Jezikovno prilagodljivi pripomočki

Želite ponuditi podporo v več jezikih? V pripomočkih za klepet, kontakt ali povratne informacije nastavite jezik, ki ga govorijo stranke in vaši agenti.

Primer večjezične podpore Če želite ponujati podporo strankam v več jezikih in želite preusmerjati stranke k agentom, ki govorijo določen jezik, to lahko naredite s kreiranjem kontaktnih pripomočkov v določenem jeziku. Tako lahko potem preusmerjate komunikacijo s strankami na oddelke kot so “Angleščina”, “Nemščina”, “Španščina ali kateri drugi podprti jezik.

Nastavite pripomočka za klepet

Če želite nastaviti jezik v pripomočku za klepet, lahko to storite v dodatnih nastavitvah pripomočka.

Provide support on the go

Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico