Oznake so preprosto besede ali besedne zveze, s katerimi lahko zahtevkom dodate več konotacije. Oznake vam zagotavljajo neomejeno mero prilagodljivosti za upravljanje in prilagajanje poteka dela vaše podpore.
Primer
Vse zahteve, ki so dejansko poizvedbe za prodajo, boste morda želeli označiti z oznako »prodaja« ali »predprodaja«.
Tukaj je nekaj možnosti za uporabo oznak:
- Oznake zahtevkom dodajte ročno ali samodejno in s temi oznakami ustvarite potek dela po meri.
- Iskanje zahtevkov po oznakah.
- Uporabite oznake v vaših poslovnih pravilih (Pravila, SLA Pravila, Časovna pravila) in ustverite potek dela po meri.
- Ustvarite oglede in poročila z oznakami.
Opomba:
Enemu zahtevku lahko dodate več oznak.
Seznam možnih prilagoditev:
Ko ustvarite oznako, jo lahko poljubno spreminjate.
- Ime
- Barva teksta
- Barva ozadja
Dodajanje oznak zahtevkom
Vse zahteve, ki so dejansko poizvedbe za prodajo, boste morda želeli označiti z oznako »prodaja« ali »predprodaja«.
Filtriranje zahtevkov po oznakah
Morda želite filtrirati vse nujne zahtevke in predprodajne poizvedbe po “nujno” ali “predprodaja”.
Oznaka poročila
LiveAgent ponuja poročilo o dodanih oznakah za vse zahtevke v določenem časovnem obdobju. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Poročila oznak lahko izvozite v datoteko CSV.
Poročilo o oznakah lahko prikazuje vaše podatke na teh vrstah grafikonov:
Možnosti prikaza poročil o oznakah (stolpci):
- Oznaka
- Odgovor
- Povprečen čas za nov odgovor
- Povprečen čas odprtega odgovora
- Klici
- Neodgovorjeni klici
- Minute klica
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Neodgovorjeni klepeti
- Povprečen čas odgovora v klepetu
- Povprečen čas klepeta
- Nerazvrščeno
- Nerazvrščeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Graje
- Graje %
- Vhodna sporočila
- Vhodni klici
- Končani klici
- Vhodni klepeti
- Končani klepeti
- Opombe
- Ustvarjeni zahtevki
- Rešeni zahtevki
Uporabite poročila z oznakami z API
Uporabite LiveAgent REST API za klicanje izbranih vrednosti iz oznak poročil.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.