Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Odgovornost

Kaj je funckija odgovornosti?

Funkcija odgovornosti LiveAgent-a je upravitelj opravil v službi za pomoč uporabnikom, ki vodi evidenco o tem, kateri oddelek in kateri agent je odgovoren za reševanje vsakega zahtevka. Če se zahtevek prenese z enega agenta na drugega, se samodejno prenese tudi odgovornost za zahtevek.

Zahtevki-dodeljeni-agentu-LiveAgent

Kako deluje funkcija odgovornosti?

Če ste samostojni podjetnik in ste edini skrbnik in zastopnik svojega računa, vam bodo vsi zahtevki samodejno dodeljeni.

Če ima vaš račun več agentov za podporo, bodo vsi zahtevki privzeto nedodeljeni. Če želite samodejno dodeliti dohodne zahtevke določenemu agentu, lahko ustvarite samodejno pravilo. Če želite zahtevke dodeliti ročno, lahko kliknete gumb za prenos.

Prenos-zahtevka-LiveAgent

Spreminjanje odgovornosti zahtevka

Lastništvo/odgovornost zahtevka lahko spremenite tako:

Ne pozabite, da če se zahtevek prenese na drug oddelek, ne bo samodejno dodeljena agentu znotraj tega oddelka. Zahtevek bo prenesen samo na njihov oddelek, eden od agentov v tem oddelku pa mora prevzeti odgovornost tako, da nanjo odgovori ali jo dodeli drugemu agentu.

Distribucija klepeta

Ali bom obveščen, ko bom prejel odgovornost zahtevka?

Obvestila po e-pošti

Če želite svoje agente obvestiti o njihovih novih odgovornostih zahtevka, lahko nastavite samodejna e-poštna obvestila. Prejeli bodo e-poštno obvestilo, kadar koli:

  • Zahtevek je dodeljen
  • Kadar koli stranka odgovori na zahtevek, ki ji je dodeljena
  • Kadar koli v njihovem oddelku ustvarjen nov zahtevek
Odgovornost

Obvestila v aplikaciji

Če ste ustrezno nastavili gumb za reševanje, lahko prejemate obvestila v aplikaciji vsakič, ko vam dodelijo novo zahtevek. Preprosto:

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija.
  3. Kliknite Sistem.
  4. Kliknite Splošno.
  5. Pomaknite se navzdol do razdelka »Dodeljen«.
  6. Potrdite potrditveno polje.
  1. Kliknite Shrani.
  2. Znova naložite aplikacijo.
Odgovornost
Noben zahtevek ni dodeljen agentu
Odgovornost
Tri zahtevke dodeljene agentu

Obvestila za mobilne naprave (iOS/Android)

Zagotavljanje storitev za stranke na poti? Še vedno lahko prejemate mobilna potisna obvestila, kadar koli:

  • V vašem oddelku je ustvarjen nov zahtevek
  • Zahtevek je ponovno dprt v vašem oddelku
  • Dodeljen vam je bil nov zahtevek
  • Zahtevek, ki vam je bil dodeljen, je ponovno odprt
  • Imate novo zvonjenje klepeta
  • V pogovor klepeta v živo ste prejeli novo sporočilo
  • Zgrešili ste klepet

Slack obvestila

Če ste  že integrirali Slack z LiveAgent, lahko prejmete tudi Slack obvestila o novih nalogah za vstopnice. Vaši agenti lahko prejemajo nova obvestila Slack kadar koli:

  • Zahtevek je dodeljen
  • Kadar koli stranka odgovori na zahtevek, ki ji je dodeljena
  • Kadar koli v njihovem oddelku ustvarjen nov zahtevek
Odgovornost

Zakaj je funkcija odgovornosti pomembna za skupine za podporo strankam?

Vzpostavitev funkcije odgovornosti je pomembna, saj vam pomaga ugotoviti, kateri agent/oddelek je odgovoren za reševanje posameznega zahtevka. Poleg tega:

  • Zagotavlja preglednost
  • Odpravlja zmedo
  • Zmanjša število neodgovorjenih zahtevkov
  • Izboljša učinkovitost in potek dela agenta
  • Prihrani čas in denar
  • Izboljša odzivni čas
  • Poveča zadovoljstvo strank
  • Vsakemu agentu daje občutek lastništva

Z nameščeno funkcijo odgovornosti ne boste nikoli več slišali klasičnega izgovora “Nisem vedel, da je to moja odgovornost”.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Kako je v praksi videti funkcija odgovornosti?

Če se lastništvo zahtevka spremeni, bo sprememba prikazana v podrobnem pogledu zahtevka (da se zagotovi jasna odgovornost za ravnanje z zahtevkom.) Skrbniki in zastopniki lahko te spremembe vidijo samodejno ali ročno.

Odgovornost

Kako določiti odgovornosti v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici).
  3. Kliknite Avtomatizacija.
  4. Kliknite Pravila.
  5. Kliknite Ustvari.
  6. Potrdite polje Aktivni status.
  7. Ustvarite ime za svoje pravilo, na primer »Usmerjanje zahtevka Sona«.
  8. Oddelek Opombe lahko pustite prazen, pravilo pa lahko podrobneje opišete. To polje je preprosto za vaše udobje. Primer opombe bi lahko bil “To pravilo usmerja vse zahtevke za družabna omrežja do Sone v oddelku za trženje.”
  9. Izberite spremenljivko, na primer Uporabi, ko je zahtevek ustvarjen.
  10. Kliknite Dodaj skupino pogojev.
  11. Izberite pogoje po svojih željah, na primer vir zahtevkov IF (in izberite želene vire. Lahko so na primer Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)
  12. Izberite polja za izvedbo dejanj v skladu z vašimi željami, na primer Prenos zahtevka v oddelek za trženje in dodelitev Soni.
  13. Kliknite Shrani.

Kako nastaviti obvestila o odgovornosti v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite na svojo profilno sliko.
  3. Kliknite Uredi profil.
  4. Kliknite na Obvestila.
  5. Potrdite ustrezna polja pod Obvestila po e-pošti in Obveščanja Slack.
Odgovornost

Prednosti odgovornosti

Več preglednosti, manj zmede in manj pozabljenih/neodgovorjenih zahtevkov

Jasne odgovornosti zahtevkov odpravljajo zmedo, ugibanja in domneve. Ko vsak agent ve, kateri zahtevki so njihova odgovornost, je malo prostora za napake. Z uvedbo odgovornosti zagotovite, da ne bo pozabljenih ali neodgovorjenih zahtevkov, za katere vsi domnevajo, da je za njih bilo “poskrbljeno”.

Izboljšan potek dela agentov, ki prihranijo čas in denar

Ko vsak agent natančno ve, na katere zahtevke mora odgovoriti, se lahko resnično osredotoči na svoje delo, kar izboljša njegovo učinkovitost in potek dela. Namesto da bi morali ugotoviti, na kater zahtevek je treba odgovoriti ali določiti prednost, se lahko držijo zahtevka, za katere so odgovorni, ostale pa pustijo.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Hitrejši odzivni časi in večje zadovoljstvo strank

Ker vsak agent natančno ve, na kater zahtevek mora odgovoriti, ne izgublja časa z iskanjem dela. Kot taki se odzivni časi izboljšajo in neposredno vplivajo na zadovoljstvo strank Po drugi strani pa srečnejše stranke vplivajo na prodajo in pozitivno ustno ponudbo.

Občutek lastništva

Ko vsak agent natančno ve, kaj mora storiti, dobi občutek lastništva in odgovornosti za vsak zahtevek. To jim omogoča vlaganje in “čustveno vpletenost” v razrešitev vsakega zahtevka To jih še dodatno opolnomoči in spodbudi k zagotavljanju najboljše možne storitve  na ekološki način.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Viri baze znanja

LiveAgent Product Tour

Ali ste pripravljeni na dodelitev odgovornosti?

Izkoristite našo funkcijo odgovornosti in pustite, da sistem samodejno dodeli zahtevke agentom, ki so najbolje opremljeni, da nanje odgovorijo. Preizkusite še danes. Pričnite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje, kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je funkcija odgovornosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Funkcija odgovornosti LiveAgent-a je upravitelj opravil v službi za pomoč uporabnikom, ki vodi evidenco o tem, kateri oddelek in kateri agent je odgovoren za reševanje vsakega zahtevka. Če se zahtevek prenese z enega agenta na drugega, se samodejno prenese tudi odgovornost za zahtevek.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako deluje funkcija odgovornosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če ste samostojni podjetnik in ste edini skrbnik in zastopnik svojega računa, vam bodo vsi zahtevki samodejno dodeljeni. Če ima vaš račun več agentov za podporo, bodo vsi zahtevki privzeto nedodeljeni. Če želite samodejno dodeliti dohodne zahtevke določenemu agentu, lahko ustvarite samodejno pravilo. Če želite zahtevke dodeliti ročno, lahko kliknete gumb za prenos. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali bom obveščen, ko bom prejel odgovornost za zahtevek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Da, lahko nastavite e-pošto, obvestila v aplikaciji ali Slack. Če za podporo uporabljate mobilno aplikacijo LiveAgent, boste v mobilni aplikaciji prejeli tudi obvestila.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico