Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interni zahtevki

Kaj so interni zahtevki?

Interne zahtevke lahko definirate kot poizvedbe za podporo, ki jih predložijo vaši zaposleni. Ustvarjanje poteka dela, ki od zaposlenih zahteva, da predložijo notranje zahtevke, kadar se soočajo s težavami, vam omogoča upravljanje težav v vaši organizaciji iz skupne centralizirane mape “Prejeto”.

Interne poizvedbe so vidne samo vašim agentom in jih nobena stranka ali končni uporabnik ne more videti.

Interni zahtevki
Interni zahtevki

Kako lahko uporabljate interne zahtevke?

Interne zahtevke lahko uporabite za:

  • Predložitev internih poizvedb za podporo
  • Pošiljanje internih zapiskov kolegom
  • Ustvarjanje nalog za določenega agenta/skupino agentov znotraj določenega oddelka
  • Ustvarite si opombo/opomnik z možnostjo preložitve notranjega zahtevka
Interni zahtevki
Interni zahtevki

Ko ustvarjate interni zahtevek, lahko določite:

  • Oddelek, ki mu želite dodeliti zahtevek
  • Zastopnik, ki mu želite dodeliti zahtevek
  • Stranka, za katero velja zahtevek
  • Zadeva

Po določitvi zgornjih polj lahko zahtevek ustvarite tako, da preprosto sestavite sporočilo ali uporabite vnaprej določene odgovore, pripravljena sporočila ali priloge.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kako ustvariti notranje zahtevke

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. V zgornjem desnem kotu zaslona kliknite gumb + (poleg gumba Za rešitev in slike profila).
Interni zahtevki

3. Kliknite Nov interni zahtevek.

ustvarite interni zahtevek

4. Kliknite spustni meni Oddelek in izberite oddelek, ki mu želite dodeliti zahtevek. 5. Kliknite spustni meni Agent in izberite agenta, ki mu želite dodeliti zahtevek (lahko tudi sami). 6. Izbirno: Kliknite spustni meni Stranka in izberite stranko, za katero velja zahtevek (ne skrbite, ne bo obveščen ali si bo ogledal zahtevke). 7. Kliknite polje Zadeva in nastavite temo za zahtevek. 8. Kliknite rumeno polje z besedilom in napišite svoje sporočilo. Uporabite priloge, vnaprej določene odgovore ali vnaprej določena sporočila. 9. Ko ste pripravljeni, kliknite oranžni gumb Ustvari.

interno ustvarjanje zahtevka

Kje lahko vidim interni zahtevek, ki sem ga ustvaril?

Ko enkrat ustvarite interni zahtevek, ga lahko poiščete na plošči Zahtevki LiveAgent. Prikazal se bo kot “nov” zahtevek in bo vseboval zadevo, ki ste ga ustvarili. Za lažje ločevanje med internim in običajnim zahtevkom so vsi interni zahtevki v zadevi označeni z “interni zahtevek”.

interni zahtevek v službi za pomoč uporabnikom

Kako lahko izkoristite funkcijo internih zahtevkov?

Interni zahtevek lahko koristi vsakemu podjetju in organizaciji na več načinov, vključno z:

Centralizirana notranja in zunanja podpora

Če imate na enem mestu poizvedbe o podpori – tako notranji kot zunanji – boste zagotovili, da bodo vaši podporni agenti ves čas produktivni. Ne bo jim treba izgubljati svojega dragocenega časa za preklapljanje med različnimi napravami in spremljanje drugih računov in orodij.

Hitrejše reševanje težav

Višja raven produktivnosti zagotavlja hitrejše reševanje težav. Morda mislite, da interni zahtevki ne zahtevajo takojšnje rešitve težav; vendar se ne morete bolj motiti.

Na primer, predstavljajte si, da eden od vaših podpornih agentov naleti na težavo, medtem ko pomaga stranki. Oddajo poizvedbo, vendar jim nihče ne odgovori hitro. Pomanjkanje odziva lahko nato podaljša čas razreševanja zahtevka, kar vpliva na njihovo zadovoljstvo z vašim podjetjem. Najslabši scenarij je, da je kupec lahko tako nezadovoljen, da odpove naročnino.

Poročilo o uspešnosti v programski opremi za podporo strankam - LiveAgent

Več zadovoljstva

Če boste imeli vse zahtevke na enem mestu in boste takoj odgovorili nanje, boste zagotovili, da bodo zadovoljne tako vaše stranke kot zaposleni. Poleg tega bo to preprečilo negativne izkušnje strank, izgorelost zaposlenih in agente, ki se počutijo nemočne pred nezadovoljstvom strank.

Funkcija razvrščanja agentov v programski opremi za storitve za stranke - LiveAgent

Kakšna je razlika med internimi in običajnimi zahtevki?

Interni zahtevki so poizvedbe, ki jih oddajo vaši zaposleni, medtem ko običajne zahtevke oddajo vaše stranke. Običajno lahko vaše stranke zahtevke oddajo prek katerega koli komunikacijskega kanala, ki ste ga povezali s svojo programsko opremo. Ti kanali lahko vključujejo e-pošto, klepet v živo, družabna omrežja, telefon, bazo znanja, kontaktne obrazce ali celo forum.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Medtem lahko zahtevke za interno podporo oddate samo znotraj službe za pomoč uporabnikom, kot je opisano v zgornjih korakih.

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o internih zahtevkih, si oglejte našo bazo znanja, blogacademijo ali YouTube kanal. Poleg tega smo pripravili nekaj virov, ki so povezani z internimi zahtevki in bi vas lahko zanimali.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Ste pripravljeni ustvariti notranje zahtevke?

Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgent oddajati interne zahteve. Preizkusite naš brezplačen 14-dnevni preizkus danes. Brez vezave, kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so interni zahtevki?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Interne zahtevke lahko definirate kot poizvedbe za podporo, ki jih predložijo vaši zaposleni. Ustvarjanje poteka dela, ki od zaposlenih zahteva, da predložijo interne zahtevke, kadar se soočajo s težavami, vam omogoča upravljanje težav v vaši organizaciji iz skupne centralizirane mape “Prejeto” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdo si lahko ogleda interne zahtevke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: ” Interne poizvedbe so vidne samo vašim agentom in jih nobena stranka ali končni uporabnik ne more videti. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je razlika med internimi in običajnimi zahtevki??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Interni zahtevki so zahtevki, ki jih predložijo vaši zaposleni, medtem ko običajne zahtevke oddajo vaše stranke. Običajno lahko vaše stranke zahtevke oddajo prek katerega koli komunikacijskega kanala, ki ste ga povezali s svojo programsko opremo. Ti kanali lahko vključujejo e-pošto, klepet v živo, družabna omrežja, vašo bazo znanja ali forum. Medtem lahko interne zahtevke oddate samo znotraj službe za pomoč uporabnikom, kot je opisano v zgornjih korakih. ” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico