Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Uradne ure

Kaj je delovni čas?

Delovni čas je uradni delovni čas, običajno od 9.00 do 17.00 od ponedeljka do petka. V bistvu so delovni čas ure, v katerih poslujete. Delovni čas se razlikuje od podjetja do podjetja in od  industrije do panoge.

delovni čas
Delovni čas

Zakaj morate določiti delovni čas?

Nastavitev delovnega časa službe za pomoč uporabnikom je pomembna, ker vpliva na skladnost s sporazumom o ravni storitve (SLA). Na primer, brez delovnega časa bi zahtevki, ki bi jih prejeli med vikendi ali prazniki (v bistvu takrat, ko vaši agenti ne delajo), v nastavljenem trajanju SLA ostale neodgovorjene in bi vas kaznovali.

SLA vnos Programska oprema za podporo strankam - LiveAgent

Temu se seveda lahko izognemo s preprosto postavitvijo delovnega časa. Če je na primer delovni čas službe za pomoč uporabnikom od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00 in zahtevek prejmete v petek ob 16.00, bo v ponedeljek do 9. ure zahtevek samo ena zamujena poslovna ura. Tako bodo imeli vaši agenti dovolj časa, da nanjo odgovorijo in ne bodo poudarjali SLA rokov

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Kaj so sporazumi o ravni storitev (SLA)?

Dogovor o ravni storitve (SLA) je pogodba med ponudnikom storitev in stranko, ki določa, katero raven storitve je treba stranki vedno zagotavljati. SLA običajno zajemajo kakovost storitve, razpoložljivost storitve in odgovornosti ponudnika.

Na primer v sporazumu o ravni storitve bi lahko pisalo, da mora servisna služba ponudnika programske opreme v roku ene delovne ure odgovoriti na vprašanja kupca prek e-pošte, klepeta v živo in telefona. Če ta cilj ni izpolnjen, ima stranka pravico do povračila stroškov.

Uradne ure
Poročilo o skladnosti s SLA

Kakšne so kazni, če SLA ni izpolnjen?

SLA običajno vključujejo vnaprej določene kazni, ki jih lahko kupec uveljavi, če ponudnik storitev ne izpolnjuje pogojev storitve. Te kazni se pogosto obravnavajo s krediti, ki ustrezajo določenemu odstotku prodajalčevega mesečnega dobička s kupčevega računa. Če cilj SLA ni izpolnjen, ima stranka pravico do povračila v obliki dobropisa, ki ga lahko uporabi za prihodnje mesečne naročnine.

Uradne ure
Poročilo vnosov SLA

Kako poteka delovni čas?

Funkcija delovnega časa LiveAgent konfigurira ravni ravni SLA tako, da lahko ukrepajo le v določenih časovnih obdobjih z možnostjo izključitve praznikov.

Kako nastaviti delovni čas v LiveAgentu

  1. Prijavite se v LiveAgent
  2. Kliknite Konfiguracija
  3. Kliknite SLA
  4. Kliknite oranžni gumb na desni Create Level
Uradne ure

5. Poimenujte raven SLA 6. Preverite “Čas je določen v naslednjih delovnih urah”

Uradne ure

7. Izberite svoj časovni pas 8.Označite vsako polje (od ponedeljka do nedelje) in nastavite svoj delovni čas

Uradne ure

9. Izbirno: Označite “izključi praznike” in v formatu LLLL-MM-DD določite dneve, ko ne delate. Če želite nastaviti ponavljajoče se letne praznike, lahko uporabite naslednjo obliko: * -MM-DD 10. Kliknite Shrani

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Kako lahko izkoristite nastavitev delovnega časa?

Izpolnjeni SLA

Z nastavitvijo delovnega časa ne boste tvegali, da boste zamudili roke SLA. Vaši agenti bodo imeli dovolj časa, da bodo odgovorili na zahtevke VIP strank, in vam ne bo treba skrbeti, da vas doleti kazen (kakršna koli v skladu z vašo pogodbo o ravni storitve).

Dolgoročni odnosi s strankami

Če upoštevate svojo pogodbo o ravni storitev (spoštovanje rokov), bodo vaše stranke ostale zadovoljne z vašo storitvijo. To bo okrepilo odnos med stranko in stranko in jih dolgo ohranilo zveste svojemu poslu. Lahko celo privede do prodaje in navzkrižne prodaje, še posebej, če vedo, da se lahko zanesejo na vas, da boste takoj odgovorili na njihova vprašanja.

Zagovarjanje blagovne znamke in več prodaje

Zadovoljne stranke so lahko odlični zagovorniki blagovnih znamk. Svoje pozitivne izkušnje radi delijo s prijatelji, družino, vrstniki in sodelavci. Takšna priporočila so zelo vplivna. Glede na študijo American Express, 42% potrošnikov se bo verjetno odločilo za nakup na podlagi priporočil bližnjih.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o delovnem času in SLA, si oglejte naše vire v bazi znanja, objave v spletnih dnevnikih, spletne seminarje in še več.

https://youtu.be/yDY_Az1nFe0

Ste pripravljeni določiti svoj delovni čas?

Prijavite se na naš brezplačni 14-dnevni preizkus (kreditna kartica ni potrebna!) In preizkusite našo funkcijo delovne ure. Odkrijte, kako enostavno je spoštovati roke dogovora o ravni storitev in zadovoljiti stranke.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so delovne ure?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Delovni čas je uradni delovni čas, običajno od 9.00 do 17.00 od ponedeljka do petka. V bistvu so delovni čas ure, v katerih poslujete. Delovni čas se razlikuje od podjetja do podjetja in od  industrije do panoge.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj morate določiti delovni čas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Nastavitev delovnega časa službe za pomoč uporabnikom je pomembna, ker vpliva na skladnost s sporazumom o ravni storitve (SLA). Na primer, brez delovnega časa bi zahtevki, ki bi jih prejeli med vikendi ali prazniki (v bistvu takrat, ko vaši agenti ne delajo), v nastavljenem trajanju SLA ostale neodgovorjene in bi vas kaznovali.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “How can you benefit from setting up business hours?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Z nastavitvijo delovnega časa ne boste tvegali, da boste zamudili roke SLA. Vaši agenti bodo imeli dovolj časa, da bodo odgovorili na zahtevke VIP strank, in vam ne bo treba skrbeti, da vas doleti kazen (kakršna koli v skladu z vašo pogodbo o ravni storitve).” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico