Proaktivna vabila na klepet

Ali imate težave z visoko stopnjo odhajanj iz vaše strani na spletnem mestu? Ali pa se sprašujete, kako izboljšati svoje storitve za stranke?

Ste vedeli; “Proaktivna vabila na klepet lahko ustvarijo 105% ROI in milijone dolarjev poslovnih prednosti?”

Proaktivna vabila na klepet lahko enostavno pomagajo obiskovalcem spletne strani med različnimi fazami potovanja s povabilom h klepetu v živo z vašimi agenti.

LiveAgent je napreden sistem, ki zagotavlja, da obiskovalce vabite na klepet z vašo podporno ekipo le, če imate na voljo dovolj agentov.

Galerija povabil na klepet

Primer v realnem življenju:

Stranke lahko, na primer, povabite k klepetu med celotnim postopkom plačila. Posledično lahko med nakupom gradite njihovo zaupanje, izboljšate njihovo nakupovalno izkušnjo in jih spremenite v plačljive stranke. Vse to tako, da jim preprosto omogočite resnično osebo za klepet.

Več funkcij proaktivnega klepeta v živo

Ustvarite več povabil za klepet za specifične skupine strank

Ustvarite več proaktivnih vabil za klepet, da ciljate na različne vrste strank. Čeprav so proaktivna vabila na klepet avtomatizirana, si vedno prizadevajte za osebno izkušnjo. Ustvarite gumb za povabilo za klepet za nove stranke, pa tudi za vračajoče se. Uporabite edinstveno pozdravno sporočilo za različne strani na vašem spletnem mestu.

Enostavno ustverite več povabil na klepet v različnih jezikih

Ali delate v več državah? Ali pa morate zagotoviti večjezično storitev / podporo strankam. V obeh primerih vam LiveAgent omogoča prilagajanje proaktivnega gumba za klepet za vsak jezik, ki ga lahko za bolj učinkovito delo dodelite tudi ustreznemu oddelku.

Chat-invitation-example-LiveAgent

Se sprašujete, katere jezike ponuja LiveAgent? Preverite v LiveAgent večjezična funkcije.

Dosežite stranko med celotnim potovanjem

Proaktivna povabila h klepetu LiveAgent vam omogočajo, da nastavite želene URL, da zagotovite največjo možno angažiranost strank. Na primer, stranke lahko ciljate glede na strateške URL / strani;

  • Stran s pogostimi vprašanji
  • Stran s cenami
  • Stran z izdelki
  • Stran za plačilo

Nastavite specifičen čas za proaktivna povabila

Veliko podjetij običajno čaka približno 30 sekund, preden povabi stranko. Stranka naj malo brska po spletni strani, preden se obrnemo nanjo.

Avtomatizirajte vaša sporočila za proaktivno komunikacijo

Čeprav je avtomatizacija koristna lastnost, ne pozabite, da človeška interakcija naredi razliko. Zato poskusite sporočilo narediti bolj osebno. Naj ne zveni kot robot.

Ločevanje med novimi in povratnimi strankami

Druga odlična funkcija je sposobnost prepoznavanja nove stranke in tiste, ki se je vrnila. Gumb za povabilo na klepet lahko prilagodite za obe vrsti strank.

Poslovne prednosti proaktivnih vabil na klepet

  • Kupce, ki sodelujejo v proaktivnih klepetih, so bolj zainteresirani za nakup od tistih, ki tega ne počnejo
  • V realnem času za stranke
  • Povečana konverzija klepeta v živo v povprečju za 23%
  • Prednost pred konkurenco
  • Povečano zadovoljstvo strank
  • Stranke imajo takojšen dostop do pomoči.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

Možnosti oblikovanja proaktivnih povabil na klepet

  • Stransko
  • Vogal
  • Center
  • Po meri

Zaogled možnosti oblikovanja se obrnite na galerijo proaktivnih povabil.

Prilagoditev

  • Slika
  • Tekst (Naslov, sporočilo dobrodošlice)
  • Pozicija gumba za proaktivni klepet
  • Barve gumbov

Možne nastavitve

  • Omogočite nepovezana sporočila
  • Skrijte začetek proaktivnega spletnega klepeta
  • Omogočite zakrithe sporočila dobrodošlice
  • Izberite jezik
  • Izberite preferenčni oddelek

Bonus nasveti za učinkovito uporabo proaktivnih povabil na klepet

Ne bodite vsiljivi

Proaktivno povabilo h klepetu naj bo le opcija, zato se ne vsiljujte. Z lahkoto postane moteče in stranka se lahko odloči, da vaše spletno mesto zapusti in gre h konkurenci. Torej, če se stranka odloči, da bo klepet zavrnila, ne pošiljajte verižnih sporočil, da bi jo pritegnili. Sporočila vam bodo, če bo potrebovala vašo pomoč.

Preverite

Če niste prepričani, kdaj, kje ali kako proaktivno vzpostaviti stik s strankami, preprosto preizkusite in preverite. Pravilo pa je, da pustite stranko, da malo pobrska po spletni strani, najbolje kakšnih 30 sekund. Po tem se preprosto predstavite in stranki sporočite, da ste tam, da ji pomagate, če vas potrebuje. Preizkusite in odkrili boste želje svojih strank. Morda boste ugotovili, da morate proaktivni spletni klepet uporabljati samo na določenih URL straneh, na primer na blagajni ali na strani s cenami.

Viri Baze znanja

Tukaj je vodnik korak za korakom za implementacijo proaktivnega vabila na klepet.

Niste prepričani, kako uporabnikom zaželite dobrodošlico? Tukaj so Proaktivna vabila na klepet s predlogami Live Chat za Kopiranje & Lepljenje.

Želite izvedeti več? Preverite 25 najboljših vtičnikov za klepet za WordPress.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico