Kaj so pravila avtomatizacije?
Pravila avtomatizacije so sistemska dejanja, ki se samodejno izvedejo, če so izpolnjeni vnaprej določeni pogoji. Najpogosteje se uporabljajo za prenos zahtevkov v določene oddelke, dodajanje oznak, označevanje zahtevkov kot neželene, ali reševanje zahtevkov. Pravila avtomatizacije so na splošno na voljo v vsej napredni programski opremi za pomoč uporabnikom in jih lahko sprožijo dejanja, čas ali pa lahko temeljijo na SLA.
Kako delujejo pravila avtomatizacije?
Sistemi, ki vsebujejo pravila avtomatizacije, redno v ozadju izvajajo samopreverjanje. Če sistem ugotovi, da so pogoji določenega pravila izpolnjeni, se pravilo samodejno izvrši.
Zakaj so samodejna pravila pomembna ?
Pravila avtomatizacije so izjemno koristna za vsa podjetja z veliko količino zahtevkov, saj lahko v kratkem času izvedejo vsakdanja in ponavljajoča se opravila. Glavne prednosti pravil avtomatizacije so:
- Izboljšana učinkovitost/potek dela agenta
- Izboljšani odzivni časi
- Manj prostora za človeške napake
- Zmanjšani stroški podpore in prihranjen čas
Katere vrste pravil avtomatizacije vsebuje storitev LiveAgent?
Pravila ukrepanja
Akcijska pravila so osnovna pravila, ki jih sprožijo dejanja. Uporabniki LiveAgent lahko nastavijo sprožilec in dejanje, in ko so izpolnjeni pogoji sprožilca, se dejanje izvede. Tako lahko na primer nastavite pravilo, ki bo obračunskemu oddelku samodejno dodelilo vse zahtevke, ki vsebujejo besede “obračun“ ali “plačilo“.
Časovna pravila
Časovna pravila so časovno pogojena in se zato izvajajo šele, ko so izpolnjeni časovni pogoji pravila. Na primer, lahko nastavite pravilo, ki bo sistem pozvalo, da samodejno sledi stranki, če se na vaše sporočilo ni odzvala v določenem časovnem obdobju, na primer v 48-ih urah.
SLA pravila
Pravila SLA se lahko uporabljajo samo za nastavitev SLA in so vezana na ravni SLA. Primer pravila SLA je lahko sprememba ravni SLA zahtevka ali ustavitev izvajanja drugih pravil.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Kaj lahko storite s pravili avtomatizacije v LiveAgentu?
Pravila se lahko uporabljajo, kadar:
- Je zahtevek ustvarjen iz e-pošte
- Je zahtevek ustvarjen
- Se spremeni status zahtevka
- Se zahtevek prenese
- Je dodana skupina sporočil brez povezave
- Agent prejme oceno
- Se spremeni oznaka zahtevka
Pogoji, ki se lahko uporabljajo za pravila
- Zadeva
- Od
- Kopija
- Skrita kopija
- Za
- Besedilo
- Status zahtevka
- Ustvarjanje zahtevka (datum)
- Sprememba zahtevka (datum)
- Izbrisani zahtevek
- URL napotitelja zahtevka
- Prioriteta zahtevka
- Zadnje sporočilo
- Status dodeljenega agenta
- Polje po meri
- Oddelek odgovoren za zahtevke
- Zahtevek je dodeljen
- Skupina strank
- Ustvarjeno iz vabila
- Oznake zahtevkov
Dejanja, ki jih je mogoče izvesti s pravili
- Prenesi zahtevek
- Reši zahtevek
- Izbriši zahtevek
- Spremeni prioriteto zahtevka
- Spremeni stopnjo SLA
- Označi kot neželeno
- Označi kot želeno
- Nepotrebni zahtevek
- Pošlji odgovor
- Spremeni zadevo zahtevka
- URL klica
- Dodaj oznako
- Odstrani oznako
- Sporočilo pošlji
- Zaustavite druga pravila
- Zahtevek HTTP
Kako so v praksi videti pravila avtomatizacije?
Če se za zahtevek uporabi pravilo, bo sprememba prikazana v podrobnem pogledu zahtevka (da se zagotovi jasna odgovornost za ravnanje z zahtevki) Skrbniki in zastopniki lahko vidijo spremembe zahtevkov, ki so bile narejene z aktivnimi pravili.
Kako nastaviti pravila v storitvi LiveAgent
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici).
- Kliknite na Avtomatizacija.
- Kliknite Pravila, Časovna pravila ali SLA (odvisno od vrste pravila, ki ga želite ustvariti). V tem priročniku za nastavitev bomo nadaljevali pod predpostavko, da ste izbrali Pravila.
- Kliknite Ustvari.
- Potrdite polje Aktivni status.
- Ustvarite ime za svoje pravilo.
- Razdelek Opombe lahko pustite prazen, pravilo pa lahko podrobneje opišete. To polje je namenjeno vam, da vam bo lažje.
- Izberite spremenljivko.
- Kliknite Dodaj skupino pogojev.
- Izberite pogoje glede na lastne želje.
- Izberite polja za izvedbo dejanj po svojih željah.
- Kliknite Shrani.
Prednosti samodejnih pravil
Manj manevrskega prostora za človeške napake
Avtomatizacija je natančna – ljudje ne. Eliminirajte napake, ki bi vas lahko stale vaše stranke, prihodek ali ugled, tako da izključite človekovo posredovanje. Bolj natančna kot je vaša podpora, bolj zadovoljne so vaše stranke.
Izboljšano zadovoljstvo strank
Zadovoljne stranke so temelj vsakega podjetja, saj vplivajo na priporočila, spletne preglede, ustno ponudbo in prodajo. Kot tako si mora vsako podjetje prizadevati, da zadovolji svoje stranke z odličnimi storitvami, hitrim odzivnim časom in prilagojenim pristopom.
Samodejna pravila prihranijo čas in denar
Si predstavljate, da bi morali vsako neodgovorjen zahtevek spremljati ročno? Ne samo, da bi to bila zelo dolgotrajna naloga, temveč bi bila tudi zelo draga in stresna. Na srečo lahko programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, izvaja nešteto pravil avtomatizacije, s čimer boste svojim agentom prihranili veliko časa. Prepustite logistiko nam, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na tisto, kar je res pomembno – negovanje odnosov s strankami.
Viri v bazi znanja
Če želite izvedeti več o samodejnih pravilih, si oglejte naše vire v bazi znanja:
- Preberite več o pravilih
- Uporaba pravil za obvestila Slack po meri
- Stranki pošljite samodejne odgovore po ustvarjanju zahtevka
Ali ste pripravljeni ustvariti samodejna pravila?
Odkrijte neskončne možnosti avtomatizacije z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna. Pričnite brezplačno preizkusno različico še danes.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so samodejna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejna pravila so sistemska dejanja, ki se samodejno izvedejo, če so izpolnjeni vnaprej določeni pogoji. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako delujejo samodejna pravila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistemi, ki vsebujejo samodejna pravila, redno izvajajo samopreverjanje v ozadju. Če sistem ugotovi, da so pogoji določenega pravila izpolnjeni, se pravilo samodejno izvrši. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj so samodejna pravila pomembna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejna pravila so izjemno koristna za vsa podjetja z veliko količino zahtevkov, saj lahko v kratkem času izvedejo vsakdanja in ponavljajoča se opravila.” } }] }Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.