Želite ponuditi podporo v več jezikih? V pripomočkih za klepet, kontakt ali povratne informacije nastavite jezik, ki ga govorijo stranke in vaši agenti.

Primer večjezične podpore Če želite ponujati podporo strankam v več jezikih in želite preusmerjati stranke k agentom, ki govorijo določen jezik, to lahko naredite s kreiranjem kontaktnih pripomočkov v določenem jeziku. Tako lahko potem preusmerjate komunikacijo s strankami na oddelke kot so “Angleščina”, “Nemščina”, “Španščina ali kateri drugi podprti jezik.
Nastavite pripomočka za klepet
Če želite nastaviti jezik v pripomočku za klepet, lahko to storite v dodatnih nastavitvah pripomočka.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Kako uporabiti AI za prevajanje besedila v 5 preprostih korakih z uporabo ChatGPT
Tema: Prevajanje spletnih strani v slovenščino. Koraki za prevajanje vključujejo ustvarjanje jezikovnih klicev, izboljšanje strukture, ohranjanje toka prevoda, prevajanje HTML datotek in ohranjanje dolžine besedila. Pomembno je upoštevati ton in slog izvirnega besedila ter se posvetovati za pomoč.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
LiveAgent je programska oprema za reševanje podpore strankam, ki nudi cenik, lastnosti, integracije, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, podporo portal in zahtevo za predlog. Program omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev. Poleg tega podjetje ponuja telefonske rešitve in spletne rešitve za podporo strankam ter sistema upravljanja pritožb. LiveAgent je zasebnostno zavezan in ima certifikate GDPR.
Iščete alternativo Customerly?
LiveAgent is a powerful customer support tool that offers easy support through email, live chat, social media, knowledge base and call center. The service is stable, has good functionality and high value for money. It includes excellent customer support and mobile functionality. It offers advanced automation and integration compared with its competitors and is a great alternative to other support systems such as Vocalcom, Zopim and Vision.