Značke ustvarjajo zabavno in privlačno delovno mesto. Z značkami se produktivnost v pisarni naravno poveča. Ljudje radi zbirajo in zadržujejo nagrajene značke in se poskušajo čim prej znebiti negativnih. Nagrade in značke so del funkcije Gamifikacije.
Vodje službe za pomoč uporabnikom imajo preprost in hiter način, da ugotovijo, kdo daje najboljše rezultate, da se odzovejo največ kupcem in prodajo največ izdelkov, v primerjavi s tem, kdo zaostaja pri dolgih obdobjih neaktivnosti.
Primer
LiveAgent bo značko “Speedy Gonzales” dodelil predstavniku podpore, ki ima najkrajši odzivni čas.
Primeri značk

Vrste privzetih značk (vsako značko lahko prilagodite):
- Traffic controller – Prenašate večino zahtevkov. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je v zadnjih 7-ihdneh prenesel največ zahtevkov.)
- Siesta – Vaš čas premora je najdaljši od vseh. Resnično uživate v svoji siesti. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je v zadnjih 7-ih dneh imel največ pavz.)
- Rebel without a cause – imate najbolj negativne ocene. Ponovno premislite o svojih odgovorih. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je v zadnjih 7-ih dneh prejel največ očitkov.)
- Inspector – Zahtevke si temeljito preberete. Vaš povprečni čas branja zahtevka je najdaljši od vseh. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, katerega povprečni čas odprtosti zahtevka je bil najdaljši od prejšnjega dne.)
- Speedy Gonzales – Vaše reakcije na zvonjenje klepeta so najhitrejše med vsemi. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, katerega povprečni odzivni čas na zvonjenje je bil najhitrejši dan prej.)
- Rewarded – ste najbolj nagrajeni agent. Stranke vas imajo rade. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je prejel največ nagrad v zadnjih 7-ih dneh.)
- Coffee – Vzamete si največ odmorov. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je bil v zadnjih 7-ih dneh največkrat na odmoru.)
- Novelist – Včeraj ste napisali najdaljši odgovor. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je napisal najdaljši odgovor dan prej.)
- Tagger – Označili ste večino zahtevkov. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je označil največ zahtevkov v zadnjih 7-ih dneh.)
- Quatrefoil – Ta značka Quatrefoil se pojavi zelo redko in vam bo prinesla srečo. Medtem ko imate to značko, vam bodo stranke postavljale le preprosta vprašanja 🙂 (Ocenjeno naključno in naključno dodeljeno enemu od spletnih agentov.)
- Express – Zahtevke odprete in zaprete s hitro hitrostjo. Vaš povprečni čas ogledov zahtevkov je najkrajši od vseh. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, katerega povprečni čas odprtosti zahtevkov je bil najkrajši dan prej.)
- Hardworker – Odpočijte si. Največ časa ste preživeli na spletu. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je bil v zadnjih 7-ih dneh največkrat na spletu.)
- Chatty – Včeraj ste opravili najdaljši klepet. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je imel klepet z največ sporočili prejšnji dan.)
- Cleaner – Rešujete/brišete večino zahtevkov. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je v zadnjih 7-ih dneh rešil ali zaprl večino zahtevkov.)
- Talkative – Včeraj ste opravili najdaljši klic. (Ocenjeno vsak dan in dodeljeno agentu, ki je opravil najdaljši klic prejšnji dan.)
Lestvica značk
Agenti lahko vidijo značke eden drugega in tekmujejo med seboj.

Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
4 najpomembnejši trendi uporabniške izkušnje v letu 2023
Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.
Opis službe za pomoč uporabnikom
Programska oprema LiveAgent omogoča boljše razumevanje težav strank, hitrejšo obravnavo zahtevkov in povečanje zadovoljstva ter učinkovitosti podpornih agentov. Z integriranimi samopostrežnimi možnostmi, enostavnim dostopom do zgodovine interakcij in avtomatizacijo procesov, je to odlična rešitev za izboljšanje storitev za stranke.