Univerzalna mapa

A universal inbox is a unified inbox that enables you to access all your messages from one place. The inbox can fetch and streamline emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into one dashboard, making it a must-have tool for customer support departments.

Poleg tega pa univerzalna mapa Prejeto omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vsa dohodna sporočila neposredno iz mape Prejeto (ne da bi morali spremljati/se prijaviti v vsak komunikacijski kanal in napravo).

Zakaj je univerzalna mapa »Prejeto« obvezna za vsa podjetja?

Enotna mapa »Prejeto« je nujna za vsa podjetja, samostojne podjetnike in podjetja, ker:

  • racionalizira vsa sporočila iz več računov v en mapo »Prejeto«
  • Ureja vsa poizvedbe glede na pomembnost in prejeti datum.
  • Omogoča skupni dostop uporabnikov (hkrati se lahko prijavi več uporabnikov s svojimi enoličnimi poverilnicami za prijavo)
  • Izboljša učinkovitost agentov
  • Je bolj varen
  • Izboljša zadovoljstvo in izkušnje strank (več konteksta za agente, manj ponavljanja za stranke)
  • Pospeši odzivni čas
  • Samodejno dodeli zahtevke oddelkom in agentom
  • Can be used for multi-brand support
Univerzalna-mapa-funkcije-LiveAgent
Univerzalna mapa LiveAgent

Katere funkcije ima univerzalna mapa LiveAgent?

Poenotena mapa LiveAgent vsebuje ogromno uporabnih funkcij, zaradi katerih je izdelek zaželjen.

Samodejno usmerjanje zahtevkov

Each message that’s received in your universal inbox will be automatically assigned to an appropriate support agent, eliminating any confusion or loitering amongst your staff. Each agent will know exactly which messages they need to answer, resulting in higher productivity levels and more efficiency.

Samodejno-dodeljevanje-zahtevkov-usmerjanje-klepeta-LiveAgent

Samodejna pravila na podlagi časa in sprožilca

The universal inbox can free your agents from mundane and repetitive administrative tasks. By creating specific time and trigger-based automation rules, your inbox will be able to execute tasks like following up on emails or marking tickets as spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Oznake in filtriranje

Finding tickets inside your universal inbox can be a piece of cake if you use the right tags. Tags can be added to every ticket to help you with filtering in addition to providing an at-a-glance overview of each ticket’s contents. 

Filtriranje-po-oznakah

Pripomoček za ogled v realnem času in pripomoček za domači klepet

The universal inbox gives you a real-time preview of what your customers are typing into the live chat widget that’s placed on your site. Getting a sneak peek of your customer’s messages before they hit send gives your agents extra time to find the information that they need to impress your customers with knowledgeable, personalized, and timely support.

Tipkanje v realnem času

Vgrajen CRM

Having important customer information right at your fingertips is priceless. LiveAgent’s universal inbox has a built-in CRM that gives you the opportunity to create custom CRM fields to store all the necessary information about your customers, including past purchases, tickets, and more.

CRM-LiveAgent

Zmogljivost klicnega centra

As previously mentioned, the universal inbox can be used as a blended call center as well. It’s got all the bells and whistles of a modern call center solution including IVR, ACD, call transfers, callbacks, and more.

Vstopnični sistem

Interni klepeti

Univerzalna mapa »Prejeto« ne bi bila popolna brez možnosti sodelovanja v realnem času. Tako kot v Gmailu lahko tudi s svojimi spletnimi kolegi klepetate neposredno v mapi »Prejeto« LiveAgent.

Interni klepet

Zaznavanje konflikta med agenti

The universal inbox is better than most traditional email clients like Outlook and Gmail because it alerts you when you’re stepping on another agent’s turf. For example, if you’re about to start answering a ticket that another agent is working on, the system will automatically alert you.

Zaznavanje-konflikta-med agenti-LiveAgent

Zasebni zapiski in opomniki

Private notes are another great universal inbox feature. Whenever you’re inside a ticket thread, you can create a private note that only you and other agents can see. This can serve you as a future reminder or help bring others up to speed.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Kaj bo premaknjeno v univerzalno mapo »Prejeto«?

  • E-poštna sporočila z več e-poštnih naslovov
  • Klepeti v živo
  • Telefonski klici (lahko registrirate neomejeno število VoIP telefonskih številk)
  • Facebook sporočila in komentarji (lahko se povežejo z več računi Facebook)
  • Komentarji in omembe v Instagramu (lahko se povežejo z več računi v Instagramu)
  • Tviti in komentarji/omembe na Twitterju (lahko se povežejo z več računi Twitterja)
  • Sporočila Viber
  • Feedback and suggestions
  • Contact form messages
Facebook-zahtevki-LiveAgent
Univerzalna mapa POV in Faceboook POV

Kako je videti/kako to deluje v praksi?

Kaj je univerzalna mapa »Prejeto«? Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko ugotovile, da z univerzalno mapo Prejeto odgovarjate na njihove telefonske klice, klepete v živo, sporočila Viber, tvite ali e-pošto, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Priprava univerzalne mape »Prejeto«

Če želite zagotoviti, da svojo univerzalno mapo uporabljate v največji možni meri, jo boste morali povezati z vsemi svojimi e-poštnimi računi, profili v družabnih omrežjih in telefonskimi številkami. Na našo spletno stran boste morali postaviti tudi naš pripomoček za klepet v živo in ustvariti portal za podporo LiveAgent. Ne veste kako? Oglejte si ta vodnik Kako pričeti.

Priprava univerzalne mape »Prejeto«

Kako lahko izkoristite prednosti univerzalne mape »Prejeto«?

  • Z enotno mapo »Prejeto« lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje številnih računov in naprav.
  • Pomaga vam lahko pri hitrejši podpori
  • Pomaga vam lahko pri prilagajanju bolj prilagojenih odzivov, zahvaljujoč vgrajenemu CRM-u, ki je na voljo vsakič, ko odgovarjate na vprašanja strank
  • Odgovarjanje na poizvedbe strank prek univerzalne mape LiveAgent je varnejše, saj so vsi zahtevki shranjeni v skupni univerzalni mapi Prejeto, do katere lahko dostopa vsak agent za podporo. To pomeni, da vam ni treba skrbeti glede:
    • Skupne rabe poverilnic za prijavo v e-pošto/Facebook/Instagram/Twitter z več zaposlenimi
    • Ostanite prijavljeni v javnih napravah
    • Za izgubo naprav, ki so prijavljene v vaš e-poštni račun ali račun za družabna omrežja
  • Competitive advantage– LiveAgent is one of the few universal inboxes that integrates with both Instagram and Viber
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Viri baze znanja

Ali ste pripravljeni preizkusiti univerzalno mapo »Prejeto«?

Odkrijte, kako enostavno je z univerzalno mapo LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico