Učinkovit in enostaven način racionalizacije poteka dela vključuje preddefinirane odgovore na vprašanja, na katera se lahko odgovori z enim, splošnim sporočilom.
To vam prihrani čas in trudi za sestavljanje odgovorov vsaki stranki, ki ima enako težavo.
Primer:
Predmet: Ponovno naročilo LiveAgent ni bilo uspešno: Obveščeni smo bili, da vaše ponovno naročilo LiveAgent ni bilo uspešno. Vaša kreditna kartica je bila zavrnjena. Prosimo, da poskusite z drugo kartico [spremenite podatke za obračun v LiveAgent “My Accounts” nastavitvah] ali preverite stanje na vaši trenutni kastici. Preverite tudi, če vaša banka zavrača samodejna naročila.
Za uporabo preddefiniranega odgovora pritisnite CTRL+I, ali pa kliknite na ikono za preddefinirane odgovore in izberite odgovor s seznama.
Ko ustvarjate preddefiniran odgovor, lahko:
- Določite ime (za hitrejše iskanje odgovora)
- Določite predmet (uporaba pri ustvarjanju nove vstopnice in se ne uporablja, ko odgovarjate na obstoječo vstopnico)
- Ustvarite sporočilo (besedilo bo samodejno dodano vstopnici, če izberete ta preddefiniran odgovor)
- Nastavite dostopnost (definirajte dostop do vašega sporočila, vidmo: meni, vsem, določenemu oddelku)
Tukaj je nekaj preddefiniranih odgovorov, ki smo jih pripravili za vas:
Kot smo že povedali, preddefinirani odgovori prihranijo veliko časa. Kje jih lahko uporabite? Tukaj je seznam kategorij s povezavami do kreativnih predlog.
Vstopnični sistem
Agenti podporne službe dnevno prejmejo veliko podobnih zahtevkov. To je časovno zahtevno in včasih frustrirajoče. Olajšajte delo agentom in strankam s preddefiniranimi odgovori. Če želite izvedeti podrobnosti, si preberite več o vstopničnih predlogah.
Podjetje
Komunikacija s potencialnimi strankami ali partnerji preko elektronske pošte je znana in splošna oblika. Včasih pa potrebujemo malce navdiha, da bi sestavili sporočilo, ki bi prepričalo morebitne nove stranke. Če vas zanima, kako napisati prepričljivo elektronsko sporočilo, lahko uporabite kakšno od naslednjih poslovnih predlog.
Podporna služba
Želite prihraniti čas vašim agentom in zmanjšati možnosti človeške napake? Preberite si več o predlogah za podporno službo.
Klepet v živo
To je najbolj priljubljen kanal za komunikacijo s strankami. Izkoristite ga do popolnosti in pomagajte prihraniti čas svojim agentom s predlogami za klepet v živo.
Portal za stranke
Želite ustvariti elektronska sporočila za verifikacijo, potrditev, ponastavitev, povratne informacije ali vabile? Uporabite te predloge za portal za stranke in takoj začnite z učinkovito komunikacijo s strankami.
Podporna služba
Želite pomagati vašim agentom pri težkih primerih in jim prihraniti čas? Navdihnite svojo ekipo s temi predlogami za podporno službo.
Trženje
Poskušate obdržati stranke na vaši spletni strani ali pa skleniti partnerstvo z drugimi podjetji? Mogoče ne veste, na kakšen način bi pristopili do njih? Tukaj je nekaj odličnih idej – predloge za trženje.
Prodaja
Elektronska pošta je še vedno zelo pomemben del vseh podjetij. Kontaktiranje možnih bodočih strank, postavitev novega produkta na tržišče, programi zvestobe in več. Takšne stvari se ponavadi sporočajo preko elektronske pošte, zelo pomembno pa je, da so elektronska sporočila pravilno strukturirana. Vsi vemo, da so besede pomembne. Poglejte si primere prodajnih predlog.
Klicni center
Klici so še vedno ena glavnih komunikacijskih načinov, zato bodo preddefinirani odgovori pomagali vašim agentom podporne službe ustvariti vrhunsko izkušnjo za stranke in hkrati ustvariti profesionalni izgled podjetja. Če bi želeli izvedeti več, si preberite vse o predlogah za klicni center.
Družbena omrežja
Odgovarjanje strankam na družbenih omrežjih je lahko zapleteno. Da bi izpadli profesionalni in prihranili nekaj časa, mora imeti pripravljenih nekaj splošnih odgovorov. Na primer; Zahvale in odgovore na negativne ocene. Če nimate idej, si preberite več o predlogah za družbena omrežja.
Baza znanja
Ustvarjate članke za svoje stranke v okviru 24/7 podpore? Poiščite navdih s predlogami za bazo znanja. Tukaj boste našli predloge za najbolj pogosta vprašanja, navodila, članke za odpravljanje težav, opise orodij in navodila za uporabo.
Kako se preddefinirani odgovori razlikujejo od preddefiniranih sporočil?
- Ko ustvarite preddefiniran odgovor, lahko določite predmet elektronskega sporočila
- Preddefinirana sporočila vsebujejo le kratek del besedila
- Preddefinirani odgovori lahko vsebujejo priponke
Viri Baze znanja:
Če bi radi izvedeli več, si preberite LiveAgent – Vodič po preddefiniranih odgovorih.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.