Maksimalna dolžina čakalne vrste

Ali ste pogosto preobremenjeni s poizvedbami strank? So vaše stranke zaradi čakanja pogosto nezadovoljne s podporo strankam?

Zadovoljstvo kupcev še nikoli ni bilo bolj pomembno. Zadovoljne stranke lahko postanejo zveste stranke, kar je končni cilj. Celo dejavnik, kot je čakalna doba klepeta v živo, lahko prispeva k splošnemu zadovoljstvu. Če niste pozorni, lahko kupce zlahka izgubite zaradi konkurence.

Približno 73% kupcev pravi, da je vrednotenje svojega časa najpomembnejše, kar lahko podjetja storijo za zagotavljanje dobre podpore strankam.

Priznajmo si. Nihče ne želi čakati v vrsti. Zato je LiveAgent ustvaril funkcijo klepeta v živo, imenovano največja dolžina čakalne vrste, da bi izboljšal zadovoljstvo strank. Poleg tega lahko vaše podjetje enostavno upravlja izmene agentov in njihov vsakdanji potek dela.

Poslovne prednosti:

  • Prihrani čas
  • Učinkovit potek dela
  • Izboljšano zadovoljstvo strank
  • Boljši CX
  • Prihrani denar

Kako deluje?

You can easily define the max queue limit in the live chat button settings. 

Ko je dosežena omejitev čakalne vrste, gumb za klepet samodejno spremeni razpoložljivost v način brez povezave ali pa je popolnoma skrit na vaši spletni strani.

Ko je čakalna vrsta spet znotraj dovoljene omejitve, se gumb za klepet v živo spet prikaže.

Kot smo že omenili, lahko klepet v živo deluje kot gumb brez povezave, če v čakalni vrsti čaka preveč obiskovalcev/strank. To pomaga odpraviti frustracije strank, ko je čakalna vrsta dolga.

Če nastavite gumb za klepet brez povezave, se obiskovalcem prikaže obrazec pred klepetom. Zato vas lahko še vedno kontaktirajo tako, da predložijo svoj e-poštni naslov, kar vam omogoča, da jih kontaktirate kasneje.

To ustvarja ustrezna pričakovanja in prihrani čas tako za podjetje kot za stranke.

Bonus nasveti:

Ustvarite več gumbov za klepet

LiveAgent allows you to create online chat buttons for specific departments, such as your customer support and customer service. Moreover, you can set the online chat buttons for specific URLs. When creating them, you can define different max queue lengths for each button. Therefore, creating an effective workflow as well as providing a great customer experience.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Klepet v živo.

Naj izkušeni agenti rešujejo težke klepete

Če želite prihraniti čas in sredstva za svoje podjetje in kupca, morate biti učinkoviti. Strankam preprečite predolgo čakanje v čakalni vrsti. Optimalno je, da nekaterim svojim agentom omogočite prenos težkih klepetov na izkušene agente. Posledično lahko učinkovito porazdelite čas svojih agentov in izboljšate čakalno dobo v čakalni vrsti.

Uporabite pripravljene odgovore

Če se odločite preizkusiti LiveAgent, zagotovo uporabite pripravljene odgovore, da izboljšate čakalno dobo v čakalni vrsti. Vašim agentom lahko prihranite veliko časa, zlasti pri ponavljajočih se poizvedbah. Vendar jih uporabljajte pametno, ne zlorabljajte jih. Poskusite jih prilagoditi. Nihče ne želi govoriti z robotom.

If you would like to learn more, read LiveAgent – Canned responses.

Viri v bazi znanja

Bi radi vedeli, kako nastaviti gumb za klepet v živo za vašo spletno stran?

Preberite o tem, kako lahko enostavno ustvarite gumb za klepet v LiveAgentu.

Ali želite nastaviti čas čakanja v LiveAgentu?

Tu je vodnik po korakih za nastavitev maksimalne dolžine čakalne vrste v LiveAgentu.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico