Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stiki

Kaj so stiki v službi za pomoč uporabnikom?

Stiki v službi za pomoč uporabnikom shranjujejo bistvene podatke o vaših strankah, vključno z njihovim imenom, e-poštnim naslovom, telefonsko številko in drugimi osebnimi podatki. Poleg tega vam programska oprema službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, omogoča ustvarjanje polj stikov po meri za shranjevanje edinstvenih informacij o vaših stikih, na primer velikosti čevljev ali modelu avtomobila.

Stiki

Katere podatke lahko shranite v svoje stike?

Funkcija stikov LiveAgent lahko shrani naslednje podatke o vaših strankah:

  • Ime in priimek
  • Avatar (fotografija/slika profila)
  • Več e-poštnih naslovov
  • Več telefonskih številk
  • Časovni pas
  • Spol
  • Podjetje in delovno mesto
  • Jezik
  • IP naslov
  • Podatki o brskalniku (na primer Google Chrome)

  • Skupine stikov (skupine stikov, ki jim jih dodelite, na primer VIP stranke ali špansko govoreči)
  • Zasebne beležke (notranje beležke, ki vam lahko služijo kot opomniki – na primer ne kličite ob 11:00)
  • Zahtevki za stik (vsi zahtevki, ki so jih oddali prek različnih komunikacijskih kanalov)
  • Informacije po meri
Stiki

Kje lahko najdem svoje stike?

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite na Stiki
Stiki

Če želite ustvariti nov stik, preprosto kliknite oranžni gumb Ustvari. Če si želite ogledati/dodati/urediti obstoječe kontaktne podatke, kliknite želeni stik in izpolnite/prilagodite potrebne podatke.

Dodajanje-stika_LiveAgent

Kako lahko ustvarite edinstvena kontaktna polja?

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija
  3. Kliknite na Sistem
  4. Kliknite na polja za stike
  5. Kliknite oranžni gumb Ustvari
Stiki

6. Za polje stika po meri nastavite kodno ime. To je lahko nekaj takega kot “barva las” ali “država”. Prosimo upoštevajte, da lahko koda vsebuje samo male črke, številke, vezaje ali podčrtaje. Presledki niso dovoljeni.

Stiki

7. Poimenujte svoje kontaktno polje po meri. Tokrat ga lahko brez omejitev pri oblikovanju poimenujete “Barva las” ali “Država”. 8. Kliknite Tip in izberite možnost vnosa, ki vam najbolj ustreza. Izbirate lahko med vnosom v polje z besedilom, seznamom, potrditvenim poljem, skupino potrdilnega polja ali poštnim naslovom. 9. Izbirno: kliknite opis in nastavite opis za polje stika po meri. Opis lahko za vas in vaše osebje vsebuje dodatne informacije v zvezi s kontaktnim poljem. 10. Kliknite Vidnost in izberite, ali želite, da je polje stika po meri vidno vsakič, ko ustvarite stik. 11. Kliknite Ustvari

Lahko pa tudi ustvarite edinstveno polje stika neposredno v svojih stikih. To storite tako:

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite na Stiki
  3. Kliknite na želeni stik
  4. Kliknite na Dodajte polje
  5. Kliknite na Ustvarite polje
Stiki

6. Sledite korakom 6-11 iz zgornjih navodil. 7. Prosimo, upoštevajte, da če v 10. koraku ne izberete “Vedno vidno”, boste morali klikniti “Dodaj polje”, da si ogledate/izberete polje stika, ki ste ga ustvarili v prihodnosti.

Zakaj je koristno ustvariti profile strank s pomočjo funkcije za stike v službi za pomoč uporabnikom?

Bolj izobražena storitev

Če ustvarite temeljite kontaktne kartice, lahko vaši agenti pomagajo boljšim storitvam za vaše stranke. Več informacij zberete, lažje boste dali dobro obveščene in ustrezne odgovore na vprašanja strank.

Denimo, da delate v avtomobilski industriji. Potencialna stranka se je zanimala za Mercedes AMG, vendar je še vedno na poti k nakupu. Če boste te podatke zapisali na njihovo kontaktno kartico, vključno z vsemi dodatnimi specifikacijami v oddelku z opombami, jih boste lahko v prihodnosti izkoristili.

Naslednjič, ko se obrnejo na vas, jih lahko navdušite tako, da se spomnite modela in znamke avtomobila, ki sta jih zanimala. Ne bo jim treba ponavljati svojih želja in potreb, kar večina strank ocenjuje kot slabo storitev za stranke.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Bolj prilagojena storitev

Izpolnjevanje kontaktnih kartic vam lahko pomaga tudi pri prilagajanju prodaje, trženja, in podpore. Recimo, da vas potencialna stranka kontaktira prek e-pošte. Imajo vprašanje o določenem paru čevljev, in sicer o njihovi ceni.

Potencialni kupec želi vedeti, ali obstaja popust in ali bo obstajal v prihodnosti. Če te podatke zabeležite na njihovo kontaktno kartico, jih boste lahko proaktivno povezali, ko bo izdelek na voljo v prodaji. To lahko storite tako, da zahtevek prestavite v vstopnični sistem, dokler izdelek ni na voljo v prodaji.

Stiki

Lahko naredite korak dlje in celo preverite njihovo velikost čevljev na njihovi kontaktni kartici. Potem bi lahko stopili v stik s stranko in rekli, da je izdelek, katerega so opazovali nekaj tednov, končno v prodaji in imate par v njihovi velikosti. Tovrstne storitve za stranke so tisto, kar si kupci želijo – prehoditi še dodaten kilometer, kot pravi Shep Hyken, legenda o storitvah za stranke. Še več, lahko ste prepričani, da boste po tej vrsti interakcije pridobili zvesto stranko in zagovornika blagovne znamke.

Izboljšano zadovoljstvo strank

Z ustvarjanjem izjemnih izkušenj strank s prilagojenimi in dobro poučenimi storitvami bodo stranke zadovoljne z vašim podjetjem. Če jih ohranite srečne, lahko privedete do dolgoročnih odnosov in zagotovite dodatne prednosti, kot so ugodne ocene, zagovarjanje blagovne znamke in ponavljajoči se nakupi.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Več prodaje

Bolj kot so vaše stranke zadovoljne z vašimi storitvami in trženjskimi prizadevanji, več nakupov opravijo. Nove stranke pripeljejo tudi s priporočanjem vašega podjetja in izmenjavo njihovih pozitivnih izkušenj s prijatelji in družino. Če boste še naprej zagotavljali izjemne izkušnje strank, boste ustvarili čudovit krog srečnih in zvestih strank, ki bodo prinesle nove stranke, ki bodo vedno znova ustvarjale nove prihodke.

Viri baze znanja

Bi radi izvedeli več o stikih v službi za pomoč uporabnikom? Oglejte si našo bazo znanja, akademijo in spletni dnevnik, ki zajema vse, kar je treba vedeti.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Ste pripravljeni nastaviti stike?

Odkrijte, kako enostavno je s kontaktnimi karticami službe za pomoč uporabnikom ponuditi dobro in prilagojeno storitev. Preizkusite ga danes brezplačno z našo brezplačno 14-dnevno preizkusno različico. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so stiki v službi za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Stiki v službi za pomoč uporabnikom shranjujejo bistvene podatke o vaših strankah, vključno z njihovim imenom, e-poštnim naslovom, telefonsko številko in drugimi osebnimi podatki.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere podatke lahko shranite v svoje stike?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, poleg osebnih podatkov omogoča tudi ustvarjanje polj stikov po meri za shranjevanje edinstvenih informacij o vaših stikih, na primer o velikosti čevljev ali modelu avtomobila. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je koristno ustvariti profile strank s pomočjo funkcije za stike v službi za pomoč uporabnikom? “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: ” Omogoča vam bolj usposobljeno in prilagojeno podporo. ” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico