LiveAgent ponuja možnost, da se hkrati odpre več zahtevkov naenkrat. Preprosto preklopite z enega zahtevka na drugega in ju rešite hkrati.
Če želite, da vaši agenti naenkrat delajo samo na enem zahtevku, lahko to storite tako, da vklopite algoritem “za reševanje”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Gumb za reševanje
S klikom na gumb “za reševanje” lahko agenti odprejo zahtevke, ki so jim dodeljeni in jih je treba rešiti.
Obstaja tudi možnost nastavitve funkcije, pri kateri bodo vaši agenti lahko odgovorili na zahtevke, ki se odprejo samo z gumbom “za reševanje”. V tem primeru agenti ne bodo mogli odgovoriti na zahtevke s seznama zahtevkov. Hkrati bodo lahko odprli samo en zahtevek, zato več zavihkov z zahtevki ne bo omogočenih, agenti pa bodo morali rešiti vsak zahtevek po vrstnem redu.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.