Kaj je gumb »klikni za klic«?
Gumb »klikni za klicanje« je digitalno orodje, ki vam omogoča sprotno klice v brskalniku prek interneta. Vse kar morate storiti je, da kliknete vdelano povezavo, ki vsebuje telefonsko številko podjetja, in namenski sistem, kot je programska oprema za klicni center LiveAgent, se bo zagnal klic.
Kakšna je razlika med povezavo klikni za klicanje in povezavo klikni za klic?
Povezava klikni za klicanje je le drugo ime za povezavo klikni za klic. Izrazi so zamenljivi in imajo enak pomen. V tem besedilu bomo uporabili obe besedi.
Kaj počne funkcija klikni za klicanje/klikni za klic?
Tehnologija klikni za klic vam omogoča klicanje katere koli vdelane (hiperpovezane) telefonske številke v internetu. Ko ga kliknete, lahko izvedete klic v brskalniku prek katerega koli ustreznega programa, vključno z LiveAgent. Poleg tega lahko funkcija deluje s spletnimi kontaktnimi karticami LiveAgent (razširitve brskalnika), ki vam omogočajo ogled kontaktnih podatkov o ljudeh in podjetjih v spletu.
Kako deluje klikni za klicanje?
Klikni za klicanje deluje zahvaljujoč protokolom HTML tel link, ki komunicirajo z določenimi klicnimi centri ali softphone aplikacijami. Ko kliknete na hiperpovezavo telefonsko številko »klikni za klicanje«, skript na strani strežnika zahteva od programske opreme vašega klicnega centra, da ukrepa in sproži klic. Programska oprema za klicanje nato pokliče hiperpovezano številko in poveže kličočega in osebo/podjetje, ki ga kliče.
Kdo uporablja Klikni za klicanje?
Klikni za klicanje lahko uporablja vsako podjetje ali posameznik, ki opravlja veliko telefonskih klicev. Verjetno je ena najbolj koristnih funkcij za SDR (predstavnike za razvoj prodaje), prodajne ekipe, trge, izvršne pomočnike, tržne raziskovalce in predstavnike za podporo strankam, saj jim lahko olajša delo.
Čeprav možnost »klikni za klicanje« uporabljajo predvsem podjetja B2B (podjetja za podjetja) in B2C (podjetja za stranke), lahko to funkcijo koristijo tudi »običajni« ljudje. Na primer, če stranka na svojem mobilnem telefonu išče vaše kontaktne podatke, lahko preprosto klikne telefonsko številko s hiperpovezavo na vašem spletnem mestu in takoj začne klic, namesto da se premika po spletnem brskalniku in številčnici telefona.
Zakaj je “klikni za klicanje” bistvenega pomena?
Klikni za klicanje je koristno, saj ljudem prihrani veliko časa. Namesto da bi morali ročno vnašati telefonsko številko vsakič, ko želite klicati (bodisi v mobilni telefon ali aplikacijo za programski telefon), lahko preprosto kliknete povezavo do telefona, da začnete klic. Dolgoročno vam to prihrani veliko časa za vnos podatkov in vam omogoči še več odhodnih telefonskih klicev. To pa izboljša učinkovitost poteka dela, agentom prihrani čas in tudi vam prihrani denar.
V kombinaciji s funkcijo »klikni za e-pošto«, ki lahko odpre vnaprej izpolnjeno okno za zahtevke v LiveAgentu, lahko predstavniki službe za stranke, prodajalci in tržniki povečajo svojo produktivnost in izboljšajo svojo delovno uspešnost.
Manjše, a učinkovite spremembe, kot so te, bodo vaše zaposlene osrečile in preprečile izgorelost, saj odpravijo ponavljajoče se, vsakdanje in nespametne naloge. Namesto tega se lahko vaši zaposleni osredotočijo na negovanje odnosov s strankami, ustvarjanje osupljive uporabniške izkušnje ter zagotavljanje prilagojene in strokovno podpore s klikni za klic in klikni klicati.
Kako narediti telefonsko številko klikljivo?
Če želite vzpostaviti možnost »klikni za klicanje« in narediti telefonske številke, ki jih je mogoče klikniti, boste morali imeti dostop do zadnjega dela spletnega mesta, da boste lahko urejali obstoječa besedila, ki vsebujejo telefonske številke. Na telefonsko številko, ki jo je mogoče klikniti, preprosto kopirajte ta delček kode in zamenjajte telefonsko številko v narekovajih s svojo.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Ko končate, kliknite »Shrani« in ponovno naložite stran. Vašo telefonsko številko bi moralo biti mogoče klikniti. Če se zdi, da je ni mogoče klikniti ali opazite napako, še enkrat preverite kodo. Prepričajte se, da so prisotni narekovaji ter drugi simboli in ukazi, kot sta .
Kako uporabljati klikni za klicanje
Predlagamo, da si zagotovite večkanalno programsko opremo za klicne centre, kot je LiveAgent. Ko ga nastavite in izberete ponudnika VoIP, bo sistem lahko brezplačno opravljal dohodne in odhodne klice v vašem brskalniku.
Če želite prenesti razširitev brskalnika za spletne kontaktne kartice LiveAgent, da si ogledate dodatne informacije o vdelanih telefonskih številkah, lahko. Če to storite, se bo, ko premaknete miškin kazalec nad vdelano telefonsko številko, prikazala kontaktna kartica LiveAgent in prikazane dodatne informacije CRM. Po kliku na telefonsko številko za klicanje bo LiveAgent ustvaril novo vstopnico in izvedel klic. Vse to se bo pojavilo na vaši nadzorni plošči.
Če pa ne želite prenesti Razširitev brskalnika LiveAgent, vam ni treba. Nobenih programov ali razširitev ni treba namestiti ali integrirati. LiveAgent lahko deluje kot privzeti upravljavec vdelanih povezav. Ko jih kliknete, lahko programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent izvede klice in odpre vnaprej izpolnjena polja za zahtevke.
Razlika med klicnim gumbom in povezavo »klikni za klicanje«.
Klicni gumb in povezava klikni za klic delujeta na enak način. Vendar pa so estetsko različni. Povezava klikni za klic je seveda le povezava. Po drugi strani pa je klicni gumb miniaturna pasica ali ikona telefona, ki je videti kot gumb. Postavite ga lahko kamor koli na vašem spletnem mestu in ima različne sloge, besedila, velikosti in barve.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Ste pripravljeni omogočiti klikni za klicanje za svojo ekipo?
Če ste pripravljeni povečati učinkovitost svoje ekipe, hkrati pa prihraniti čas in denar, je čas, da uporabite klikni za klicanje. Druga možnost je, da prenesete razširitev brskalnika za spletne kontaktne kartice LiveAgent za hitrejšo komunikacijo in več vpogledov. Razširitev brskalnika je brezplačna in jo lahko prenesete iz spletne trgovine Google Chrome ali s seznama dodatkov Mozzila Firefox. Ko ste že pri tem, preizkusite LiveAgent. Ponujamo brezplačno, 30-dnevno preizkusno obdobje, ki vključuje vse, za začetek pa ne potrebujete kreditne kartice.
Odkrijte, kako učinkoviti ste lahko vi in vaša ekipa že danes.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Pregled programske opreme za snemanje klicev Liveagent
LiveAgent je celovita rešitev za službo za pomoč uporabnikom, vključno s funkcijami klicnega centra in snemanjem klicev. Ponuja tudi IVR, sistem izdaje vstopnic, CRM in integracije. Cene se začnejo pri 29 $ na mesec, z brezplačnim preskusom. Programska oprema deluje gladko in je enostavna za uporabo, z obilico podpornih virov.
Pregled funkcij LiveAgent gamification
LiveAgent ponuja različne funkcije, vključno z igrifikacijo, ki agentom omogoča, da se dvigujejo na višje ravni in prejemajo značke za dosežke. Sistem tudi omogoča primerjavo uspešnosti agentov in ustvarja zdravo konkurenco. Nastavitev in implementacija sistema sta preprosti, z enostavnimi možnostmi prilagajanja. Overall, LiveAgent gamification je pozitivna izkušnja, ki omogoča agentom, da postanejo bolj ustvarjalni in motivirani.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.