NEŽELENA POŠTA je lahko zelo moteča, zlasti v delovnem okolju. NEŽELENA sporočila vam lahko uničijo potek dela in nihče ne želi zapravljati časa za brisanje nezaželenih e-poštnih sporočil. Bolje je, če sploh ne prispejo v vaš nabiralnik.
Prihranite čas agentov za podporo in se borite proti neželeni elektronski pošti s samodejnim filtriranjem neželene pošte v službi za pomoč uporabnikom. LiveAgent izvaja platformo SpamAssassin za zaščito pred neželeno pošto, ki blokira neželeno pošto. Uporablja robusten sistem točkovanja in vtičnike za vključitev širokega nabora naprednih hevrističnih in statističnih analiznih testov na e-poštne glave in osnovno besedilo, vključno z analizo besedila, Bayesovim filtriranjem, seznami blokiranja DNS in zbirno filtriranje baz podatkov.

Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.