Zavihki z več zahtevki

LiveAgent ponuja možnost, da se hkrati odpre več zahtevkov naenkrat. Preprosto preklopite z enega zahtevka na drugega in ju rešite hkrati.

Če želite, da vaši agenti naenkrat delajo samo na enem zahtevku, lahko to storite tako, da vklopite algoritem “za reševanje”.

Answering multiple emails at once?

Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.

Gumb za reševanje

S klikom na “gumb za reševanje lahko agenti odprejo zahtevke, ki so jim dodeljeni in jih je treba rešiti.

Obstaja tudi možnost nastavitve funkcije, pri kateri bodo vaši agenti lahko odgovorili na zahtevke, ki se odprejo samo z gumbom “za reševanje”. V tem primeru agenti ne bodo mogli odgovoriti na zahtevke s seznama zahtevkov. Hkrati bodo lahko odprli samo en zahtevek, zato več zavihkov z zahtevki ne bo omogočenih, agenti pa bodo morali rešiti vsak zahtevek po vrstnem redu.

To-solve-button-LiveAgent
Gumb za reševanje

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico