A universal inbox is a unified inbox that enables you to access all your messages from one place. The inbox can fetch and streamline emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into one dashboard, making it a must-have tool for customer support departments.
Poleg tega pa univerzalna mapa Prejeto omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vsa dohodna sporočila neposredno iz mape Prejeto (ne da bi morali spremljati/se prijaviti v vsak komunikacijski kanal in napravo).
Zakaj je univerzalna mapa »Prejeto« obvezna za vsa podjetja?
Enotna mapa »Prejeto« je nujna za vsa podjetja, samostojne podjetnike in podjetja, ker:
- racionalizira vsa sporočila iz več računov v en mapo »Prejeto«
- Ureja vsa poizvedbe glede na pomembnost in prejeti datum.
- Omogoča skupni dostop uporabnikov (hkrati se lahko prijavi več uporabnikov s svojimi enoličnimi poverilnicami za prijavo)
- Izboljša učinkovitost agentov
- Je bolj varen
- Izboljša zadovoljstvo in izkušnje strank (več konteksta za agente, manj ponavljanja za stranke)
- Pospeši odzivni čas
- Samodejno dodeli zahtevke oddelkom in agentom
- Can be used for multi-brand support
Katere funkcije ima univerzalna mapa LiveAgent?
Poenotena mapa LiveAgent vsebuje ogromno uporabnih funkcij, zaradi katerih je izdelek zaželjen.
Samodejno usmerjanje zahtevkov
Each message that’s received in your universal inbox will be automatically assigned to an appropriate support agent, eliminating any confusion or loitering amongst your staff. Each agent will know exactly which messages they need to answer, resulting in higher productivity levels and more efficiency.
Samodejna pravila na podlagi časa in sprožilca
The universal inbox can free your agents from mundane and repetitive administrative tasks. By creating specific time and trigger-based automation rules, your inbox will be able to execute tasks like following up on emails or marking tickets as spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Oznake in filtriranje
Finding tickets inside your universal inbox can be a piece of cake if you use the right tags. Tags can be added to every ticket to help you with filtering in addition to providing an at-a-glance overview of each ticket’s contents.
Pripomoček za ogled v realnem času in pripomoček za domači klepet
The universal inbox gives you a real-time preview of what your customers are typing into the live chat widget that’s placed on your site. Getting a sneak peek of your customer’s messages before they hit send gives your agents extra time to find the information that they need to impress your customers with knowledgeable, personalized, and timely support.
Vgrajen CRM
Having important customer information right at your fingertips is priceless. LiveAgent’s universal inbox has a built-in CRM that gives you the opportunity to create custom CRM fields to store all the necessary information about your customers, including past purchases, tickets, and more.
Zmogljivost klicnega centra
As previously mentioned, the universal inbox can be used as a blended call center as well. It’s got all the bells and whistles of a modern call center solution including IVR, ACD, call transfers, callbacks, and more.

Interni klepeti
Univerzalna mapa »Prejeto« ne bi bila popolna brez možnosti sodelovanja v realnem času. Tako kot v Gmailu lahko tudi s svojimi spletnimi kolegi klepetate neposredno v mapi »Prejeto« LiveAgent.
Zaznavanje konflikta med agenti
The universal inbox is better than most traditional email clients like Outlook and Gmail because it alerts you when you’re stepping on another agent’s turf. For example, if you’re about to start answering a ticket that another agent is working on, the system will automatically alert you.
Zasebni zapiski in opomniki
Private notes are another great universal inbox feature. Whenever you’re inside a ticket thread, you can create a private note that only you and other agents can see. This can serve you as a future reminder or help bring others up to speed.
Kaj bo premaknjeno v univerzalno mapo »Prejeto«?
- E-poštna sporočila z več e-poštnih naslovov
- Klepeti v živo
- Telefonski klici (lahko registrirate neomejeno število VoIP telefonskih številk)
- Facebook sporočila in komentarji (lahko se povežejo z več računi Facebook)
- Komentarji in omembe v Instagramu (lahko se povežejo z več računi v Instagramu)
- Tviti in komentarji/omembe na Twitterju (lahko se povežejo z več računi Twitterja)
- Sporočila Viber
- Feedback and suggestions
- Contact form messages
Kako je videti/kako to deluje v praksi?
Kaj je univerzalna mapa »Prejeto«? Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko ugotovile, da z univerzalno mapo Prejeto odgovarjate na njihove telefonske klice, klepete v živo, sporočila Viber, tvite ali e-pošto, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.

Priprava univerzalne mape »Prejeto«
Če želite zagotoviti, da svojo univerzalno mapo uporabljate v največji možni meri, jo boste morali povezati z vsemi svojimi e-poštnimi računi, profili v družabnih omrežjih in telefonskimi številkami. Na našo spletno stran boste morali postaviti tudi naš pripomoček za klepet v živo in ustvariti portal za podporo LiveAgent. Ne veste kako? Oglejte si ta vodnik Kako pričeti.

Kako lahko izkoristite prednosti univerzalne mape »Prejeto«?
- Z enotno mapo »Prejeto« lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje številnih računov in naprav.
- Pomaga vam lahko pri hitrejši podpori
- Pomaga vam lahko pri prilagajanju bolj prilagojenih odzivov, zahvaljujoč vgrajenemu CRM-u, ki je na voljo vsakič, ko odgovarjate na vprašanja strank
- Odgovarjanje na poizvedbe strank prek univerzalne mape LiveAgent je varnejše, saj so vsi zahtevki shranjeni v skupni univerzalni mapi Prejeto, do katere lahko dostopa vsak agent za podporo. To pomeni, da vam ni treba skrbeti glede:
- Skupne rabe poverilnic za prijavo v e-pošto/Facebook/Instagram/Twitter z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni v javnih napravah
- Za izgubo naprav, ki so prijavljene v vaš e-poštni račun ali račun za družabna omrežja
- Competitive advantage– LiveAgent is one of the few universal inboxes that integrates with both Instagram and Viber
Viri baze znanja
- Kako dodati agente in uporabnike
- Konfiguriranje poštnih računov
- Ustvarjanje gumbov za klepet
- Povezovanje Twitterja
- Connecting Instagram
- Connecting Viber
- Connecting Facebook
- Nastavitev klicnega centra
- Ustvarjanje portala za stranke
Ali ste pripravljeni preizkusiti univerzalno mapo »Prejeto«?
Odkrijte, kako enostavno je z univerzalno mapo LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.