Univerzalni nabiralnik je združeni nabiralnik, ki vam omogoča dostop do vseh vaših sporočil iz enega mesta. Nabiralnik lahko pridobi in uskladi e-pošto, telefonske klice, sporočila družbenih medijev, vstopnice znanja in sporočila klepeta v eni nadzorni plošči, kar ga nujno orodje za oddelke za podporo strankam.
Poleg tega pa univerzalna mapa Prejeto omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vsa dohodna sporočila neposredno iz mape Prejeto (ne da bi morali spremljati/se prijaviti v vsak komunikacijski kanal in napravo).
Zakaj je univerzalna mapa »Prejeto« obvezna za vsa podjetja?
Enotna mapa »Prejeto« je nujna za vsa podjetja, samostojne podjetnike in podjetja, ker:
- Racionalizira vsa sporočila iz več računov v en mapo »Prejeto«
- Ureja vsa poizvedbe glede na pomembnost in prejeti datum.
- Omogoča skupni dostop uporabnikov (hkrati se lahko prijavi več uporabnikov s svojimi enoličnimi poverilnicami za prijavo)
- Izboljša učinkovitost agentov
- Je bolj varen
- Izboljša zadovoljstvo in izkušnje strank (več konteksta za agente, manj ponavljanja za stranke)
- Pospeši odzivni čas
- Samodejno dodeli zahtevke oddelkom in agentom
- Lahko se uporablja tudi za podporo več blagovnim znamkam.
Katere funkcije ima univerzalna mapa LiveAgent?
Poenotena mapa LiveAgent vsebuje ogromno uporabnih funkcij, zaradi katerih je izdelek zaželjen.
Samodejno usmerjanje zahtevkov
Vsako sporočilo, ki ga prejmete v univerzalnem nabiralniku, bo samodejno dodeljeno ustrezni podporni osebi, kar odpravlja zmedo ali odlašanje med vašim osebjem. Vsak agent bo natančno vedel, katera sporočila mora odgovoriti, kar bo pripomoglo k večji produktivnosti in učinkovitosti.
Samodejna pravila na podlagi časa in sprožilca
Univerzalni nabiralnik lahko osvobodi vaše agente od dolgočasnih in ponavljajočih se administrativnih nalog. Z ustvarjanjem posebnih pravil avtomatizacije na podlagi časa in sprožilcev bo vaš nabiralnik sposoben izvajati naloge, kot je sledenje e-poštnim sporočilom ali označevanje vstopnic kot neželene pošte.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Oznake in filtriranje
Iskanje vstopnic v univerzalnem nabiralniku je lahko zelo preprosto, če uporabljate prave oznake. Oznake se lahko dodajo vsaki vstopnici, da vam pomagajo pri filtriranju in vam obenem omogočajo pregled vsebine vsake vstopnice na prvi pogled.
Pripomoček za ogled v realnem času in pripomoček za domači klepet
Univerzalni nabiralnik vam omogoča realnočasovni vpogled v to, kaj vaše stranke pišejo v klepetalnik v živo, ki je nameščen na vaši spletni strani. Predogled sporočil strank, preden jih pošljejo, omogoča vašim agentom dodaten čas za iskanje informacij, ki jih potrebujejo, da navdušijo stranke s strokovno, prilagojeno in pravočasno podporo.
Vgrajen CRM
Imeti pomembne informacije o strankah takoj na dosegu roke je neprecenljivo. Univerzalni nabiralnik LiveAgent ima vgrajen sistem CRM, ki vam omogoča ustvarjanje prilagojenih polj sistema CRM, v katerih lahko shranite vse potrebne informacije o svojih strankah, vključno s preteklimi nakupi, vstopnicami in še več.
Zmogljivost klicnega centra
Kot je bilo že omenjeno, se univerzalni nabiralnik lahko uporablja tudi kot mešani klicni center. Ima vse funkcionalnosti moderne rešitve klicnega centra, vključno z IVR (interaktivni glasovni odzivnik), ACD (avtomatska distribucija klicev), preusmerjanjem klicev, povratnimi klici in še več.
Interni klepeti
Univerzalna mapa »Prejeto« ne bi bila popolna brez možnosti sodelovanja v realnem času. Tako kot v Gmailu lahko tudi s svojimi spletnimi kolegi klepetate neposredno v mapi »Prejeto« LiveAgent.
Zaznavanje konflikta med agenti
Univerzalni nabiralnik je boljši od večine tradicionalnih e-poštnih odjemalcev, kot sta Outlook in Gmail, saj vas opozarja, ko stopate na področje drugega agenta. Na primer, če se pripravljate odgovoriti na vstopnico, ki jo že obdeluje drugi agent, vam sistem samodejno pošlje opozorilo.
Zasebni zapiski in opomniki
Zasebne opombe so še ena odlična funkcija univerzalnega nabiralnika. Ko ste v niti vstopnice, lahko ustvarite zasebno opombo, ki jo lahko vidite samo vi in drugi agenti. To vam lahko služi kot prihodnji opomnik ali pomaga drugim agentom pridobiti informacije.
Kaj bo premaknjeno v univerzalno mapo »Prejeto«?
- E-poštna sporočila z več e-poštnih naslovov
- Klepeti v živo
- Telefonski klici (lahko registrirate neomejeno število VoIP telefonskih številk)
- Facebook sporočila in komentarji (lahko se povežejo z več računi Facebook)
- Komentarji in omembe v Instagramu (lahko se povežejo z več računi v Instagramu)
- Tviti in komentarji/omembe na Twitterju (lahko se povežejo z več računi Twitterja)
- Sporočila Viber
- Sporočila WhatsApp
- Povratne informacije in predlogi
- Sporočila prek kontaktnega obrazca
Kako je videti/kako to deluje v praksi?
Kaj je univerzalna mapa »Prejeto«? Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko ugotovile, da z univerzalno mapo Prejeto odgovarjate na njihove telefonske klice, klepete v živo, sporočila Viber, tvite ali e-pošto, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.
Priprava univerzalne mape »Prejeto«
Če želite zagotoviti, da svojo univerzalno mapo uporabljate v največji možni meri, jo boste morali povezati z vsemi svojimi e-poštnimi računi, profili v družabnih omrežjih in telefonskimi številkami. Na našo spletno stran boste morali postaviti tudi naš pripomoček za klepet v živo in ustvariti portal za podporo LiveAgent. Ne veste kako? Oglejte si ta vodnik Kako pričeti.
Obstaja veliko načinov, kako lahko univerzalni nabiralnik izboljša učinkovitost vaše rešitve za podporo strankam in prispeva k večji zadovoljstvu strank.
Kako lahko izkoristite prednosti univerzalne mape »Prejeto«?
- Z enotno mapo »Prejeto« lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje številnih računov in naprav.
- Pomaga vam lahko pri hitrejši podpori
- Pomaga vam lahko pri prilagajanju bolj prilagojenih odzivov, zahvaljujoč vgrajenemu CRM-u, ki je na voljo vsakič, ko odgovarjate na vprašanja strank
- Odgovarjanje na poizvedbe strank prek univerzalne mape LiveAgent je varnejše, saj so vsi zahtevki shranjeni v skupni univerzalni mapi Prejeto, do katere lahko dostopa vsak agent za podporo. To pomeni, da vam ni treba skrbeti glede:
- Skupne rabe poverilnic za prijavo v e-pošto/Facebook/Instagram/Twitter z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni v javnih napravah
- Za izgubo naprav, ki so prijavljene v vaš e-poštni račun ali račun za družabna omrežja
- Konkurenčna prednost – LiveAgent je eden redkih univerzalnih nabiralnikov, ki se integrira tako z Instagramom, WhatsApp kot tudi z Viberjem.
Viri baze znanja
- Kako dodati agente in uporabnike
- Konfiguriranje poštnih računov
- Ustvarjanje gumbov za klepet
- Povezovanje Twitterja
- Povezovanje Instagram
- Povezovanje Viber
- Povezovanje Facebook
- Povezovanje WhatsApp
- Nastavitev klicnega centra
- Ustvarjanje portala za stranke
Ali ste pripravljeni preizkusiti univerzalno mapo »Prejeto«?
Odkrijte, kako enostavno je z univerzalno mapo LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo. Pričnite svoj brezplačni 30-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.
Tired of managing multiple communication channels?
LiveAgent's Universal Inbox feature is your solution! Discover how you can effortlessly consolidate emails, chats, social media messages, and more in one unified inbox.
Frequently Asked Questions
Zakaj je univerzalna mapa »Prejeto« nujno potrebna vsem podjetjem?
Ker poenostavlja vsa sporočila iz več računov in naprav v eno mapo »Prejeto« in ureja vsa poizvedbe glede na pomembnost in prejeti datum.
Kako lahko izkoristite prednosti univerzalne mape Prejeto?
Z univerzalno mapo Prejeto lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje številnih računov in naprav.
Kaj je univerzalna mapa Prejeto?
Univerzalna mapa Prejeto je enotna mapa Prejeto, ki omogoča dostop do vseh sporočil z enega mesta. Prejeto lahko na eno nadzorno ploščo pridobiva in usmerja e-pošto, telefonske klice, sporočila v družabnih omrežjih, zahtevke v bazo znanja in sporočila v klepetu v živo, zaradi česar je to nujno orodje za oddelke za podporo strankam.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.