Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IVR (Interaktiven glasovni odziv)

Kaj je IVR?

IVR je okrajšava za Interaktiven glasovni odziv. Interaktivni glasovni odziv je avtomatiziran telefonski sistem, ki komunicira s strankami, ki nas kličejo. Sistem IVR med interakcijo zbira informacije in se odzove z izvedbo ustreznega dejanja, na primer usmerjanjem klicočega k pravemu agentu/oddelku ali ustvari povratni klic.

Kako deluje Interaktivni Glasovni odziv?

Interaktivni glasovni odziv vam omogoča usmerjanje usmerjanje klicev do pravega oddelka ali agenta. Ko se stranka želi obrniti na vašo ekipo za podporo, naleti na vnaprej posnete glasovne pozive. Vse, kar morajo storiti, je, da vnesejo nekaj glasovnih ali tipkovnih ukazov in bodo takoj preusmerjeni na pravi oddelek vaše podporne skupine.

Tipično drevo IVR na primer odpelje kupca na pričakovani oddelek, na primer na oddelek za obračun, potem ko stranka pritisne določeno številko na svojem telefonu.

IVR drevo - LiveAgent
IVR Interaktiven glasovni odziv

Kako deluje v LiveAgent?

LiveAgent ima obsežno IVR spletno oblikovalsko orodje, kjer lahko vsakdo oblikuje svoja drevesa IVR, tudi če nima tehničnih izkušenj.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Izvajate dnevno promocijo ali morate narediti hitro pozdravno sporočilo?

Naš nasvet: Vse zvočne datoteke z interaktivnim glasovnim odzivom posnemite neposredno z orodjem za oblikovanje IVR v LiveAgent. Orodje vam omogoča načrtovanje/urejanje drevesa interaktivnega glasovnega odziva od začetka, vključno s snemanjem ali nalaganjem zvočnih datotek v drevo.

Katere funkcije ima LiveAgent IVR?

  • Povratni klic
  • Snemanje lastnih sporočil z interaktivnim glasovnim odzivom
  • nalaganje predposnetih sporočil
  • Prednostni klici
  • Usmerjanje do pravih oddelkov/agentov

Zakaj naj uporabljate IVR?

IVR je znana funkcija za podporo strankam, ki lahko naredi čudeže za vašo službo za pomoč. Če se vaši agenti čutijo preobremenjene, se stranke ne morejo nanje obračati po telefonu ali preprosto, če želite stvari narediti bolj organizirane, lahko drevesa IVR naredijo to razliko. Lahko jih nastavite, prilagodite in takoj ugotovite, kaj vam najbolj ustreza v LiveAgentu.

Katere so prednosti IVR?

  • Samodejni prenost + neomejene možnosti
  • Poveča ločljivost prvega stika
  • Poveča zadovoljstvo strank
  • Agentom prihrani čas in vam denar

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Primer interaktivnega glasovnega odziva – preusmeritve med oddelki

Spodaj si oglejte drevo IVR z dvema možnostma izbire oddelkov. Kupci lahko izberejo prodajni ali tehnični oddelek.

Pozdravljeni, klicali ste [Ime podjetja]. Izberite med naslednjimi možnostmi menija:

Za pogovor s prodajnim zastopnikom, pritisnite 1.

Za tehnično podporo pritisnite 2.

To prihrani čas stranki in predstavnikom podjetja. Ker stranka takoj pride do ustreznega oddelka, niso potrebne dodatne preusmeritve.

Poleg tega lahko posnamete glas po želji za vsak samodejni prenos med oddelki (predvajanje). Dodajte glasbo, ki se predvaja, preden se predstavnik odzove na klic (na spletu/predvajanje). Če agent ni na voljo, lahko stranka pusti tudi glasovno pošto (brez povezave/glasovna pošta).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Ustvarjanje profesionalnega sporočila z interaktivnim glasovnim odzivom se sprva zdi težka naloga. Ne skrbite; ustvarili smo brezplačne prilagodljive IVR skripte, da lahko takoj začnete z delom.

Viri baze znanja

Naučite se, kako;

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako deluje IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interaktivni glasovni odziv vam omogoča usmerjanje klicev s programsko opremo klicnega centra do ustreznih oddelkov ali agentov. Z drugimi besedami, strankam, ki vas kličejo, omogoča neposreden dostop do ustreznih agentov. Tipično drevo IVR na primer preusmeri kupca na pričakovani oddelek, na primer na oddelek za obračun, potem ko stranka pritisne določeno številko na svojem telefonu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšno funkcijo ima LiveAgent IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funkcije IVR LiveAgent vključujejo funkcijo povratnega klica, določanje prednosti klicev, možnost snemanja sporočil IVR, nalaganje predhodno posnetih sporočil in usmerjanje klicev do ustreznih oddelkov/agentov. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere so prednosti IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prednosti IVR vključujejo samodejne prenose, neomejene izbire, večjo ločljivost prvega stika, zadovoljstvo strank in izboljšan potek dela agenta. ” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico