Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Univerzalna mapa

Univerzalna mapa Prejeto je enotna mapa Prejeto, ki omogoča dostop do vseh sporočil z enega mesta. Prejeto lahko na eno nadzorno ploščo pridobiva in usmerja e-pošto, telefonske klice, sporočila v družabnih omrežjih, zahtevke v bazo znanja in sporočila v klepetu v živo, zaradi česar je to nujno orodje za oddelke za podporo strankam.

Poleg tega pa univerzalna mapa Prejeto omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vsa dohodna sporočila neposredno iz mape Prejeto (ne da bi morali spremljati/se prijaviti v vsak komunikacijski kanal in napravo).

Zakaj je univerzalna mapa »Prejeto« obvezna za vsa podjetja?

Enotna mapa »Prejeto« je nujna za vsa podjetja, samostojne podjetnike in podjetja, ker:

Univerzalna-mapa-funkcije-LiveAgent
Univerzalna mapa LiveAgent

Katere funkcije ima univerzalna mapa LiveAgent?

Poenotena mapa LiveAgent vsebuje ogromno uporabnih funkcij, zaradi katerih je izdelek zaželjen.

Samodejno usmerjanje zahtevkov

Vsako sporočilo, ki ga prejmete v univerzalno mapo »Prejeto«, bo samodejno dodeljeno ustreznemu podpornemu agentu, kar bo odpravilo kakršno koli zmedo ali zaplete med vašim osebjem. Vsak agent bo natančno vedel, na katera sporočila mora odgovoriti, kar ima za posledico višjo raven produktivnosti in večjo učinkovitost.

Samodejno-dodeljevanje-zahtevkov-usmerjanje-klepeta-LiveAgent

Samodejna pravila na podlagi časa in sprožilca

Univerzalni predal lahko vaše agente osvobodi vsakdanjih in ponavljajočih se skrbniških nalog. Z ustvarjanjem posebnih samodejnih pravil, ki temeljijo na času in sprožilcih, bo vaša mapa »Prejeto« lahko izvajala naloge, kot je spremljanje e-pošte ali označevanje zahtevkov kot neželene pošte.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Oznake in filtriranje

Iskanje zahtevkov v univerzalni mapi »Prejeto« je lahko prava stvar, če uporabite prave oznake. Oznake lahko dodate vsakemu zahtevku, da vam pomagajo pri filtriranju, poleg tega pa nudijo tudi hiter pregled vsebine vsakega zahtevka.

Filtriranje-po-oznakah

Pripomoček za ogled v realnem času in pripomoček za domači klepet

Univerzalna mapa vam v realnem času omogoči predogled, kaj vaše stranke vnašajo v pripomoček za klepet v živo, ki je na vašem spletnem mestu. Če si na hitro ogledate sporočila vaše stranke, preden začnejo pošiljati, imajo vaši agenti dodaten čas, da najdejo informacije, ki jih potrebujejo, da vaše stranke navdušijo z dobro obveščeno, prilagojeno in pravočasno podporo.

Tipkanje v realnem času

Vgrajen CRM

Če imate pomembne podatke o strankah na dosegu roke, je neprecenljivo. Univerzalna mapa LiveAgent ima vgrajen CRM, ki vam omogoča, da ustvarite CRM polja po meri za shranjevanje vseh potrebnih informacij o vaših strankah, vključno s preteklimi nakupi, zahtevki in še več.

CRM-LiveAgent

Zmogljivost klicnega centra

Kot smo že omenili, lahko univerzalno mapo Prejeto uporabljate tudi kot kombinirani klicni center. Vsebuje vse sodobne rešitve klicnega centra, vključno z IVR, ACD, preusmeritvami klicev, povratnimi klici in še več.

Vstopnični sistem

Interni klepeti

Univerzalna mapa »Prejeto« ne bi bila popolna brez možnosti sodelovanja v realnem času. Tako kot v Gmailu lahko tudi s svojimi spletnimi kolegi klepetate neposredno v mapi »Prejeto« LiveAgent.

Interni klepet

Zaznavanje konflikta med agenti

Univerzalna mapa Prejeto je boljša od večine tradicionalnih e-poštnih odjemalcev, kot sta Outlook in Gmail, ker vas opozori, ko prekoračite mejo in se vmešate v delo drugega agenta. Če boste na primer začeli odgovarjati na zahtevek, na katerem dela drug agent, vas bo sistem samodejno o tem  opozoril.

Zaznavanje-konflikta-med agenti-LiveAgent

Zasebni zapiski in opomniki

Zasebni zapiski so še ena odlična univerzalna funkcija mape »Prejeto«. Kadar koli ste znotraj niti za zahtevke, lahko ustvarite zaseben zapis, ki ga lahko vidite samo vi in drugi agenti. To vam lahko služi kot prihodnji opomnik ali pomaga drugim pri tem, da so hitrejši.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Kaj bo premaknjeno v univerzalno mapo »Prejeto«?

  • E-poštna sporočila z več e-poštnih naslovov
  • Klepeti v živo
  • Telefonski klici (lahko registrirate neomejeno število VoIP telefonskih številk)
  • Facebook sporočila in komentarji (lahko se povežejo z več računi Facebook)
  • Komentarji in omembe v Instagramu (lahko se povežejo z več računi v Instagramu)
  • Tviti in komentarji/omembe na Twitterju (lahko se povežejo z več računi Twitterja)
  • Sporočila Viber
  • Povratne informacije in predlogi
  • Sporočila obrazca za stike
Facebook-zahtevki-LiveAgent
Univerzalna mapa POV in Faceboook POV

Kako je videti/kako to deluje v praksi?

Kaj je univerzalna mapa »Prejeto«? Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko ugotovile, da z univerzalno mapo Prejeto odgovarjate na njihove telefonske klice, klepete v živo, sporočila Viber, tvite ali e-pošto, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Priprava univerzalne mape »Prejeto«

Če želite zagotoviti, da svojo univerzalno mapo uporabljate v največji možni meri, jo boste morali povezati z vsemi svojimi e-poštnimi računi, profili v družabnih omrežjih in telefonskimi številkami. Na našo spletno stran boste morali postaviti tudi naš pripomoček za klepet v živo in ustvariti portal za podporo LiveAgent. Ne veste kako? Oglejte si ta vodnik Kako pričeti.

Univerzalna mapa

Kako lahko izkoristite prednosti univerzalne mape »Prejeto«?

  • Z enotno mapo »Prejeto« lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje številnih računov in naprav.
  • Pomaga vam lahko pri hitrejši podpori
  • Pomaga vam lahko pri prilagajanju bolj prilagojenih odzivov, zahvaljujoč vgrajenemu CRM-u, ki je na voljo vsakič, ko odgovarjate na vprašanja strank
  • Odgovarjanje na poizvedbe strank prek univerzalne mape LiveAgent je varnejše, saj so vsi zahtevki shranjeni v skupni univerzalni mapi Prejeto, do katere lahko dostopa vsak agent za podporo. To pomeni, da vam ni treba skrbeti glede:
    • Skupne rabe poverilnic za prijavo v e-pošto/Facebook/Instagram/Twitter z več zaposlenimi
    • Ostanite prijavljeni v javnih napravah
    • Za izgubo naprav, ki so prijavljene v vaš e-poštni račun ali račun za družabna omrežja
  • Konkurenčna prednost – LiveAgent je ena redkih univerzalnih map, ki se integrira tako z Instagramom kot Viberjem
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Viri baze znanja

Ali ste pripravljeni preizkusiti univerzalno mapo »Prejeto«?

Odkrijte, kako enostavno je z univerzalno mapo LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je univerzalna mapa Prejeto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Univerzalna mapa Prejeto je enotna mapa Prejeto, ki omogoča dostop do vseh sporočil z enega mesta. Prejeto lahko na eno nadzorno ploščo pridobiva in usmerja e-pošto, telefonske klice, sporočila v družabnih omrežjih, zahtevke v bazo znanja in sporočila v klepetu v živo, zaradi česar je to nujno orodje za oddelke za podporo strankam.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je univerzalna mapa »Prejeto« nujno potrebna vsem podjetjem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ker poenostavlja vsa sporočila iz več računov in naprav v eno mapo »Prejeto« in ureja vsa poizvedbe glede na pomembnost in prejeti datum. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko izkoristite prednosti univerzalne mape Prejeto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Z univerzalno mapo Prejeto lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje številnih računov in naprav..” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico