Izvoz zahtevkov iz strani za ogled v datoteko CSV za prenos, da dobite pregled trenutnih podatkov, je namen te možnosti.
Podatki o zahtevkih v CSV izvozu vključujejo:
- Status
- Ime
- Priimek
- ID zahtevka
- ID oddelka
- Ime oddelka
- ID agenta
- Ime agenta
- Oznake
- Tema
- Email predogled
- Ustvarjeni podatki
- ID konverzacije
- Spremenjeni podatki
- Datum rešitve
- Datum ponovnega odprtja
- Sprememba statusa
- Število vhodnih sporočil
- Število izhodnih sporočil
Stolpce s podatki zahtevka lahko izbirate in jih poljubno vključite v izvoženo datoteko.
Oglejte si video, kako deluje:


Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.