Osebni odgovori strankam so seveda cenjeni, niso pa vedno najbolj priročni. Pisanje vedno enakih odgovorov strankam zahteva veliko časa in ni učinkovito. Zato vam preddefinirana sporočila prihranijo čas, ki ga lahko porabite za pisanje odgovorov na zahtevke, ki se ne ponavljajo.
Primer: Marjetka od stranke dobi vstopnico, ki zadeva splošno težavo s programsko opremo. Namesto pisanja odgovora, lahko uporabi preddefinirano sporočilo in obvesti stranko, kako rešiti težavo.
Preddefinirana sporočila vam omogočajo hitro odgovarjanje na splošne zahteve. Omogočajo vam hiter odgovor s pomočjo preddefiniranega dela besedila.
Kako se preddefinirana sporočila razlikujejo od preddefiniranih odgovorov?
- Preddefinirana sporočila vsebujejo lahko le kratek izsek besedila
- Ko ustvarjate preddefiniran odgovor, lahko definirate predmet elektronskega sporočila
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Viri iz baze znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.