Poročilo o uspešnosti je poročilo o uspešnosti organizacije, skupine ali posameznika. Poročila o uspešnosti se redno pripravljajo, da se določijo področja izboljšav znotraj organizacije ali podjetja.
Zakaj bi morali redno kreirati poročila o uspešnosti?
Poročila o uspešnosti vam lahko pomagajo natančno določiti področja vašega podjetja, ki jih je treba izboljšati. Iskanje “slabših” in področij, ki jih je mogoče optimizirati, je vedno dobro, ker predstavlja priložnost za:
- Izboljšajte učinkovitost vaših agentov
- Zagotovite dodatno usposabljanje tistim, ki ga potrebujejo
- Izboljšajte zadovoljstvo strank, izkušnje in prodajo
- Prerazporeditev virov
- Okrepite podporne kanale
- Poiščite stroškovno učinkovitejše načine za reševanje težav
Poleg tega lahko poročila o uspešnosti prikazujejo tudi področja vašega podjetja, ki so uspešna. To je pomembno, ker:
- Ne bo vam treba preoblikovati celotne strategije poslovanja / podpore
- Najbolj uspešne boste lahko nagradili
- Manj uspešni se bodo lahko učili od odličnih
Kaj naredi funkcija poročila o uspešnosti LiveAgent?
Poročila o uspešnosti predstavljajo delovanje vaših podpornih agentov. Vsako poročilo o uspešnosti vsebuje skupno število odprtih klepetov, razrešenih zahtevkov, klicev in še več (glejte spodaj). Poročila o uspešnosti so lahko prikazana v obliki grafov ali grafikonov in segmentirana po dnevu, tednu, mesecu, letu ali celo datumu po meri.
Odkrijte, kdo je najbolj produktiven, kdo raje odgovarja na e-pošto, kot sodeluje v klepetih v živo in kdo sčasom prinaša dosledne rezultate.
Možnosti prikaza poročila o uspešnosti
Rezultate poročil o uspešnosti lahko filtrirate po:
- Čas
- Oddelek
- Agent
- Oznaka
Vsako poročilo o uspešnosti je mogoče spremeniti tudi tako, da prikaže dodatne podatke, vključno z:
- Datum
- Odgovori
- Povprečen čas novega odgovora
- Povprečen čas odprtega odgovora
- Klici
- Odhodni klici
- Neodgovorjeni klici
- Minute klicev
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Neodgovorjeni klepeti
- Povprečni čas prevzema klepeta
- Povprečni čas klepeta
- Neocenjeno
- Neocenjeno %
- Pozitivne ocene
- Pozitivna ocena%
- Negativne ocene
- Negativna ocena %
- Dohodna sporočila
- Dohodni klici
- Končani klici
- Vhodni klepeti
- Končani klepeti
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Izbira načina predstavitve podatkov v poročilih o uspešnosti
LiveAgent lahko predstavi vse zgoraj omenjene podatke v več formatih, vključno z območnimi grafi, črtnimi grafi, stolpičnimi grafi in krožnimi grafikoni. Poleg tega je mogoče vse podatke izvoziti v datoteke CSV, kar olajša skupno rabo z drugimi.
Kako poiskati poročila o uspešnosti v LiveAgent
Poročila o uspešnosti so vidna samo skrbnikom. Če imate skrbniško vlogo, lahko poročila o uspešnosti poiščete tako, da kliknete Poročila (ikona krog) v levem meniju (desno med klici in strankami) in na seznamu poročil izberete poročila o uspešnosti.
Upoštevajte, da lahko vsi agenti ob prijavi v LiveAgent vidijo svojo osebno statistiko / poročila o uspešnosti.
Uporaba poročil o uspešnosti z API
Uporabite LiveAgent REST API za upravljanje z vrednostmi klicev v poročilih o učinkovitosti.
Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o različnih vrstah poročil, ki so na voljo na naši analitični nadzorni plošči, si oglejte članke v o bazi znanja:
Ste pripravljeni odkriti več o svojem podjetju?
Začnite izboljševati uspešnost podpore, prodajo in zadovoljstvo strank že danes z našo ponudbo brezplačnega 14-dnevnega preizkusa. Ni zahtevana kreditna kartica.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj so poročila o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročilo o uspešnosti je poročilo o uspešnosti organizacije, skupine ali posameznika. Poročila o uspešnosti se redno pripravljajo, da se definirajo področja za izboljšave znotraj organizacije ali podjetja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj naj bi redno kreirali poročila o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročila o uspešnosti vam lahko pomagajo natančno določiti področja vašega podjetja, ki jih je treba izboljšati.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj dela LiveAgent funkcija za poročanje o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročila o uspešnosti predstavljajo delovanje vaših agentov za podporo. Vsako poročilo o uspešnosti vsebuje skupno število odprtih klepetov, razrešenih zahtevkov, klicev in še več (glejte spodaj). Poročila o uspešnosti so lahko prikazana v obliki grafov ali grafikonov in segmentirana po dnevih, tednih, mesecih, letih ali celo po meri..” } }] }Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.