Quality Unit, podjetje, ki je razvilo LiveAgent, je pri razvoju programske opreme vedno poudarjalo stabilnost in varnost. Od začetka naše poti leta 2004, smo pridobili na desettisoče zadovoljnih strank, ki so imele različne zahteve glede svojih ponudnikov storitev.
Naši sistemi so preveč kompleksni, da bi se lahko zanašali le na 1 ali 2 podatkovna centra, ki bi podpirala LiveAgent. Trenutno imamo več podatkovnih centrov po vsem svetu. Račune strank odpiramo na serverjih, ki najbolj ustrezajo lokaciji stranke in pri tem upoštevamo zakone, ki veljajo v njihovih državah.
Seznam podatkovnih centrov po svetu:
- Newark, New Jersey, ZDA
- Dallas, Texas, ZDA
- London, VB
- Frankfurt, Nemčija
- Bratislava, Slovaška
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.