Masovne akcije so standardna značilnost večine programskih rešitev povsod, ne glede na njihovo posebnost. Ta dejanja vam lahko prihranijo veliko časa, saj vam ni treba skrbeti za vsak element na nadzorni plošči posebej. To bi bilo zelo dolgotrajno.
LiveAgent ni izjema in zato podpira masovne akcije številnih vrst. Izberite več zahtevkov hkrati in zaženite masovne akcije, da prihranite čas. S to funkcijo lahko z dvema klikom razrešite, prenesete ali izbrišete več zahtevkov.
Možna dejanja
- Prenesi zahtevek
- Reši zahtevek
- Dodaj opombo
- Izbriši zahtevek
- Spremeni prioriteto zahtevka
- Spremeni stopnjo SLA
- Označi kot neželeno
- Označi kot želeno
- Nepotrebni zahtevek
- Pošlji odgovor
- Spremeni zadevo zahtevka
- URL klica
- Odloži zahtevek
- Dodaj oznako
- Odstrani oznako
- Pošljite e-pošto na
Primer
Prejeli ste več e-poštnih sporočil. Izberite jih vse in jih z le dvema klikom označite kot neželeno.
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.