A SLA (Service-Level-Agreement) is an arrangement to meet targets for replying to the Tickets by your Agents (support representatives), for providing help to your customers.
Zagotavljanje pomoči na podlagi ravni storitev zagotavlja, da zagotavljate količinsko opredeljivo in prepoznano storitev. Ponuja tudi bolj razjasnjen pogled, ko se pojavijo težave.
Dnevniško poročilo
LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po vlagatelju zahtevka, ID zahtevka, začetnem času SLA, oddelku, agentu, datumu zapadlosti, zaprtju in preostalem/zapadlem času SLA. Dnevnik SLA lahko izvozite v datoteko CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Kako nastaviti SLA v LiveAgent
Naučite se, kako nastaviti SLA v LiveAgent in izpolniti časovne cilje za odziv in rešitev ter izboljšati zadovoljstvo strank. LiveAgent ponuja široko paleto funkcij za podporo strankam, vključno z izdajanjem vstopnic, avtomatizacijo nalog, nadzorno ploščo za poročanje in igrifikacijo.