Twitter je platforma za družabna omrežja, ki jo pogosto imenujejo spletno mesto z mikroblogi. Uporabniki Twitterja lahko medsebojno komunicirajo in pošiljajo kratka sporočila, znana tudi kot tviti, ki so omejena na 280 znakov.
Twitter je odlična platforma za hitro širjenje informacij, sledenje trenutnim dogodkom, doseganje novega občinstva, iskanje povratnih informacij, prispevanje k razpravam in izražanje mnenja.
Zakaj je pomembna podpora strankam na Twitterju?
Twitter ima več kot 187 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov po vsem svetu. Mnogi od teh uporabnikov Twitter uporabljajo za izmenjavo mnenj o izdelkih in podjetjih, postavljanje vprašanj in zagotavljanje povratnih informacij z izmenjavo negativnih in pozitivnih izkušenj.
Ker Twitter velja za “vedno dosegljiv” kanal, stranke (tako obstoječe kot potencialne) pričakujejo, da bodo na platformi prepoznane, ko poskušajo vzpostaviti stik s podjetjem. Pogosto se podjetja, ki se ne odzovejo takoj in na način, ki je zadovoljiv za stranke, soočajo z reakcijami, odpovednim ravnanjem in bojkot.
Zaradi narave Twitterja se lahko te negativne izkušnje in reakcije širijo kot požar, saj na tisoče ljudi skače po pasu. Kot tak je izredno pomembno, da ste poleg Twitterja tudi dobro seznanjeni s proaktivnimi storitvami za stranke.
Kako lahko na Twitterju zagotovite takojšnje storitve za stranke?
Če želite zagotoviti, da boste obveščeni o vsakem tvitanju, ki prihaja, boste morali uporabiti napredno orodje, kot je LiveAgent.
Z našo integracijo Twitter lahko spremljate svojo blagovno znamko in konkurente. Prav tako se lahko pravočasno odzovete na tvite in komentarje, ki zahtevajo ukrepe, saj vas bo sistem obvestil in pretvoril vsak tvit, ki vsebuje vaše sledile ključne besede, komentarje in omembe, v zahtevek.
Kaj lahko storite z integracijo?
- Sledite omembam blagovnih znamk in ključnim besedam
- Nastavite preproste iskalne izraze in v svoji bazi podatkov spremljajte in arhivirajte vse tvite, ki vsebujejo te izraze
- Spremljajte vse omembe blagovnih znamk v realnem času
- Sprotno spremljajte blagovne znamke na družbenih omrežjih
- Povežite več računov Twitter
- Odgovorite na tvite, komentarje in omembe z enega mesta
- Preprosto kategorizirajte in poiščite komunikacijo v Twitterju in komentarje strank
- Samodejni zajem javnih omemb v obliki zahtevkov
Kako izgleda/kako to deluje v praksi?
Recimo, da je ime vašega podjetja “Helicompany”, vaš profil na Twitterju pa “@Helico”. Vsak tvit ali retvit, ki vsebuje omembo strani vašega podjetja (@Helico), se samodejno spremeni v zahtevek.
Poleg tega lahko LiveAgent sledi ključnim besedam ali naborom ključnih besed po meri in jih tudi pretvori zahtevke . V tem primeru bo kateri koli tvit, ki vsebuje ključno besedo »Helicompany«, sleden, pretvorjen v zahtevek in pristal v vašem sistemu za pomoč uporabnikom.
Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da z zunanjim orodjem odgovarjate na njihove tvite in komentarje, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.
Kako integrirati Twitter z LiveAgent
- Prijavite se v LiveAgent
- Pojdite na Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Twitter
- Kliknite Twitter računi
- Kliknite Dodaj račun Twitter
- Pojavi se pojavno okno. Prijavite se s svojim uporabniškim imenom in geslom za Twitter in nato kliknite Pooblasti aplikacijo.
- Ko je vaš račun LiveAgent povezan s Twitterjem, za aktiviranje računa kliknite Uredi
- Na naslednjem zaslonu potrdite polje “Stanje”
- Izberite oddelek, v katerega želite preusmeriti dohodne tvite, retvite, komentarje na Twitterju in omembe v Twitterju
- Kliknite “Dodaj novo poizvedbo”, da določite, katere retvite želite pretvoriti v zahtevke. V razdelek Poizvedba lahko dodate tudi določene ključne besede, da določite, katerim ključnim besedam želite slediti (in nato tvite, ki vsebujejo te ključne besede, pretvorite v zahtevke)
- Kliknite Shrani
Kako lahko vaše podjetje izkoristi integracijo?
Večje zadovoljstvo strank in večja zvestoba blagovni znamki
Zadrževanje strank je najpomembnejše pri storitvah za stranke. Z našo integracijo vam ni treba več spremljati svojih računov v Twitterju in mobilnih naprav kot sokol. Stalnim pogovorom se boste lahko pridružili z lahkoto, tudi če niste izrecno označeni.
Sodelovanje v razpravah, ki jih imajo stranke o vas ali vaših tekmecih, vam bo prineslo konkurenčno prednost in pokazalo, da vas skrbi in poslušate, kaj imajo povedati.
Poleg tega lahko z vsemi preteklimi zahtevki za Twitter, shranjenimi v arhivu službe za pomoč uporabnikom, preprosto navdušite s svojim znanjem o preteklih poizvedbah, podrobnostih nakupa in še več. To pa bo povečalo zvestobo blagovni znamki, življenjsko vrednost kupcev in zadovoljstvo kupcev.
Hitrejše reševanje težav
Dandanes ni pomemben samo odličen izdelek ali cena. Kupci si želijo prilagojene izkušnje s podporo brez težav in še posebej hitre odgovore na njihova vprašanja.
Če se vaše stranke obrnejo na Twitter, vendar v roku ene ure ne dobijo odgovora (večina strank pričakuje, da bodo odgovor prejele v eni uri po objavi), bodo verjetno odpovedale naročnino in svoje negativne izkušnje delile v spletu.
Dajte svojim strankam tisto, kar želijo in pričakujejo, z LiveAgent – prilagojeno, hitro in enostavno podporo. Programska služba za pomoč uporabnikom LiveAgent vas bo obvestila vsakič, ko prejmete nov zahtevek za Twitter, s čimer boste enostavno odgovorili na vsa vprašanja strank.
Boljša učinkovitost poteka dela
Odgovarjanje na vprašanja strank prek storitve LiveAgent izboljšuje učinkovitost agentov. Zakaj?
- Vašim agentom ne bo več treba stalno spremljati več računov in naprav
- Vaši agenti ne bodo moteni zaradi svojih virov na Twitterju
- Vse več obvestil ne bo motilo vaših agentov
- Vaši agenti bodo lahko hkrati upravljali več poslovnih računov
Močnejša prisotnost blagovne znamke
Če stranke prebirajo vaš Twitter, verjetno raziskujejo vaše izdelke/storitve. Zakaj jih ne bi osvojili s predstavitvijo, da na vsa vprašanja kupcev odgovorite pravočasno in z malo pridiha?
Boljša varnost, manj kršitev podatkov
Odgovarjanje na tvite prek LiveAgentja je bolj varno. Zakaj? Zahtevki za Twitter so shranjeni v univerzalni mapi, do katere lahko dostopa vsak podporni agent. To pomeni, da vam ni treba skrbeti:
- Glede skupne rabe poverilnic za prijavo v Twitter z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni na javnih napravah
- Izgubite naprave, ki so prijavljene v vaš račun Twitter
Prednost pred konkurenco
Čeprav je podpora Twitterja vedno bolj priljubljena, še vedno obstaja veliko podjetij, ki je ne zagotavljajo. Danes si zagotovite konkurenčno prednost, tako da preprosto povežete svoj Twitter račun z LiveAgent.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo s Twitterjem?
Dovolite nam, da poskrbimo za težke naloge, da se boste lahko osredotočili na nemoteno in zanesljivo podporo vsem svojim strankam. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preskus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.
Viri baze znanja o Twitterju
Preberite več o sledenju ključnim besedam v našem vodniku po bazi znanja ali na strani integracijami.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.