Preddefinirana sporočila (Makroji)

Osebni odgovori strankam so seveda cenjeni, niso pa vedno najbolj priročni. Pisanje vedno enakih odgovorov strankam zahteva veliko časa in ni učinkovito. Zato vam preddefinirana sporočila prihranijo čas, ki ga lahko porabite za pisanje odgovorov na zahtevke, ki se ne ponavljajo.

Primer: Marjetka od stranke dobi vstopnico, ki zadeva splošno težavo s programsko opremo. Namesto pisanja odgovora, lahko uporabi preddefinirano sporočilo in obvesti stranko, kako rešiti težavo.

Preddefinirana sporočila vam omogočajo hitro odgovarjanje na splošne zahteve. Omogočajo vam hiter odgovor s pomočjo preddefiniranega dela besedila.

Kako se preddefinirana sporočila razlikujejo od preddefiniranih odgovorov?

  • Preddefinirana sporočila vsebujejo lahko le kratek izsek besedila
  • Ko ustvarjate preddefiniran odgovor, lahko definirate predmet elektronskega sporočila

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Viri iz baze znanja

Spoznajte podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico