Funkcija internih klicev vam omogoča tudi interni klepet. To je zelo priročen način komunikacije s kolegi znotraj podjetja. Funkcija, ki je vgrajena v programsko opremo LiveChat skupaj s klicnim centrom, omogoča hitro reševanje težav ali pridobivanje informacij v zelo kratkem času. Ustvarjanje internega klica je zelo enostavno.
Enostavno kliknete na plus gumb v zgornjem kotu in s seznama opcij izberete “Novi interni klic”.
Po tem se vam odpre novo okno LiveAgent programa, v katerem izberete osebo s katero bi radi govorili. S klikom na gumb za klic se bo takoj odprla nova vstopnica s svojo ID številko in enakim vmesnikom, kot pri ostalih LiveAgent funkcijah.

Similar to the internal chat, you have the opportunity to insert a note containing Ticket ID (which is clickable and will direct you to that ticket).
V primeru, da potrebujete pomoč z določeno vstopnico ali zahtevkom stranke, lahko začnete z internim klicem neposredno iz vmesnika vstopnice. S klikom na 3 pike boste prišli na seznam opcij, ki so na voljo in interni klic je ena izmed njih. Začetek klica je enak, kot pri prejšnjem načinu. Izberete želenega kolega in pritisnete na gumb za klic.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Besedilo govori o pomenu ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra ter o možnostih programske opreme LiveAgent za pomoč strankam, integracijah, odjemalskem portalu, upravljanju e-pošte, dohodnih klicih in upravljanju pritožb. Pomembno je slediti meritvam in zaposliti ustrezno usposobljene zastopnike za odlično storitev za stranke ter uporabljati profesionalni jezik ter mehke veščine, kot sta učinkovito poslušanje in empatija. Družba nudi demo različico ter novice o posodobitvah in popustih za LiveAgent.
Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki lahko pomaga podjetjem pri opravljanju vhodnih in odhodnih klicev. Programske rešitve se vse bolj mešajo, da podpirajo zmožnosti vhodnih in odhodnih klicev ter omogočajo opravljanje storitev dohodnega in odhodnega klicnega centra. Gostujoči klicni center omogoča vlaganje v sodobno in stroškovno učinkovito tehnologijo, ki izboljša učinkovitost delovnega toka in prihrani stroške. Poleg tega lahko gostujoči klicni centri izboljšajo zadovoljstvo strank in omogočajo hitrejše čase reševanja. Pri tem tudi prihranite pri stroških in izboljšate učinkovitost dela s strankami.