Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Viber

Viber je brezplačna aplikacija za klicanje in pošiljanje sporočil na več platformah, ki je na voljo v sistemih Android, iOS, Microsoft Windows, macOS in Linux. Viber je primerljiv z drugimi aplikacijami za sporočanje, kot so WhatsApp, Signal ali Telegram. Njegova glavna funkcionalnost je takojšnje sporočanje, klicanje, video klicanje in oddajanje sporočil drugim uporabnikom.

Viber
Fotografije Viber

Zakaj je pomembna podpora strankam Viber?

Sodobne stranke imajo velika pričakovanja. Pričakujejo izkušnje s podporo brez težav in želijo komunicirati s podjetji na številnih platformah, vključno z družabnimi mediji  in aplikacijami za pošiljanje besedilnih sporočil, kot je Viber. Zakaj?

Za mnoge stranke je preprosto lažje doseči prek besedila v primerjavi z Googlovimi kontaktnimi podatki podjetja ali iskanjem rešitev na njihovem spletnem mestu. Vsaka stranka ima drugačna pričakovanja in potrebe, zato bi morala podjetja poskušati ustreči vsaki stranki.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Kako lahko na Viberju zagotovite takojšnje storitve za stranke?

Zagotavljanje takojšnje, prilagojene in dobro poučene storitve za stranke v Viberju je enostavno s pravimi orodji. LiveAgent je eno izmed edinih služb za pomoč, ki se trenutno integrira z Viberjem.

Naša integracija zagotavlja, da boste obveščeni vsakič, ko prejmete novo besedilno sporočilo Viber. Poleg tega samodejno pretvori vsako sporočilo v zahtevek za pomoč uporabnikom. Če imate to vrsto tehnologije v svojem arzenalu, vas osvobaja nenehnega spremljanja naprav in zagotavlja, da so vsa besedilna sporočila Viber lepo organizirana in dostopna vsem vašim agentom za podporo.

Viber
Sporočila Viber v LiveAgentu

Kaj lahko storite z integracijo?

Sestavili smo seznam glavnih značilnosti integracije, da vam predstavimo, kako lahko uporaba storitve Viber za storitve za stranke izboljša produktivnost vaše ekipe in poveča zadovoljstvo strank.

Integracija programske opreme za pomoč uporabnikom v Viberju LiveAgent bo zmožna:

  • Prejemati besedilna sporočila Viber in jih pretvarjati v zahtevke. Za nova sporočila ni treba spremljati pametnih telefonov ali namizne aplikacije.
  • Odziv na besedilna sporočila Viber prek nadzorne plošče LiveAgent. Kot smo že omenili, ni treba imeti pri roki nobene druge naprave. Na nadzorni plošči LiveAgent odgovorite na povpraševanje stranke in odgovor bodo prejeli v svoji aplikaciji Viber. Tako preprosto je!
  • Arhiviranje in organiziranje preteklih zahtevkov za Viber. Zahvaljujoč LiveAgentu si lahko preprosto ogledate pretekle pogovore in jim dodelite oznake, namesto da bi morali po telefonu iskati brez pojma.

Kako izgleda/kako to deluje v praksi?

Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da uporabljate zunanje orodje za odgovor na njihova sporočila Viber, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.

Kako integrirati Viber z LiveAgent

1. Najprej morate ustvariti aktivni bot. Pojdite na to spletno mesto in vnesite telefonsko številko, ki je povezana z vašim računom Viber.

2. Kmalu za tem boste prejeli besedilno sporočilo Viber s kodo. Vnesite kodo na spletno mesto in se prijavite.

Viber

3. Kliknite Ustvarire račun

Viber

4. Pojavi se novo okno. Vnesite vse zahtevane podatke in kliknite shranite. Ko kliknete shrani, sistem samodejno generira žeton.

Viber

5. Kopirajte žeton in se prijavite v LiveAgent.

6. Pomaknite se do Konfiguracija

7. Kliknite Sistem

8. Kliknite Vtičnik

9. Poiščite Viber in s pritiskom na gumb omogočite vtičnik (mora postati zelen)

Viber

Ko aktivirate vtičnik Viber, se vrnite na Konfiguracija.

10. Kliknite Viber računi

11. Kliknite Poveži. Pojavi se novo okno.

Viber

11. Kliknite Povežite. Pojavi se novo okno.

14. Izberite oddelek, kamor želite preusmeriti dohodna sporočila Viber

15. Kliknite Poveži in to je to! Vaš račun Viber bi moral delovati!

Viber

BONUS: Če želite svojim strankam olajšati stik z vami na Viberju, na svoje spletno mesto vstavite QR kodo iz računa Viber Active Bot. Če želite izvedeti več o tem, kako lahko vaše stranke uporabijo kodo QR, da vas kontaktirajo, si oglejte konec tega vodnika za integracijo.

Kako lahko vaše podjetje izkoristi integracijo?

  • Z integracijo Viberja z LiveAgentjem lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za nadzor naprav
  • Pomaga vam lahko pri hitrejši podpori z naprednimi orodji, kot so sporočila v pločevinkah
  • Pomaga vam lahko pri prilagajanju bolj prilagojenih odzivov, zahvaljujoč našemu vgrajenemu CRM, ki je na voljo vsakič, ko prek LiveAgent odgovarjate na sporočila Viber
  • Z resničnimi vpogledi v podatke lahko izboljša vašo podporo strankam in zadovoljstvo. Če na primer želite vedeti, koliko poizvedb Viber je bilo rešenih ob prvem stiku v zadnjem mesecu, preprosto ustvarite poročilo. S funkcijo poročanja LiveAgent lahko podatke enostavno segmentirate glede na uspešnost skozi čas, po agentu, oddelku ali kanalu.
  • Odgovarjanje na sporočila Viber prek LiveAgentja je bolj varno. Zakaj? Zahtevki za Viber so shranjeni v skupni univerzalni mapi Prejeto, do katere lahko dostopa vsak podporni agent. To pomeni, da vam ni treba skrbeti glede:
    • Skupne rabe poverilnic za prijavo v Viber z več zaposlenimi
    • tega, da ostanete prijavljeni na javnih napravah
    • izgube naprave, ki so prijavljene v vaš račun Viber

Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo?

Dovolite nam, da poskrbimo za organizacijo in logistiko, tako da se boste lahko osredotočili na nemoteno in zanesljivo podporo vsem svojim strankam.  Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Viber je brezplačna aplikacija za klicanje in pošiljanje sporočil na več platformah, ki je na voljo v sistemih Android, iOS, Microsoft Windows, macOS in Linux. Viber je primerljiv z drugimi aplikacijami za sporočanje, kot so WhatsApp, Signal ali Telegram.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko na Viberju zagotovite takojšnje storitve za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Zagotavljanje takojšnje storitve za stranke v Viberju je vprašanje orodij v vašem arzenalu. Uporaba orodij za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, zagotavlja, da ste obveščeni o vsakem novem sporočilu. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko integracija Viber koristi mojemu poslu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Lahko izboljša učinkovitost zastopnika, prihrani čas, stane manj, izboljša zadovoljstvo strank in zagotovi boljšo varnost podatkov.” } }] }

Learn from real data insights

Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.

Start free 14-day trial

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico