Kaj so interni zahtevki?
Interne zahtevke lahko definirate kot poizvedbe za podporo, ki jih predložijo vaši zaposleni. Ustvarjanje poteka dela, ki od zaposlenih zahteva, da predložijo notranje zahtevke, kadar se soočajo s težavami, vam omogoča upravljanje težav v vaši organizaciji iz skupne centralizirane mape “Prejeto”.
Interne poizvedbe so vidne samo vašim agentom in jih nobena stranka ali končni uporabnik ne more videti.
Kako lahko uporabljate interne zahtevke?
Interne zahtevke lahko uporabite za:
- Predložitev internih poizvedb za podporo
- Pošiljanje internih zapiskov kolegom
- Ustvarjanje nalog za določenega agenta/skupino agentov znotraj določenega oddelka
- Ustvarite si opombo/opomnik z možnostjo preložitve notranjega zahtevka
Ko ustvarjate interni zahtevek, lahko določite:
- Oddelek, ki mu želite dodeliti zahtevek
- Zastopnik, ki mu želite dodeliti zahtevek
- Stranka, za katero velja zahtevek
- Zadeva
Po določitvi zgornjih polj lahko zahtevek ustvarite tako, da preprosto sestavite sporočilo ali uporabite vnaprej določene odgovore, pripravljena sporočila, ali priloge.
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kako ustvariti notranje zahtevke
- Prijavite se v LiveAgent.
- V zgornjem desnem kotu zaslona kliknite gumb + (poleg gumba Za rešitev in slike profila).
3. Kliknite Nov interni zahtevek.
- Kliknite spustni meni Oddelek in izberite oddelek, ki mu želite dodeliti zahtevek.
- Kliknite spustni meni Agent in izberite agenta, ki mu želite dodeliti zahtevek (lahko tudi sami).
- Izbirno: Kliknite spustni meni Stranka in izberite stranko, za katero velja zahtevek (ne skrbite, ne bo obveščen ali si bo ogledal zahtevke)
- Kliknite polje Zadeva in nastavite temo za zahtevek.
- Kliknite rumeno polje z besedilom in napišite svoje sporočilo. Uporabite priloge, vnaprej določene odgovore ali vnaprej določena sporočila.
- Ko ste pripravljeni, kliknite oranžni gumb Ustvari.
Kje lahko vidim interni zahtevek, ki sem ga ustvaril?
Ko enkrat ustvarite interni zahtevek, ga lahko poiščete na plošči Zahtevki LiveAgent. Prikazal se bo kot “nov” zahtevek in bo vseboval zadevo, ki ste ga ustvarili. Za lažje ločevanje med internim in običajnim zahtevkom so vsi interni zahtevki v zadevi označeni z “interni zahtevek”.
Kako lahko izkoristite funkcijo internih zahtevkov?
Interni zahtevek lahko koristi vsakemu podjetju in organizaciji na več načinov, vključno z:
Centralizirana notranja in zunanja podpora
Če imate na enem mestu poizvedbe o podpori – tako notranji kot zunanji – boste zagotovili, da bodo vaši podporni agenti ves čas produktivni. Ne bo jim treba izgubljati svojega dragocenega časa za preklapljanje med različnimi napravami in spremljanje drugih računov in orodij.
Hitrejše reševanje težav
Višja raven produktivnosti zagotavlja hitrejše reševanje težav. Morda mislite, da interni zahtevki ne zahtevajo takojšnje rešitve težav; vendar se ne morete bolj motiti.
Na primer, predstavljajte si, da eden od vaših podpornih agentov naleti na težavo, medtem ko pomaga stranki. Oddajo poizvedbo, vendar jim nihče ne odgovori hitro. Pomanjkanje odziva lahko nato podaljša čas razreševanja zahtevka, kar vpliva na njihovo zadovoljstvo z vašim podjetjem. Najslabši scenarij je, da je kupec lahko tako nezadovoljen, da odpove naročnino.
Več zadovoljstva
Če boste imeli vse zahtevke na enem mestu in boste takoj odgovorili nanje, boste zagotovili, da bodo zadovoljne tako vaše stranke kot zaposleni. Poleg tega bo to preprečilo negativne izkušnje strank, izgorelost zaposlenih in agente, ki se počutijo nemočne pred nezadovoljstvom strank.
Kakšna je razlika med internimi in običajnimi zahtevki?
Interni zahtevki so poizvedbe, ki jih oddajo vaši zaposleni, medtem ko običajne zahtevke oddajo vaše stranke. Običajno lahko vaše stranke zahtevke oddajo prek katerega koli komunikacijskega kanala, ki ste ga povezali s svojo programsko opremo. Ti kanali lahko vključujejo e-pošto, klepet v živo, družabna omrežja, telefon, bazo znanja, kontaktne obrazce ali celo forum.

Medtem lahko zahtevke za interno podporo oddate samo znotraj službe za pomoč uporabnikom, kot je opisano v zgornjih korakih.
Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o internih zahtevkih, si oglejte našo bazo znanja, blog, academijo, ali YouTube kanal. Poleg tega smo pripravili nekaj virov, ki so povezani z internimi zahtevki in bi vas lahko zanimali.
Zadovoljne stranke so najboljše stranke
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Ste pripravljeni ustvariti notranje zahtevke?
Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgent oddajati interne zahteve. Preizkusite naš brezplačen 14-dnevni preizkus danes. Brez vezave, kreditna kartica ni potrebna.
EnostavnaProgramska oprema za pomoč uporabnikom
The article promotes the use of live chat and call centers for increasing revenue and improving customer support. The live chat tool is easy to use and can increase earnings by 48%. The call center software offers features such as unlimited call recording and IVR for personalized customer service, resulting in up to a 56% improvement in issue resolution.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
LiveAgent je rešitev za povečanje dohodnih prodajnih kampanj. Vhodni prodajni predstavniki opravljajo klice, zagotavljajo odlične storitve strankam in pomagajo pri pretvorbi potencialnih strank v plačljive stranke. Povprečna plača takšnih predstavnikov je med 50.000 in 300.000 USD letno. Cultural factors influence customer service standards worldwide.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi in samopostrežna programska oprema za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja tudi sistem upravljanja pritožb ter programsko opremo za dohodni klicni center in odjemalski portal. LiveAgent ima tudi partnerski program za VoIP partnerje. Stranke lahko preizkusijo demo različico, se naročijo na novice za najnovejše posodobitve in popuste ter dostopajo do podpore in podatkov o statusu sistema. Podjetje je osvojilo nagrade in certifikate, ponuja tudi spletne seminarje in testiranja ter ima akademijo za izobraževanje. Varnostna politika zasebnosti in GDPR sta primerni.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno dodeljevanje zahtevkov in izboljša učinkovitost agentov ter zadovoljstvo strank. Funkcija odgovornosti omogoča evidenco o oddeleku in agentu, ki sta odgovorna za reševanje zahtev. LiveAgent distribucija klepeta je orodje za podporo strankam, ki vključuje funkcije zgodovina klepetov, proaktivna povabila na klepet, spletni obiskovalci in viri za bazo znanja. LiveAgent lahko izboljša organizacijo in odzivnost ter pomaga povečati prodajo. Brezplačno je na voljo preizkusna različica.