Samodejno dodeljevanje zahtevkov

Kaj je samodejno dodeljevanje?

Samodejno dodeljevanje zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki samodejno dodeli zahtevke za podporo uporabnikom v skladu z vnaprej določenimi pravili. Vsaka služba za pomoč uporabnikom ima drugačen nabor pravil samodejnega dodeljevanja zahetvkov, kot so krožno kroženje, opozorilo za vse, naključna dodelitev ali največja uporaba.

Distribucija klepeta

Zakaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov pomembno?

Samodejno dodeljevanje zahtevkov lahko na več načinov pomaga vašim skupinam za pomoč strankam. Lahko:

77% potrošnikovpravi, da neučinkovite izkušnje strank zmanjšujejo kakovost njihovega življenja.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Katere vrste samodejnih načinov dodeljevanja zahtevkov obstajajo v LiveAgent?

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent ima več različnih načinov samodejnega dodeljevanja zahtevkov za vhodne zahtevke, telefonske klice in klepete.

Ti samodejni načini dodeljevanja zahtevkov zagotavljajo, da imajo vaši agenti vedno optimalne obremenitve zahtevkov, rotiranje po telefonu in določene odmore.

Možnosti usmerjanja klepeta LiveAgent

Zvonjenje vsem

Način zvonjenja vsem obvesti vse spletne agente, da je prišlo do novega dohodnega klica/ klepeta in zvoni, dokler ga nekdo ne prevzame.

Maksimalni izkoristek

Način največjega izkoristka agentu z največjim številom aktivnih klepetov dodeli nove klepete, da ohrani izkoristek na najvišji ravni. Ko predstavnik stranke nima brezplačnih mest za klepet, bodo novi klepeti preusmerjeni do naslednjega razpoložljivega agenta. S to metodo lahko povečate količino zahtevkov za agente pri klepetu in drugim agentom omogočite, da delajo na zahtevkih, ki so brez povezave.

Povprečna izkoriščenost

Način povprečne uporabe dodeli nove dohodne klepete agentom z najmanjšim številom aktivnih klepetov, da ostane enak izkoristek za vse spletne agente. V bistvu ta samodejna metoda dodeljevanja zahtevkov uravnoteži sočasne klepete med vsemi razpoložljivimi agenti za podporo.

Naključna dodelitev

Način dodeljevanja zahtevkov z naključno dodelitvijo dodeli zahtevke naključno. Ta način razdeljevanja zahtevkov vam lahko v povprečju sčasoma pomaga dodeliti enako število klepetov vsakemu od vaših agentov.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

Prednost klepeta

Če želite, lahko nastavite prioritete klepeta za določene agente. Posledično bodo novi klepeti preusmerjeni na agente z najvišjo prioriteto (1 – najvišja, 100 – najnižja.)

Samodejno dodeljevanje-klepeta-agentu-prioritete-LiveAgent

Največja obremenitev klepeta

Določite največji obseg nalaganja klepeta za vsakega agenta. Ko dosežete največjo glasnost, bodo novi klepeti preusmerjeni do drugih spletnih agentov z visokimi prioritetami klepeta.

Najvišja obremenitev-klepeta-LiveAgent

Usmerjanje telefona in prednostne naloge agenta

Obstajata dve možnosti za usmerjanje telefona:

  • Naključna dodelitev – dohodni klici bodo naključno dodeljeni spletnemu agentu.
  • Prednostna razporeditev – dohodni klici bodo dodeljeni prostemu agentu z najvišjo prioriteto.
Usmerjanje klica

Usmerjanje klicev na osebno napravo

Z LiveAgent lahko agenti preusmerijo dohodne klice na osebno napravo, kot je mobilni telefon. To agentom omogoča, da nudijo podporo strankam medtem, ko so na poti.

Usmerjanje klicev-dodaj-napravo-LiveAgent

Kako nastaviti samodejno dodeljevanje zahtevkov v LiveAgentu

Dodeljevanje klepeta

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
  3. Kliknite Klepet 
  4. Kliknite Nastavitve klepeta
  5. Poiščite razdelek Usmerjanje klepeta in izberite način dodelitve, ki vam najbolj ustreza
  6. Kliknite Shrani
brezplačna programska oprema za upravljanje strank-Usmerjanje-klicev-LiveAgent

Dodeljevanje klica

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
  3. Kliknite Klic
  4. Kliknite Nastavitve
  5. Poiščite razdelek Usmerjanje klicev in izberite želeni način dodeljevanja
  6. Kliknite Shrani
Nastavitve dodeljevanja klicev

Dodeljevanje zahtevkov

Nastavitev samodejnega dodeljevanja zahtevkov za e-pošto, poizvedbe v družabnih omrežjih in zahtevke iz baze znanja lahko izvedemo na dva načina.

Dodeljevanje zahtevkov po oddelkih

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
  3. Kliknite Oddelek
  4. Ali uredite obstoječi oddelek ali ustvarite novega (če ustvarjate novega, preverite, da je označena možnost Razreševanje omogočeno)
  5. Kliknite Agenti in dodajte agente, ki bodo odgovorni za reševanje zahtevkov s tega oddelka
  6. Kliknite Shrani
  7. Kot primer lahko kliknete Twitter in Twitter računi. Kliknite Uredi in v oddelku Oddelek izberite oddelek, ki ste ga pravkar ustvarili. Ta korak lahko znova ustvarite za Viber, Facebook, Instagram, gumbe za klicanje, gumbe za video klepet, gumbe in vabila, obrazce za stike in poštne račune.
  8. Kliknite Shrani. Odslej bodo vsi novi zahtevki za Twitter usmerjeni v oddelek, ki ste ga izbrali, in bodo vidni samo agentom, ki ste jih izbrali. Novi dohodni zahtevki za Twitter bodo prikazani v razdelku Za razrešitev. Ko agent odpre zahtevek z gumbom Za razrešitev, jim sistem samodejno dodeli ta zahtevek.
Gumb-razreši-LiveAgent

Dodeljevanje zahtevkov prek agentov

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
  3. Kliknite Agenti
  4. Kliknite Uredi ali ustvarite novega agenta (če ustvarjate novega agenta, izpolnite njihove osebne podatke in nadaljujte z naslednjim korakom)
  5. Kliknite Oddelki in jih dodajte oddelkom, ki jim pripadajo (enako storite v razdelku Zahtevki, Klepeti in Klici)
  6. Kliknite Shrani
Dodelitev-agentov-oddelkom-LiveAgents

Uporaba pravil za ustvarjanje lastnih delovnih tokov

Če želite narediti še korak naprej, lahko s samodejnimi pravili ustvarite edinstvene delovne tokove, ki delujejo kot metode dodeljevanja zahtevkov. Če želite to narediti, se prijavite v LiveAgent, kliknite Konfiguracija, izberite Avtomatizacija, Pravila in Ustvari.

Lahko se poigrate z različnimi scenariji. Kar zadeva avtomatizacijo LiveAgentja, so možnosti neskončne.

Samodejna pravila LA

Prednosti samodejnega dodeljevanja zahtevkov

Izboljšani časi reševanja in zadovoljstvo strank

Ko je zahtevek dodeljen pravemu agentu ob pravem času, lahko pozitivno vpliva na čas reševanja, kar lahko neposredno vpliva na zadovoljstvo strank. Zadovoljne stranke so temelj vsakega podjetja, saj vplivajo na priporočila, spletne preglede, ustno ponudbo in prodajo. Vsako podjetje si mora tako prizadevati, da svoje stranke osrečuje z odličnimi storitvami, hitrim odzivnim časom in prilagojenim pristopom.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Samodejno dodeljevanje zahtevkov prihrani čas in denar

Si lahko predstavljate, da bi vsak zahtevek dodeljevali ročno? Ne samo, da bi bila to zelo zamudna naloga, ampak bi bila tudi zelo draga. Na srečo lahko programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, obvladuje samodejno dodeljevanje zahtevkov v velikem obsegu. Prepustite logistiko nam, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na tisto, kar je pomembno – negovanje odnosov s strankami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Samodejno dodeljevanje zahtevkov prihrani čas in denar
Slido green logo

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o samodejnem usmerjanju zahtevkov si oglejte naše vire v bazi znanja:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Ste pripravljeni na samodejno dodeljevanje zahtevkov?

Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo.  Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejno dodeljevanje zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki samodejno dodeli zahtevke za podporo uporabnikom v skladu z vnaprej določenimi pravili.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere vrste samodejnih metod dodeljevanja zahtevkov poznamo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vsaka služba za pomoč uporabnikom ima drugačen nabor pravil samodejnega dodeljevanja zahtevkov, kot so krožno kroženje, zvonjenje vsem, naključna dodelitev ali največja uporaba. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov pomembno?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejno dodeljevanje zahtevkov lahko na več načinov pomaga vašim skupinam za pomoč strankam. Lahko: -Poveča učinkovitost in produktivnost -Skrajša odzivne in reševalne čase -Pusti manj prostora za človeške napake -Prihrani čas in zmanjša stroške ” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico