Zelo pomembno je, da vaše podjetje izgleda profesionalno v več pogledih, vključno z elektronsko pošto. Posredovanje elektronske pošte ne izgleda pomembno, ko gre za predstavitev znamke, če pa dobro premislite, pa lahko naredi veliko razliko. Ali zaupate elektronskim sporočilom, ki prihajajo z naslovov, ki ne izgledajo uradni? Večina ljudi jim ne, zato je posredovanje elektronskih sporočil pomemben del vsake programske opreme za podporo strankam.
Kako deluje posredovanje elektronskih sporočil?
Ko odprete LiveAgent račun, kot imevasedome.ladesk.com, bo naslov vaše podpore izgledal tako: podpora@mail.imevasedomene.ladesk.com. Vsako elektronsko sporočilo, ki bo poslano na ta naslov, bo samodejno spremenjeno v vstopnico.
Poenostavljeno povedano, LiveAgent posredovanje elektronske pošte omogoči, da lahko začnete odgovarjati na sporočila takoj (preko strežnika, ki ima vaše ime domene), namesto, da čakate, da se vsako sporočilo prenese iz vašega predala za elektronsko pošto. To je mogoče zaradi DNS nastavitev, TXT SPF vnosov ali pa z uporabo vašega lastnega SMTP strežnika.
Hitra nastavitev posredovanja
Tukaj si lahko ogledate, kako v LiveAgent nastaviti posredovanje elektronske pošte
- Prijavite se v LiveAgent, pojdite na Konfiguracija in odprite E-pošta. Med možnostmi na plošči izberite Račun za dohodno e-pošto.
- Kliknite Dodaj e-poštni račun, izberite Posredovanje med izborom in kliknite Integriraj.
- Vnesite e-poštne naslove, iz katerih želite posredovati e-pošto, v sistem za izdajo vozovnic LiveAgent. Po potrebi lahko množično dodate več e-poštnih naslovov. Dodajte ime e-poštnega računa za preprosto razlikovanje med več e-poštnimi računi. Za nadaljevanje kliknite Naprej.
- Zdaj izberite oddelek, ki bo odgovoren za vso dohodno e-poštno komunikacijo, posredovano s tega ali teh e-poštnih računov. Izberite privzeti e-poštni naslov pošiljatelja in kliknite Dokončaj integracijo.
Viri iz baze znanja
Za več informacij in navodil za nastavitve SPF DNS si preberite članek o posredovanju elektronskih sporočil v naši bazi znanja.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.