Podjetja so zbirka vaših stikov. Vsak stik lahko dodate samo enemu podjetju. Uporaba podjetij ni obvezna, vendar lahko z organiziranjem svojih strank v podjetja spremljate, kaj ta podjetja zahtevajo.
Čeprav vam stikov ni treba dodati podjetjem, je to lahko zelo koristno pri upravljanju poteka dela.
Podatki o podjetju
- Ime podjetja
- Slika profila podjetja
- E-poštni naslovi
- Telefonske številke
- Kontaktne skupine
- Časovni pas
- Jezik
- Opomba
- Polja stikov po meri
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Upravljanje storitev za stranke
Uporaba družbenih medijev, povratne informacije strank ter klepet v realnem času so ključni za spodbujanje zagovarjanja strank in izboljšanje promocije blagovne znamke. LiveAgent ponuja močno vgrajeno CRM orodje. Preizkusite vse komunikacijske kanale.