Uradne ure

Kaj je delovni čas?

Delovni čas je uradni delovni čas, običajno od 9.00 do 17.00 od ponedeljka do petka. V bistvu so delovni čas ure, v katerih poslujete. Delovni čas se razlikuje od podjetja do podjetja in od  industrije do panoge.

delovni čas
Delovni čas

Zakaj morate določiti delovni čas?

Nastavitev delovnega časa službe za pomoč uporabnikom je pomembna, ker vpliva na skladnost s sporazumom o ravni storitve (SLA). Na primer, brez delovnega časa bi zahtevki, ki bi jih prejeli med vikendi ali prazniki (v bistvu takrat, ko vaši agenti ne delajo), v nastavljenem trajanju SLA ostale neodgovorjene in bi vas kaznovali.

SLA vnos Programska oprema za podporo strankam - LiveAgent

Temu se seveda lahko izognemo s preprosto postavitvijo delovnega časa. Če je na primer delovni čas službe za pomoč uporabnikom od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00 in zahtevek prejmete v petek ob 16.00, bo v ponedeljek do 9. ure zahtevek samo ena zamujena poslovna ura. Tako bodo imeli vaši agenti dovolj časa, da nanjo odgovorijo in ne bodo poudarjali SLA rokov.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Kaj so sporazumi o ravni storitev (SLA)?

Dogovor o ravni storitve (SLA) je pogodba med ponudnikom storitev in stranko, ki določa, katero raven storitve je treba stranki vedno zagotavljati. SLA običajno zajemajo kakovost storitve, razpoložljivost storitve in odgovornosti ponudnika.

Na primer v sporazumu o ravni storitve bi lahko pisalo, da mora servisna služba ponudnika programske opreme v roku ene delovne ure odgovoriti na vprašanja kupca prek e-pošte, klepeta v živo in telefona. Če ta cilj ni izpolnjen, ima stranka pravico do povračila stroškov.

Kaj so sporazumi o ravni storitev (SLA)? - App - Uploads - 2020 - 11 - SLA Compliance.png
Poročilo o skladnosti s SLA

Kakšne so kazni, če SLA ni izpolnjen?

SLA običajno vključujejo vnaprej določene kazni, ki jih lahko kupec uveljavi, če ponudnik storitev ne izpolnjuje pogojev storitve. Te kazni se pogosto obravnavajo s krediti, ki ustrezajo določenemu odstotku prodajalčevega mesečnega dobička s kupčevega računa. Če cilj SLA ni izpolnjen, ima stranka pravico do povračila v obliki dobropisa, ki ga lahko uporabi za prihodnje mesečne naročnine.

Kakšne so kazni, če SLA ni izpolnjen? - App - Uploads - 2020 - 11 - SLA Log Report 1.png
Poročilo vnosov SLA

Kako poteka delovni čas?

Funkcija delovnega časa LiveAgent konfigurira ravni ravni SLA tako, da lahko ukrepajo le v določenih časovnih obdobjih z možnostjo izključitve praznikov.

Kako nastaviti delovni čas v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija
  3. Click on Automation
  4. Kliknite SLA
  5. Kliknite oranžni gumb na desni Create Level
Kako nastaviti delovni čas v LiveAgentu - App - Uploads - 2021 - 06 - Create SLA Level.png

5. Poimenujte raven SLA 6. Preverite “Čas je določen v naslednjih delovnih urah”

Kako nastaviti delovni čas v LiveAgentu - App - Uploads - 2021 - 06 - Business Hours Set Up.png

7. Izberite svoj časovni pas 8.Označite vsako polje (od ponedeljka do nedelje) in nastavite svoj delovni čas

Kako nastaviti delovni čas v LiveAgentu - App - Uploads - 2021 - 06 - Business Hours Holidays.png

9. Izbirno: Označite “izključi praznike” in v formatu LLLL-MM-DD določite dneve, ko ne delate. Če želite nastaviti ponavljajoče se letne praznike, lahko uporabite naslednjo obliko: * -MM-DD 10. Kliknite Shrani

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Kako lahko izkoristite nastavitev delovnega časa?

Izpolnjeni SLA

Z nastavitvijo delovnega časa ne boste tvegali, da boste zamudili roke SLA. Vaši agenti bodo imeli dovolj časa, da bodo odgovorili na zahtevke VIP strank, in vam ne bo treba skrbeti, da vas doleti kazen (kakršna koli v skladu z vašo pogodbo o ravni storitve).

Dolgoročni odnosi s strankami

Če upoštevate svojo pogodbo o ravni storitev (spoštovanje rokov), bodo vaše stranke ostale zadovoljne z vašo storitvijo. To bo okrepilo odnos med stranko in stranko in jih dolgo ohranilo zveste svojemu poslu. Lahko celo privede do prodaje in navzkrižne prodaje, še posebej, če vedo, da se lahko zanesejo na vas, da boste takoj odgovorili na njihova vprašanja.

Zagovarjanje blagovne znamke in več prodaje

Zadovoljne stranke so lahko odlični zagovorniki blagovnih znamk. Svoje pozitivne izkušnje radi delijo s prijatelji, družino, vrstniki in sodelavci. Takšna priporočila so zelo vplivna. Glede na študijo American Express, 42% potrošnikov se bo verjetno odločilo za nakup na podlagi priporočil bližnjih.

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o delovnem času in SLA, si oglejte naše vire v bazi znanja, objave v spletnih dnevnikih, spletne seminarje in še več.

Youtube video: How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Ste pripravljeni določiti svoj delovni čas?

Prijavite se na naš brezplačni 14-dnevni preizkus (kreditna kartica ni potrebna!) In preizkusite našo funkcijo delovne ure. Odkrijte, kako enostavno je spoštovati roke dogovora o ravni storitev in zadovoljiti stranke.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kakšen je delovni čas?

Delovni čas je uradni delovni čas, običajno od 9.00 do 17.00 od ponedeljka do petka. V bistvu so delovni čas ure, v katerih opravljate poslovanje. Delovni čas se razlikuje od podjetja do podjetja in od panoge do panoge.

Zakaj morate nastaviti delovni čas?

Nastavitev delovnega časa službe za pomoč uporabnikom je pomembna, ker vpliva na izpolnjevanje vaše pogodbe o ravni storitev (SLA). Na primer, brez delovnega časa bi vstopnice, ki bi jih prejeli ob vikendih ali praznikih (v bistvu, ko vaši agenti ne delajo), ostale neodgovorjene za določeno trajanje SLA in povzročile kaznovanje.

Kako vam lahko koristi vzpostavitev delovnega časa?

Z nastavitvijo delovnega časa ne boste tvegali, da boste zamudili svoje SLA roke. Vaši agenti bodo imeli dovolj časa, da odgovorijo na vstopnice VIP strank, in ne bo vam treba skrbeti, da bi se soočili s kaznimi (kakršne so v skladu z vašo pogodbo o ravni storitev).

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico