Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Označena poročila

Oznake so preprosto besede ali besedne zveze, s katerimi lahko zahtevkom dodate več konotacije. Oznake vam zagotavljajo neomejeno mero prilagodljivosti za upravljanje in prilagajanje poteka dela vaše podpore.

Primer

Vse zahteve, ki so dejansko poizvedbe za prodajo, boste morda želeli označiti z oznako »prodaja« ali »predprodaja«.

Tukaj je nekaj možnosti za uporabo oznak:

  • Oznake zahtevkom dodajte ročno ali samodejno in s temi oznakami ustvarite potek dela po meri.
  • Iskanje zahtevkov po oznakah.
  • Uporabite oznake v vaših poslovnih pravilih (PravilaSLA pravilaČasovna pravila) in ustverite potek dela po meri.
  • Ustvarite oglede in poročila z oznakami.

Opomba:

Enemu zahtevku lahko dodate več oznak.

Seznam možnih prilagoditev:

Ko ustvarite oznako, jo lahko poljubno spreminjate.

  • Ime
  • Barva teksta
  • Barva ozadja
Prilagajanje-oznak-LiveAgent

Dodajanje oznak zahtevkom

Vse zahteve, ki so dejansko poizvedbe za prodajo, boste morda želeli označiti z oznako »prodaja« ali »predprodaja«.

Filtriranje zahtevkov po oznakah

Morda želite filtrirati vse nujne zahtevke in predprodajne poizvedbe po “nujno” ali “predprodaja”.

Oznaka poročila

LiveAgent ponuja poročilo o dodanih oznakah za vse zahtevke v določenem časovnem obdobju. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Poročila oznak lahko izvozite v datoteko CSV.

Poročilo o oznakah lahko prikazuje vaše podatke na teh vrstah grafikonov:

Možnosti prikaza poročil o oznakah (stolpci):

  • Oznaka
  • Odgovor
  • Povprečen čas za nov odgovor
  • Povprečen čas odprtega odgovora
  • Klici
  • Neodgovorjeni klici
  • Minute klica
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Neodgovorjeni klepeti
  • Povprečen čas odgovora v klepetu
  • Povprečen čas klepeta
  • Nerazvrščeno
  • Nerazvrščeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Graje
  • Graje %
  • Vhodna sporočila
  • Vhodni klici
  • Končani klici
  • Vhodni klepeti
  • Končani klepeti
  • Opombe
  • Ustvarjeni zahtevki
  • Rešeni zahtevki

Uporabite poročila z oznakami z API

Uporabite LiveAgent REST API za klicanje izbranih vrednosti iz oznak poročil.

Generate SLA compliance reports for free

Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Viri za bazo znanja

Izvedite več podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico