Oglejte si svojo osebno statistiko, na primer, kako dolgo ste na spletu, na koliko sporočil ste odgovorili in veliko drugih uporabnih podatkov. Pri svoji podpori strankam se primerjajte z drugimi.

Oglejte si, kdo vas premaga v kateri metriki in kdo je najvišje uvrščeni agent, prijavljen danes. Nagradite svoje agente na podlagi teh statističnih podatkov, postavite notranje cilje in preverite, kdo deluje v skladu z njimi.
Prikaži statistiko za (možnosti):
- Danes
- Včeraj
- Ta teden (pon-ned)
- Prejšnji teden (pon-ned)
- Zadnjih 7 dni
- Zadnjih 30 dni
- Zadnjih 90 dni
- Ta mesec
- Prejšnji mesec
- To leto
- Prejšnje leto
- Kadarkoli
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lestvica najboljših za (možnosti):
- Ravni
- Značke
- Delovni čas
- Prodaja
- Odgovori
- Klici
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Ni ocenjeno
- Nagrade
- Negativni odzivi
Primeri lestvic najboljših
Najboljše standardne meritve industrije klicnega centra
Izboljšajte zadovoljstvo strank z uporabo napredne programske opreme LiveAgent za učinkovito delo, izboljšanje komunikacije in analizo podatkov. Cena je 15 USD na uporabnika na mesec.
Storitve za stranke merila uspešnosti
Povprečno podjetje ima 33.3 podpornih agentov in 10 oddelkov za podporo strankam. Stopnja zadovoljstva strank je 9.0. Agenti uporabljajo povprečno 3 sisteme za podporo strankam. Skupna stopnja razrešitve je 76.2%. Povprečno podjetje reši 485 prijav na dan.
Merila uspešnosti klicnega centra
Povprečna hitrost odziva klicnega centra je 34.4 sek. Delovni čas po klicu je 10.2 min, cene prenosa klicev pa so 9.9%. Klicni centri si prizadevajo za 85-90% spoštovanje urnika agentov.