Masovne akcije so standardna značilnost večine programskih rešitev povsod, ne glede na njihovo posebnost. Ta dejanja vam lahko prihranijo veliko časa, saj vam ni treba skrbeti za vsak element na nadzorni plošči posebej. To bi bilo zelo dolgotrajno.
LiveAgent ni izjema in zato podpira masovne akcije številnih vrst. Izberite več zahtevkov hkrati in zaženite masovne akcije, da prihranite čas. S to funkcijo lahko z dvema klikom razrešite, prenesete ali izbrišete več zahtevkov.
Možna dejanja
- Prenesi zahtevek
- Reši zahtevek
- Dodaj opombo
- Izbriši zahtevek
- Spremeni prioriteto zahtevka
- Spremeni stopnjo SLA
- Označi kot neželeno
- Označi kot želeno
- Nepotrebni zahtevek
- Pošlji odgovor
- Spremeni zadevo zahtevka
- URL klica
- Odloži zahtevek
- Dodaj oznako
- Odstrani oznako
- Pošljite e-pošto na
Primer
Prejeli ste več e-poštnih sporočil. Izberite jih vse in jih z le dvema klikom označite kot neželeno.
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.