Zelo pomembno je, da vaše podjetje izgleda profesionalno v več pogledih, vključno z elektronsko pošto. Posredovanje elektronske pošte ne izgleda pomembno, ko gre za predstavitev znamke, če pa dobro premislite, pa lahko naredi veliko razliko. Ali zaupate elektronskim sporočilom, ki prihajajo z naslovov, ki ne izgledajo uradni? Večina ljudi jim ne, zato je posredovanje elektronskih sporočil pomemben del vsake programske opreme za podporo strankam.

Kako deluje posredovanje elektronskih sporočil?
Ko odprete LiveAgent račun, kot imevasedome.ladesk.com, bo naslov vaše podpore izgledal tako: podpora@mail.imevasedomene.ladesk.com. Vsako elektronsko sporočilo, ki bo poslano na ta naslov, bo samodejno spremenjeno v vstopnico.
Poenostavljeno povedano, LiveAgent posredovanje elektronske pošte omogoči, da lahko začnete odgovarjati na sporočila takoj (preko strežnika, ki ima vaše ime domene), namesto, da čakate, da se vsako sporočilo prenese iz vašega predala za elektronsko pošto. To je mogoče zaradi DNS nastavitev, TXT SPF vnosov ali pa z uporabo vašega lastnega SMTP strežnika.
Hitra nastavitev posredovanja

Tukaj si lahko ogledate, kako v LiveAgent nastaviti posredovanje elektronske pošte
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Configuration (gumb “zobnik” v levem meniju)
- Kliknite na Email
- Kliknite na Mail Accounts
- Kliknite na Add Email Account
- Izberite Other
- Kliknite na Set Up Email Forwarder
- Vnesite elektronski naslov s katerega hočete posredovati elektronska sporočila
- Pojdite na nastavitve in nastavite naslov za posredovanje na support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Če ne veste, kako, prosimo, če kontaktirate administratorja vašega strežnika, ali podjetje, preko katerega imate urejeno gostovanje.
- Izberite način pošiljanja. V tem koraku se morate odločiti, če boste za pošiljanje elektronskih sporočil uporabili naš strežnik, ali pa svoj SMTP strežnik. Priporočljivo je uporabiti svoj SMTP strežnik, ker se naši strežniki zaradi količine poslanih sporočil, nemalokrat znajdejo na črni listi nekaterih internetnih ponudnikov. Če se boste odločili za naše strežnike, boste morali nastaviti SPF na vaši domeni računa.
- Ko boste končali z nastavitvami, kliknite na gumb Save in sistem bo poslal testno sporočilo na naslov, ki ste ga izbrali pri nastavitvah. Bistvo tega testa je, da se preizkusi, če bo sporočilo posredovano nazaj na LiveAgent.
Viri iz baze znanja
Za več informacij in navodil za nastavitve SPF DNS si preberite članek o posredovanju elektronskih sporočil v naši bazi znanja.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
E-poštna glasila ostajajo pomembna v marketinških strategijah podjetij. E-pošta ima daljši življenjski cikel kot družbena omrežja in je glavni kanal pridobivanja potencialnih strank. E-poštno trženje prinaša višjo donosnost naložbe kot drugi digitalni kanali. Glasila zavzamejo pomembno vlogo pri povečanju prometa na spletni strani.
E-mail naslov za podporo strankam
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki omogoča klepet v realnem času in izboljšuje promocijo blagovne znamke ter zmanjšuje odtekanje strank.