Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vgrajeno sledenje v klepetu

Bi si radi ogledali podatke o konverzijah storitve Google Analytics iz klepeta v živo?

No, to je mogoče in enostavno narediti z LiveAgent-om.

Klepet v živo v storitvi LiveAgent  ima ogromno funkcij. Vgrajeno sledenje v klepetu omogoča vašemu podjetju sledenje konverzijam iz klepeta v živo, kar vam lahko pomaga analizirati splošni vpliv spletnega gumba.

Za kaj se uporablja vgrajeno sledenje v klepetu?

Uporablja se za sledenje dogodkom sej klepeta v živo v storitvi Google Analytics. Zahvaljujoč podatkom lahko ocenite vpliv klepeta v živo na konverzije na vašem spletnem mestu. Poleg tega si lahko ogledate vpliv svojih agentsov na prodajo.

Katere možnosti lahko sledite?

  • Prični s klepetom
  • Zaključi klepet
  • Vsako sporočilo agenta
  • Vsako sporočilo kupca

Kako deluje vgrajeno sledenje v klepetu?

V LiveAgentu preprosto odprete vtičnike in aktivirate sledenje klepetu v živo. Po tem sledite preprostim navodilom in si takoj lahko ogledate analitiko klepeta.

Toda če smo natančnejši, dogodki ustvarijo javascript, ki ukaže neposredno na vašo spletno stran, kjer se je klepet začel. Vtičnik se lahko uporablja za;

  • sporočanje dogodkov klepeta vaši spletni aplikaciji
  • zagon določenih funkcij javascripta
  • spremenite vsebino svoje spletne strani glede na potekajočo sejo klepeta

Za podrobnejše informacije pojdite na integracijo storitve Google Analytics – LiveAgent.

Prednosti:

  • Prednost pred konkurenco
  • Boljše razumevanje trga/strank
  • Vsi podatki na enem mestu

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

14-DAY FREE TRIAL

Druge funkcije klepeta v LiveAgent:

Zgodovina klepeta

V zgodovini klepeta si oglejte hiter pregled težav s strankami in preprečite razočaranje strank. Poleg tega lahko težavo hitreje analizirate in veste, kdo je odgovoren za vsak zahtevek.

Maksimalna dolžina čakalne vrste

Ustvarite učinkovit potek dela za stranke, tako da v klepetu v živo nastavite maksimalno dolžino čakalne vrste. Tako lahko vaša služba za podporo strankam učinkovito obravnava poizvedbe strank in ne bo preveč obremenjena. To tudi preprečuje slabo izkušnjo strank. Če to omogočite, bo klepet v živo prikazan le določeni količini ljudi, ostali pa bodo prejeli možnost, da se obrnejo prek obrazca pred klepetom.

Trenutni URL obiskovalca klepeta v živo

Zagotovite najboljšo službo za stranke s trenutnim URL-jem funkcije obiskovalca klepeta v živo. Ta funkcija v storitvi LiveAgent prikazuje spletno mesto, ki ga trenutno obiskuje obiskovalec. Tako svojim agentom omogočite večji vpogled v to, kaj stranke iščejo. Prikaže tudi, ali je obiskovalec preklopil na drug URL.

Trenutni URL obiskovalca klepeta v živo

Za več informacij si oglejte vse funkcije LiveAgent.

Viri Baze znanja:

Ali ste pripravljeni na uporabo vtičnika za sledenje klepeta v živo?

Preberite več o sledenju dogodkom v storitvi Google Analytics.

Nimate gumba za klepet?

Brez skrbi, tukaj je članek korak za korakom za ustvarjanje gumba za klepet v LiveAgentu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico