Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ogled tipkanja v realnem času

Eden od načinov za pospešitev klepeta je aktiviranje funkcije, imenovane pogled na tipkanje v realnem času. Z drugimi besedami, to je funkcija, ki vašim agentom omogoča predogled besedila, ki ga trenutno tipka stranka.

Ali ste vedeli; 

Vsaka peta stranka je pripravljena prenehati uporabljati izdelek ali storitev zaradi počasnega odzivnega časa preko spletnega klepeta?

Forrester poročilo

Na splošno lahko ta funkcija vašim agentom omogoči potreben čas za analizo situacije in hitrejši natančen odgovor.

Mnoga podjetja, kot so; Paypal ali Ikea uporabljajo funkcijo sneak-peek za zagotavljanje odlične storitve za stranke. Ne samo, da vašim spletnim agentom pomaga hitreje najti rešitev, temveč jim omogoča tudi večopravilnost. Tako se poveča njihova splošna učinkovitost.

Kako deluje ogled tipkanja v realnem času?

Preden kupec klikne gumb “Pošlji sporočilo”, lahko v realnem času vidite, kaj stranka vtipka.

Tipkanje v realnem času

Zato vam daje več časa za pripravo odgovora ali rešitve težav strank. Kupci cenijo hitre in natančne odgovore

Primer

Na sliki zgoraj vidite agenta, ki napiše stranki: “Zdravo, sem Andrej. Kako vam lahko pomagam?

V realnem času vidite, kako stranka tipka: “Zdravo Andrej, potrebujem pomoč pri..”

Medtem lahko agent pripravi svoj odgovor.

Kako lahko aktivirate funkcijo pogleda v načinu za sprotno tipkanje?

Če si želite sporočilo ogledati v klepetu v živo v realnem času, morate;

1. Prijaviti se v vaš LiveAgent račun

2. Pojdite na Konfiguracije

3. Kliknite na Klepet -> Nastavitve klepeta

4. Poiščite Prikaži tipkanje teksta stranke 

5. Vključite ga

6. Shranite

Ta funkcija ni obvezna. Če ga želite v določenem trenutku deaktivirati, lahko to storite na enak način.

Poslovne prednosti:

  • Konkurenčna prednost
  • Prihrani čas
  • Boljši CX (izkušnja strank)
  • Pospeši prodajo

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Viri za bazo znanja

Če želite izvedeti več, preberite Kako nastaviti klepet v živo – LiveAgent.

Bonus:

Bi radi izboljšali čas tipkanja storitve za stranke?

LiveAgent omogoča brezplačen test tipkanja v klepetu v živo, da pomagamo vašim agentom dnevne izboljšave.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico