Poročilo SLA dnevnik

A SLA (Service-Level-Agreement) is an arrangement to meet targets for replying to the Tickets by your Agents (support representatives), for providing help to your customers.

Zagotavljanje pomoči na podlagi ravni storitev zagotavlja, da zagotavljate količinsko opredeljivo in prepoznano storitev. Ponuja tudi bolj razjasnjen pogled, ko se pojavijo težave.

Dnevniško poročilo

LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po vlagatelju zahtevka, ID zahtevka, začetnem času SLA, oddelku, agentu, datumu zapadlosti, zaprtju in preostalem/zapadlem času SLA. Dnevnik SLA lahko izvozite v datoteko CSV.

Learn from agent availability reports

Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico