LiveAgent ponuja možnost, da se hkrati odpre več zahtevkov naenkrat. Preprosto preklopite z enega zahtevka na drugega in ju rešite hkrati.

Če želite, da vaši agenti naenkrat delajo samo na enem zahtevku, lahko to storite tako, da vklopite algoritem “za reševanje”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Gumb za reševanje
S klikom na gumb “za reševanje” lahko agenti odprejo zahtevke, ki so jim dodeljeni in jih je treba rešiti.
Obstaja tudi možnost nastavitve funkcije, pri kateri bodo vaši agenti lahko odgovorili na zahtevke, ki se odprejo samo z gumbom “za reševanje”. V tem primeru agenti ne bodo mogli odgovoriti na zahtevke s seznama zahtevkov. Hkrati bodo lahko odprli samo en zahtevek, zato več zavihkov z zahtevki ne bo omogočenih, agenti pa bodo morali rešiti vsak zahtevek po vrstnem redu.

LiveAgent je programska oprema za reševanje podpore strankam, ki nudi cenik, lastnosti, integracije, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, podporo portal in zahtevo za predlog. Program omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev. Poleg tega podjetje ponuja telefonske rešitve in spletne rešitve za podporo strankam ter sistema upravljanja pritožb. LiveAgent je zasebnostno zavezan in ima certifikate GDPR.
Iščete alternativo Customerly?
LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč podjetjem v letu 2020. Stranke ga pohvalijo zaradi funkcij, podpore in cene.