Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pravila

Kaj so pravila avtomatizacije?

Pravila avtomatizacije so sistemska dejanja, ki se samodejno izvedejo, če so izpolnjeni vnaprej določeni pogoji. Najpogosteje se uporabljajo za prenos zahtevkov v določene oddelke, dodajanje oznak, označevanje zahtevkov kot neželene, ali reševanje zahtevkov. Pravila avtomatizacije so na splošno na voljo v vsej napredni programski opremi za pomoč uporabnikom in jih lahko sprožijo dejanja, čas ali pa lahko temeljijo na SLA.

Pravila-funkcija-LiveAgent

Kako delujejo pravila avtomatizacije?

Sistemi, ki vsebujejo pravila avtomatizacije, redno v ozadju izvajajo samopreverjanje. Če sistem ugotovi, da so pogoji določenega pravila izpolnjeni, se pravilo samodejno izvrši.

Zakaj so samodejna pravila pomembna ?

Pravila avtomatizacije so izjemno koristna za vsa podjetja z veliko količino zahtevkov, saj lahko v kratkem času izvedejo vsakdanja in ponavljajoča se opravila. Glavne prednosti pravil avtomatizacije so:

  • Izboljšana učinkovitost/potek dela agenta
  • Izboljšani odzivni časi
  • Manj prostora za človeške napake
  • Zmanjšani stroški podpore in prihranjen čas
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Katere vrste pravil avtomatizacije vsebuje storitev LiveAgent?

Pravila ukrepanja

Akcijska pravila so osnovna pravila, ki jih sprožijo dejanja. Uporabniki LiveAgent lahko nastavijo sprožilec in dejanje, in ko so izpolnjeni pogoji sprožilca, se dejanje izvede. Tako lahko na primer nastavite pravilo, ki bo obračunskemu oddelku samodejno dodelilo vse zahtevke, ki vsebujejo besede “obračun“ ali “plačilo“.

Ustvari pravilo-v-LiveAgent

Časovna pravila

Časovna pravila  so časovno pogojena in se zato izvajajo šele, ko so izpolnjeni časovni pogoji pravila. Na primer, lahko nastavite pravilo, ki bo sistem pozvalo, da samodejno sledi stranki, če se na vaše sporočilo ni odzvala v določenem časovnem obdobju, na primer v 48-ih urah.

SLA pravila

Pravila SLA se lahko uporabljajo samo za nastavitev SLA in so vezana na ravni SLA. Primer pravila SLA je lahko sprememba ravni SLA zahtevka ali ustavitev izvajanja drugih pravil.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Kaj lahko storite s pravili avtomatizacije v LiveAgentu?

Pravila se lahko uporabljajo, kadar:

  • Je zahtevek ustvarjen iz e-pošte
  • Je zahtevek ustvarjen
  • Se spremeni status zahtevka
  • Se zahtevek prenese
  • Je dodana skupina sporočil brez povezave
  • Agent prejme oceno
  • Se spremeni oznaka zahtevka

Pogoji, ki se lahko uporabljajo za pravila

  • Zadeva
  • Od
  • Kopija
  • Skrita kopija
  • Za
  • Besedilo
  • Status zahtevka
  • Ustvarjanje zahtevka (datum)
  • Sprememba zahtevka (datum)
  • Izbrisani zahtevek
  • URL napotitelja zahtevka
  • Prioriteta zahtevka
  • Zadnje sporočilo
  • Status dodeljenega agenta
  • Polje po meri
  • Oddelek odgovoren za zahtevke
  • Zahtevek je dodeljen
  • Skupina strank
  • Ustvarjeno iz vabila
  • Oznake zahtevkov

Dejanja, ki jih je mogoče izvesti s pravili

  • Prenesi zahtevek
  • Reši zahtevek
  • Izbriši zahtevek
  • Spremeni prioriteto zahtevka
  • Spremeni stopnjo SLA
  • Označi kot neželeno
  • Označi kot želeno
  • Nepotrebni zahtevek
  • Pošlji odgovor
  • Spremeni zadevo zahtevka
  • URL klica
  • Dodaj oznako
  • Odstrani oznako
  • Sporočilo pošlji
  • Zaustavite druga pravila
  • Zahtevek HTTP

Kako so v praksi videti pravila avtomatizacije?

Če se za zahtevek uporabi pravilo, bo sprememba prikazana v podrobnem pogledu zahtevka (da se zagotovi jasna odgovornost za ravnanje z zahtevki) Skrbniki in zastopniki lahko vidijo spremembe zahtevkov, ki so bile narejene z aktivnimi pravili.

Pravila

Kako nastaviti pravila v storitvi LiveAgent

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici).
  3. Kliknite na Avtomatizacija.
  4. Kliknite Pravila, Časovna pravila ali SLA (odvisno od vrste pravila, ki ga želite ustvariti). V tem priročniku za nastavitev bomo nadaljevali pod predpostavko, da ste izbrali Pravila.
  5. Kliknite Ustvari.
  6. Potrdite polje Aktivni status.
  7. Ustvarite ime za svoje pravilo.
  8. Razdelek Opombe lahko pustite prazen, pravilo pa lahko podrobneje opišete. To polje je namenjeno vam, da vam bo lažje.
  9. Izberite spremenljivko.
  10. Kliknite Dodaj skupino pogojev.
  11. Izberite pogoje glede na lastne želje.
  12. Izberite polja za izvedbo dejanj po svojih željah.
  13. Kliknite Shrani.
Pravila

Prednosti samodejnih pravil

Manj manevrskega prostora za človeške napake

Avtomatizacija je natančna – ljudje ne. Eliminirajte napake, ki bi vas lahko stale vaše stranke, prihodek ali ugled, tako da izključite človekovo posredovanje. Bolj natančna kot je vaša podpora, bolj zadovoljne so vaše stranke.

Izboljšano zadovoljstvo strank

Zadovoljne stranke so temelj vsakega podjetja, saj vplivajo na priporočila, spletne preglede, ustno ponudbo in prodajo. Kot tako si mora vsako podjetje prizadevati, da zadovolji svoje stranke z odličnimi storitvami, hitrim odzivnim časom in prilagojenim pristopom.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Samodejna pravila prihranijo čas in denar

Si predstavljate, da bi morali vsako neodgovorjen zahtevek spremljati ročno? Ne samo, da bi to bila zelo dolgotrajna naloga, temveč bi bila tudi zelo draga in stresna. Na srečo lahko programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, izvaja nešteto pravil avtomatizacije, s čimer boste svojim agentom prihranili veliko časa. Prepustite logistiko nam, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na tisto, kar je res pomembno – negovanje odnosov s strankami.

Viri v bazi znanja

Če želite izvedeti več o samodejnih pravilih, si oglejte naše vire v bazi znanja:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Ali ste pripravljeni ustvariti samodejna pravila?

Odkrijte neskončne možnosti avtomatizacije z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna. Pričnite brezplačno preizkusno različico še danes.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so samodejna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejna pravila so sistemska dejanja, ki se samodejno izvedejo, če so izpolnjeni vnaprej določeni pogoji. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako delujejo samodejna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistemi, ki vsebujejo samodejna pravila, redno izvajajo samopreverjanje v ozadju. Če sistem ugotovi, da so pogoji določenega pravila izpolnjeni, se pravilo samodejno izvrši. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj so samodejna pravila pomembna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejna pravila so izjemno koristna za vsa podjetja z veliko količino zahtevkov, saj lahko v kratkem času izvedejo vsakdanja in ponavljajoča se opravila.” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico