Želite ponuditi podporo v več jezikih? V pripomočkih za klepet, kontakt ali povratne informacije nastavite jezik, ki ga govorijo stranke in vaši agenti.
Primer večjezične podpore Če želite ponujati podporo strankam v več jezikih in želite preusmerjati stranke k agentom, ki govorijo določen jezik, to lahko naredite s kreiranjem kontaktnih pripomočkov v določenem jeziku. Tako lahko potem preusmerjate komunikacijo s strankami na oddelke kot so “Angleščina”, “Nemščina”, “Španščina ali kateri drugi podprti jezik.
Nastavite pripomočka za klepet
Če želite nastaviti jezik v pripomočku za klepet, lahko to storite v dodatnih nastavitvah pripomočka.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent?
Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent? Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, pri zagotavljanju podpore svetovnega razreda.
Se selite iz Pure Chat na LiveAgent?
Vrhunska rešitev službe za pomoč uporabnikom z več kot 175 funkcijami, 40 integracijami in podporo v 43 jezikih. LiveAgent se prilagaja velikosti podjetja in panogi, ponuja 14-dnevni brezplačni preizkus ter možnost samodejnega dodeljevanja zahtevkov agentom.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.