnichannel experience?

LiveAgent offers a free 14-day free trial to those that want to improve their customer service right away.

free 14-day trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je interna baza znanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Interna baza znanja je v bistvu samopostrežna za vaše zaposlene. Tako se prikaže samo znotraj. Lahko je na primer vir pomembnih informacij o podjetju.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti interne baze znanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednosti vključujejo izboljšano izkušnjo strank, izboljšano učinkovitost agentov in večjo produktivnost agentov.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako organizirate svojo interno bazo znanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če želite ohraniti interno bazo znanja, preprosto ustvarite kategorije za vsako temo. Na primer postopek vključitve, novice podjetja ali navodila. To bo ustvarilo strukturo, v kateri bodo zaposleni zlahka našli potrebne informacije.” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico