Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktne skupine

Kaj so kontaktne skupine?

Skupine stikov so segmenti kupcev, ki si delijo nekaj skupnega. Skupnost bi lahko bila podobna, če bi delali v istem podjetju, bili v istem časovnem pasu, govorili isti jezik, uporabljali iste vrste izdelkov ali imeli enake višine naročnine.

Kontaktne skupine

Kaj lahko storite s kontaktnimi skupinami?

Če dodate stike v skupine, lahko segmentirate svoje stranke in olajšate upravljanje poteka dela v službi za pomoč uporabnikom. Ustvarjanje kontaktnih skupin je odlično tudi za trženje in prodajo, saj vam omogoča, da zagotovite bolj prilagojene vsebine za vsako skupino.

Skupine stikov vam omogočajo:

  • Razvrstiti svoje poslovne stike
  • Več stikov dodati v eno skupino
  • Določite več skupin stikov enemu stiku
  • Dodelite posebna pravila
  • Dodelite posebna časovna pravila
  • Dodelite posebna pravila SLA
  • Brskajte med zahtevki, stiki in podjetji po skupinah stikov

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kako ustvariti skupine stikov v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite na Stranke
  3. Kliknite na Skupine stikov
  4. Kliknite oranžni gumb Ustvari
  5. Poimenujte svojo skupino strank
  6. Izberite barvo besedila in barvo ozadja za oznako segmenta stranke
  7. Kliknite na Ustvari
dodajte skupine stikov

Kako dodati stranke v skupine stikov

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite na Stranke
  3. Izberite stranko po svoji izbiri
  4. Poiščite kontaktna polja in kliknite na oznako
  5. Izberite skupino, v katero jih želite dodati
  6. Kliknite Shrani
dodajanje stikov v skupine stikov

Kako urediti ali izbrisati obstoječe skupine stikov

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite na Stranke
  3. Kliknite na Skupine stikov
  4. S klikom na gumb za urejanje izberite skupino stikov, ki jo želite urediti
  5. Uredite ime skupine stikov, barvo oznake ali barvo besedila
  6. Kliknite Shrani
  7. Izbirno: Izberite skupino stikov, ki jo želite izbrisati, tako da kliknete gumb za brisanje
uredi skupino stikov

Kako lahko izkoristim grupiranje strank?

Izboljšan potek dela

Ustvarjanje delovnih tokov usmerjanja zahtevkov, ki upoštevajo segmente strank, je zelo učinkovito in produktivno. Na primer z usmerjanjem zahtevkov iz določenih skupin strank (na primer VIP-ji ali prodajni posredniki) naravnost do njihovih upraviteljev računov izboljšate odzivni čas, stopnjo reševanja prvih stikov in predvsem zadovoljstvo strank. Prav tako odpravite kakršno koli zmedo ali mirovanje zahtevkov.

SLA prijava v Programsko opremo za podporo strankam - LiveAgent

Povečana zavzetost

Skupine strank so odlične tudi za trženje in segmentacijo prodaje. Lahko na primer ustvarite pravilo LiveAgent, ki bo vsaki skupini strank pošiljalo unikatno prilagojena in vnaprej oblikovana nadaljnja e-poštna sporočila. Takšna osebna sporočila bodo izboljšala sodelovanje strank, kar bo prineslo prihodek in povečalo prodajo. Po podatkih Forbesa 72% potrošnikov sodeluje le s prilagojenimi sporočili.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge

Enostavnejše filtriranje zahtevkov

Skupine strank vam lahko pomagajo tudi poiskati zahtevke v univerzalni mapi “Prejeto”. Vedno je koristno imeti orodja, ki olajšajo filtriranje zahtevkov, saj se vam ne bo treba spomniti določenih podrobnosti o vsakem zahtevku, ki ga želite najti. Namesto tega si morate zapomniti le njihovo skupino strank, kar bistveno olajša delo.

filtriranje kontaktne skupine

Primer uporabe: Uporaba skupin stikov za hitrejše odgovarjanje VIP strankam

Recimo, da želite ustvariti VIP skupino in dati prednost odgovorom na njihova vprašanja. Če želite to narediti, lahko nastavite pravilo, ki bo sprožilo kadar koli ena od teh strank predloži  zahtevek. To lahko storite tako, da njihove vozovnice preusmerite do določenega oddelka ali spremenite njihovo raven SLA, tako da vaši agenti hitreje odgovorijo na njihova sporočila. V obeh primerih boste morali v nastavitvah pravila najti skupino stikov.

kontaktna skupina sla

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o kontaktnih skupinah ali temah, povezanih s kontaktnimi skupinami, si oglejte našo bazo znanja, akademijo, glosar in vire za spletne seminarje. Ne pozabite si ogledati naš blog in naša e-poštne predloge, ki jih lahko uporabite za pošiljanje naših prilagojenih e-novic svojim skupinam stikov.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Ali ste pripravljeni ustvariti edinstvene skupine stikov?

Odkrijte, kako enostavno je segmentiranje strank in zagotovite prilagojene storitve z našim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so kontaktne skupine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Skupine stikov so segmenti kupcev, ki si delijo nekaj skupnega. Skupnost bi lahko bila podobna, če bi delali v istem podjetju, bili v istem časovnem pasu, govorili isti jezik, uporabljali iste vrste izdelkov ali imeli enake višine naročnine. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj lahko storite s kontaktnimi skupinami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če dodate stike v skupine, lahko segmentirate svoje stranke in olajšate upravljanje poteka dela v službi za pomoč uporabnikom. Ustvarjanje kontaktnih skupin je odlično tudi za trženje in prodajo, saj vam omogoča, da zagotovite bolj prilagojene vsebine za vsako skupino. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko izkoristim grupiranje strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ustvarjanje delovnih tokov usmerjanja zahtevkov, ki upoštevajo segmente strank, je zelo učinkovito in produktivno. Na primer z usmerjanjem zahtevkov iz določenih skupin strank (na primer VIP-ji ali prodajni posredniki) naravnost do njihovih upraviteljev računov izboljšate odzivni čas, stopnjo reševanja prvih stikov in predvsem zadovoljstvo strank. Prav tako odpravite kakršno koli zmedo ali mirovanje zahtevkov. ” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico