Izvoz zahtevkov iz strani za ogled v datoteko CSV za prenos, da dobite pregled trenutnih podatkov, je namen te možnosti.
Podatki o zahtevkih v CSV izvozu vključujejo:
- Status
- Ime
- Priimek
- ID zahtevka
- ID oddelka
- Ime oddelka
- ID agenta
- Ime agenta
- Oznake
- Tema
- Email predogled
- Ustvarjeni podatki
- ID konverzacije
- Spremenjeni podatki
- Datum rešitve
- Datum ponovnega odprtja
- Sprememba statusa
- Število vhodnih sporočil
- Število izhodnih sporočil
Stolpce s podatki zahtevka lahko izbirate in jih poljubno vključite v izvoženo datoteko.
Oglejte si video, kako deluje:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.