Spodbujajte stranke, da vam pošiljajo nove ideje in povratne informacije za prihodnji razvoj. O vsaki ideji se pogovorite s svojimi strankami na enostavnem forumu za povratne informacije. Ali veste, katere so najpomembnejše lastnosti vaših strank? Naj glasujejo! Svojim strankam jasno sporočite napredek izvajanja.
Gumbi za povratne informacije
- Če na svojo spletno stran dodate gumb za povratne informacije, lahko obiskovalci podajo povratne informacije in predloge ali glasujejo za obstoječe.
- Ko stranka odda povratne informacije, se ustvari zahtevek, tako da ste obveščeni in se lahko po potrebi odzovete.
- Na različnih deskah za povratne informacije lahko iščete več gumbov za povratne informacije.
Zberite pomembne povratne informacije svojih strank tako, da gumb za povratne informacije postavite kjer koli na svojem spletnem mestu. Gumb za povratne informacije prilagodite svojemu podjetju.
Izbirajte med številnimi vnaprej določenimi položaji in slogi gumbov za povratne informacije:
Niste našli pravega sloga za gumb Povratne informacije? Brez skrbi, lahko ustvarite sliko po meri, tako da naložite sliko ali napišete svojo kodo HTML.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Viri zbirke znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.