LiveAgent ponuja možnost, da se hkrati odpre več zahtevkov naenkrat. Preprosto preklopite z enega zahtevka na drugega in ju rešite hkrati.
Če želite, da vaši agenti naenkrat delajo samo na enem zahtevku, lahko to storite tako, da vklopite algoritem “za reševanje”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Gumb za reševanje
S klikom na gumb “za reševanje” lahko agenti odprejo zahtevke, ki so jim dodeljeni in jih je treba rešiti.
Obstaja tudi možnost nastavitve funkcije, pri kateri bodo vaši agenti lahko odgovorili na zahtevke, ki se odprejo samo z gumbom “za reševanje”. V tem primeru agenti ne bodo mogli odgovoriti na zahtevke s seznama zahtevkov. Hkrati bodo lahko odprli samo en zahtevek, zato več zavihkov z zahtevki ne bo omogočenih, agenti pa bodo morali rešiti vsak zahtevek po vrstnem redu.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.