Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oznake

Kaj so oznake?

Oznake lahko definiramo kot nalepke, ki so priložene zahtevkom v službi za pomoč uporabnikom. Uporabljajo se predvsem za organizacijo in kategorizacijo zahtevkov, lahko pa tudi hitro ponudijo predogled vsebine zahtevka. Na splošno se oznake štejejo za eno ključnih značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom, saj vam lahko na hiter in enostaven način pomagajo razlikovati med različnimi segmenti strank in temami podpore.

Univerzalne oznake za zahtevke

Primeri oznak

Primer #1

Nastavite lahko pravilo avtomatizacije, ki bo samodejno dodelilo oznako “prodaja” ali “predprodaja” kateremu koli zahtevku, ki vsebuje besede “obračun” ali “cena”.

Primer #2

Oznako “Twitter” lahko dodelite vsakemu zahtevku, ki jo pošlje Twitter, da jo boste lažje našli v službi za pomoč uporabnikom. Lahko pa ustvarite tudi oznako “nujno”, ki vam bo pomagala filtrirati nujne zahtevke iz Twitterja.

Ustvarite filter

Primer #3

Sistem lahko samodejno dodeli namensko oznako oddelka, na primer “trženje” ali “informacijska podpora”, na podlagi oddelka, ki mu je dodeljen zahtevka. Dodelitev oznak na ta način lahko jasno pokaže, kdo je odgovoren za reševanje vsakega zahtevka.

Kako lahko uporabljate oznake?

Kot uporabnik LiveAgent lahko:

  • Oznake dodate ročno ali samodejno in z njimi ustvarite potek dela po meri.
  • Filtrirajte zahtevke po oznakah.
  • Organizirajte zahtevke za pomoč uporabnikom.
  • Uporabite oznake v svojih pravilih za avtomatizacijo (Pravila, SLA pravila, časovna pravila).
  • Ustvarite poročila o oznakah, da boste globlje razumeli vrste težav, ki jih vaši agenti rešujejo vsak dan.
  • V en zahtevek dodajte več oznak.
Dodajanje oznake-LiveAgent
Dodajanje oznake

Kako lahko izkoristite uporabo oznak?

Oznake lahko v vašo službo za pomoč vnesejo organiziranost in jasnost. Organizirana služba za pomoč vam lahko koristi v mnogih pogledih, predvsem z izboljšanjem učinkovitosti zastopnika, ki prav tako izboljša odzivni čas, kakovost storitve za stranke, zadovoljstvo strank in sčasoma prodajo in MRR (mesečni ponavljajoči se prihodek).

Izboljšana učinkovitost in produktivnost agentov

Če zahtevku dodate oznake, jih vaši agenti hitro najdejo. To izboljša učinkovitost in produktivnost agentov ter jim omogoča, da se osredotočijo na reševanje zahtevkov, namesto da bi zapravili čas z iskanjem.

Oznake-Funkcije-LiveAgent
Pregled oznak

Izboljšani odzivni čas in storitve za stranke

Manj kot morajo agenti porabiti časa za iskanje zahtevkov in kje jih najti, hitreje lahko odgovorijo na čakajoče zahtevke. To seveda izboljša odzivni čas in kakovost vaše storitve za stranke, kar nato vpliva na zadovoljstvo in zadrževanje strank.

Izboljšano zadovoljstvo strank, zadrževanje in prodaja

Boljše storitve ponujate, bolj zadovoljne so vaše stranke. Če neprekinjeno zagotavljate izjemne storitve, ne bodo imeli razloga za odpoved. Še naprej se bodo vračali in postali zvesti kupci vašega podjetja. To pa bo izboljšalo vašo prodajo in MRR, saj se življenjska vrednost kupcev povečuje skupaj z zvestobo kupcev.

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Start free 14-day trial

Kako ustvariti oznake v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v navigacijski vrstici)
  3. Kliknite Avtomatizacija.
  4. Kliknite na Oznake.
  5. Kliknite oranžni gumb Ustvari.
  6. Imenujte svojo oznako.
  7. Izberite barvo besedila in ozadja.
  8. Izberite, ali naj bo oznaka javna ali zasebna.
  9. Kliknite Ustvari.
  10. V levi vrstici za krmarjenje kliknite Zahtevki.
  11. Izberite zahtevek po svoji izbiri.
  12. Kliknite gumb za vstavljanje oznake.
  13. Izberite oznako, ki jo želite dodati.
  14. Če želite odstraniti oznako, preprosto kliknite majhen X v zgornjem desnem kotu oznake.
Oznake

Kako ustvariti pravilo avtomatizacije, ki samodejno doda oznake v zahtevek

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v navigacijski vrstici)
  3. Kliknite Avtomatizacija.
  4. Kliknite Pravila.
  5. Kliknite oranžni gumb Ustvari.
  6. Potrdite polje Aktivni status.
  7. Poimenujte svoje pravilo.
  8. Oddelek z opombami lahko pustite prazen ali podrobneje opišete, kaj počne pravilo.
  9. Izberite uporabi pri ustvarjanju zahtevka.
  10. Kliknite Dodaj skupino pogojev.
  11. Izberite Če je vir Instagram, Twitter in Facebook.
  12. Izberite izvedba dejanja dodaj oznako.
  13. Izberite oznako socialnih medijev.
  14. Kliknite Shrani.

Ustvarjanje poročil o oznakah

Če želite pridobiti vpogled v to, katere vrste zahtevkov vaši agenti porabijo največ časa za reševanje, si jih lahko podrobneje ogledate z našo funkcijo poročil o oznakah.

Poročila o oznakah lahko ustvarite po dnevih, tednih, mesecih, letih ali iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose lahko razvrstite po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Vsa poročila o oznakah lahko izvozite v datoteko CSV, da olajšate skupno rabo z zgornjim vodstvom.

Katere vrste poročil o oznakah lahko ustvarite v LiveAgentu?

Poročila o oznakah lahko ustvarite v več oblikah, vključno z:

  • Območni diagram
  • Črtni grafi
  • Črtkasti grafi
  • Tortni grafikoni

Možnosti prikaza poročil o oznakah (stolpci):

  • Oznaka
  • Odgovor
  • Nov odgovor povprečen čas
  • Odprti odgovor povprečen čas
  • Klici
  • Neodgovorjeni klici
  • Klicne minute
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Neodgovorjeni klepeti
  • Povprečni čas prevzema klepeta
  • Povprečni čas klepeta
  • Ni ocenjeno
  • Ni ocenjeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Graje
  • Graje %
  • Dohodna sporočila
  • Dohodni klici
  • Končani klici
  • Vhodni klepeti
  • Končani klepeti
  • Opombe
  • Ustvarjeni zahtevki
  • Razrešeni zahtevki

Uporaba poročil o oznakah z API-jem

Oglejte si naslednjo povezavo, če želite izvedeti več o LiveAgent REST API in vrednostih klicev iz poročil o oznakah.

API

Prilagajanje oznak

Pri ustvarjanju oznake lahko spremenite:

  • Ime
  • Barva besedila
  • Barva ozadja
Oznake

Te spremembe je mogoče kadar koli, zato, če želite urediti ime ali barvo oznake, lahko to storite.

Oznake

Kako spremeniti oznake

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v navigacijski vrstici).
  3. Kliknite na Avtomatizacija
  4. Kliknite na Oznake.
  5. Izberite oznako in kliknite Uredi.
  6. Spremenite barvo ozadja, ime ali barvo besedila po svojih željah.
  7. Kliknite na Shrani.
Oznake

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o oznakah, si oglejte naše članke in vodnike v zbirki znanja.

https://youtu.be/OE-1MeT_Iro

Ste pripravljeni na ustvarjanje oznak po meri?

Od danes naprej organizirajte svojo službo za pomoč z oznakami po meri. Olajšajte si svojo delovno obremenitev, tako da nam prepustite težko delo, tako da se boste lahko osredotočili na služenje strankam. Z avtomatiziranimi dodelitvami oznak je to enostavno. Preizkusite danes z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna. Brez obveznosti.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so oznake?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Oznake lahko definiramo kot nalepke, ki so priložene zahtevkam v službo za pomoč uporabnikom. Uporabljajo se predvsem za organiziranje in kategorizacijo zahtevkov, lahko pa tudi hitro ponudijo predogled vsebine zahtevka.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj so oznake pomembne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Na splošno velja, da so oznake ena od ključnih značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom/zahtevkov, saj vam lahko na hiter in enostaven način pomagajo razlikovati med različnimi segmenti strank in temami podpore.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko izkoristite uporabo oznak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Oznake lahko v vašo službo za pomoč uporabnikom vnesejo organiziranost in jasnost. Organizirana služba za pomoč vam lahko koristi v mnogih pogledih, predvsem z izboljšanjem učinkovitosti zastopnika, ki prav tako izboljša odzivni čas, kakovost vaše storitve za stranke, zadovoljstvo strank in sčasoma prodajo in MRR (mesečni ponavljajoči se prihodek).” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico