Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poročilo o uspešnosti

Poročilo o uspešnosti je poročilo o uspešnosti organizacije, skupine ali posameznika. Poročila o uspešnosti se redno pripravljajo, da se določijo področja izboljšav znotraj organizacije ali podjetja.

Zakaj bi morali redno kreirati poročila o uspešnosti?

Poročila o uspešnosti vam lahko pomagajo natančno določiti področja vašega podjetja, ki jih je treba izboljšati. Iskanje “slabših” in področij, ki jih je mogoče optimizirati, je vedno dobro, ker predstavlja priložnost za:

  • Izboljšajte učinkovitost vaših agentov
  • Zagotovite dodatno usposabljanje tistim, ki ga potrebujejo
  • Izboljšajte zadovoljstvo strank, izkušnje in prodajo
  • Prerazporeditev virov
  • Okrepite podporne kanale
  • Poiščite stroškovno učinkovitejše načine za reševanje težav
Razvrstitev agentov

Poleg tega lahko poročila o uspešnosti prikazujejo tudi področja vašega podjetja, ki so uspešna. To je pomembno, ker:

  • Ne bo vam treba preoblikovati celotne strategije poslovanja / podpore
  • Najbolj uspešne boste lahko nagradili
  • Manj uspešni se bodo lahko učili od odličnih
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Kaj naredi funkcija poročila o uspešnosti LiveAgent?

Poročila o uspešnosti predstavljajo delovanje vaših podpornih agentov. Vsako poročilo o uspešnosti vsebuje skupno število odprtih klepetov, razrešenih zahtevkov, klicev in še več (glejte spodaj). Poročila o uspešnosti so lahko prikazana v obliki grafov ali grafikonov in segmentirana po dnevu, tednu, mesecu, letu ali celo datumu po meri.

Poročilo o uspešnosti

Odkrijte, kdo je najbolj produktiven, kdo raje odgovarja na e-pošto, kot sodeluje v klepetih v živo in kdo sčasom prinaša dosledne rezultate.

Možnosti prikaza poročila o uspešnosti

Rezultate poročil o uspešnosti lahko filtrirate po:

  • Čas
  • Oddelek
  • Agent
  • Oznaka
Poročilo-o-uspešnosti-1
Poročilo o uspešnosti

Vsako poročilo o uspešnosti je mogoče spremeniti tudi tako, da prikaže dodatne podatke, vključno z:

  • Datum
  • Odgovori
  • Povprečen čas novega odgovora
  • Povprečen čas odprtega odgovora
  • Klici
  • Odhodni klici
  • Neodgovorjeni klici
  • Minute klicev
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Neodgovorjeni klepeti
  • Povprečni čas prevzema klepeta

  • Povprečni čas klepeta
  • Neocenjeno
  • Neocenjeno %
  • Pozitivne ocene
  • Pozitivna ocena%
  • Negativne ocene
  • Negativna ocena %
  • Dohodna sporočila
  • Dohodni klici
  • Končani klici
  • Vhodni klepeti
  • Končani klepeti

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Izbira načina predstavitve podatkov v poročilih o uspešnosti

LiveAgent lahko predstavi vse zgoraj omenjene podatke v več formatih, vključno z območnimi grafi, črtnimi grafi, stolpičnimi grafi in krožnimi grafikoni. Poleg tega je mogoče vse podatke izvoziti v datoteke CSV, kar olajša skupno rabo z drugimi.

Kako poiskati poročila o uspešnosti v LiveAgent

Poročila o uspešnosti so vidna samo skrbnikom. Če imate skrbniško vlogo, lahko poročila o uspešnosti poiščete tako, da kliknete Poročila (ikona krog) v levem meniju (desno med klici in strankami) in na seznamu poročil izberete poročila o uspešnosti.

Poročilo o uspešnosti

Upoštevajte, da lahko vsi agenti ob prijavi v LiveAgent vidijo svojo osebno statistiko / poročila o uspešnosti.

Poročilo o uspešnosti
Statistika osebnega agenta je vidna zunaj poročil o uspešnosti

Uporaba poročil o uspešnosti z API

Uporabite LiveAgent REST API za upravljanje z vrednostmi klicev v poročilih o učinkovitosti.

API

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o različnih vrstah poročil, ki so na voljo na naši analitični nadzorni plošči, si oglejte članke v o bazi znanja:

Ste pripravljeni odkriti več o svojem podjetju?

Začnite izboljševati uspešnost podpore, prodajo in zadovoljstvo strank že danes z našo ponudbo brezplačnega 14-dnevnega preizkusa. Ni zahtevana kreditna kartica.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj so poročila o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročilo o uspešnosti je poročilo o uspešnosti organizacije, skupine ali posameznika. Poročila o uspešnosti se redno pripravljajo, da se definirajo področja za izboljšave znotraj organizacije ali podjetja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj naj bi redno kreirali poročila o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročila o uspešnosti vam lahko pomagajo natančno določiti področja vašega podjetja, ki jih je treba izboljšati.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj dela LiveAgent funkcija za poročanje o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročila o uspešnosti predstavljajo delovanje vaših agentov za podporo. Vsako poročilo o uspešnosti vsebuje skupno število odprtih klepetov, razrešenih zahtevkov, klicev in še več (glejte spodaj). Poročila o uspešnosti so lahko prikazana v obliki grafov ali grafikonov in segmentirana po dnevih, tednih, mesecih, letih ali celo po meri..” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico