LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom z več zmogljivostmi, ki vam omogočajo, da naredite več, kot si mislite. Poskrbite za svoje obračunavanje, račune in drugo s plačilnim procesorjem v LiveAgentu.
Programska oprema za upravljanje obračunavanja je tu, da upravlja vse obračunavanje, izdajanje računov za storitve in izdelke ter sledenje. Lastniki podjetij morajo spremljati svoja plačila in račune, zato je programska oprema za obračunavanje bistvena za uspešno poslovanje. Pomaga pri upravljanju dohodnih in odhodnih financ. Del te rešitve so avtomatizacije, ki vam pomagajo z avtomatizacijo veliko vsakdanjih, ponavljajočih se nalog, ki so običajno zelo dolge, če bi jih opravila oseba. Tako prihranite čas in denar ter se osredotočite na naloge, ki zahtevajo vašo pozornost.
Integracije obračunavanja

Če želite narediti še korak naprej, lahko izkoristite naše integracije. ChargeDesk, ali Braintree se brez težav povežejo z vašim računom LiveAgent in vam omogočajo napredna obračunska dejanja, kot so računi po meri, vračila kupnine, odobritev plačil in še veliko več. Do vsega lahko dostopate in poskrbite za eno stvar. To pomeni, da s preklapljanjem med programsko opremo ne boste prekinili svojega delovnega toka in vse bo lepo organizirano na eni nadzorni plošči.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.