Izvoz zahtevkov

Izvoz zahtevkov iz strani za ogled v datoteko CSV za prenos, da dobite pregled trenutnih podatkov, je namen te možnosti.

Izvoz zahtevkov - LiveAgent

Podatki o zahtevkih v CSV izvozu vključujejo:

  • Status
  • Ime
  • Priimek
  • Email
  • ID zahtevka
  • ID oddelka
  • Ime oddelka
  • ID agenta
  • Ime agenta
  • Oznake
  • Tema
  • Email predogled
  • Ustvarjeni podatki
  • ID konverzacije
  • Spremenjeni podatki
  • Datum rešitve
  • Datum ponovnega odprtja
  • Sprememba statusa
  • Število vhodnih sporočil
  • Število izhodnih sporočil

Stolpce s podatki zahtevka lahko izbirate in jih poljubno vključite v izvoženo datoteko.

Oglejte si video, kako deluje:

Export tickets to a downloadable CSV file - LiveAgent | www.liveagent.com

Export tickets with ease

Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico