Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vstopnični sistem

Vstopnični sistem je orodje ali programska oprema, ki zajema, organizira in upravlja zahteve strank. V bistvu sistem podjetjem omogoča hitrejše in učinkovitejše reševanje zahtev strank (zahtevkov).

Kakšne so prednosti uporabe vstopničnega sistema?

  • Večkanalne interakcije
  • Učinkovita ločljivost zahtevkov
  • Prednostno razvrščanje zahtevkov
  • Izboljšana produktivnost agentov
  • SLA spremljanje in poročanje
  • Pravi vpogledi v podatke
  • Izboljšana kakovost podpore in večje zadrževanje strank
  • Samodejne možnosti
  • Pomembni prihranki (odprava potrebe po aplikacijah in programski opremi drugih proizvajalcev s shranjevanjem vseh sporočil in informacij o strankah na enem centraliziranem mestu)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Katere izstopajoče funkcije ima programska oprema LiveAgent za vstopnični sistem?

Univerzalna mapa

Univerzalna mapa LiveAgent poenostavlja e-pošto, telefonske klice, sporočila v družabnih omrežjih, zahtevke in sporočila pri klepetu v živo v eno skupno mapo »Prejeto«. Uporabnikom omogoča tudi odgovoriti na vsa dohodna sporočila neposredno iz mape Prejeto, ne da bi pri tem morali spremljati ali se prijaviti v vsako posamezno platformo.

Univerzalna-mapa-funkcije-LiveAgent
Nadzorna plošča LiveAgent zahtevkov

Hibridni tokovi zahtevkov

Ena od izstopajočih lastnosti LiveAgent je hibridni tok zahtevkov, ki agentom omogoča, da spremljajo pot kupčeve ločljivosti zahtevkov po več kanalih v isti niti zahtevka. To pomeni, da če bo stranka začela pogovor v klepetu v živo, kasneje pa ga bo nadaljevala po e-pošti ali telefonu, bodo vse tri interakcije dostopne v istem toku zahtevka.

ID-ji zahtevkov, na katere je mogoče klikniti

LiveAgent vsakemu zahtevku samodejno dodeli enolični identifikator (ID). Če je eden od vaših agentov naletel na težavo in se mora obrniti po pomoč, lahko s svojimi kolegi zlahka deli ID, na katerega se enostavni klikne, da se pride direktno do vsebine zahtevka.

Vstopnični sistem

CRM

LiveAgent se ponaša z vgrajenim CRM, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje CRM polj po meri. Na nadzorno ploščo zahtevkov shranite vse potrebne informacije o svojih strankah, vključno s preteklimi nakupi, zahtevki in edinstvenimi vpogledi.

Zahtevek_vpogled-CRM

Zaznavanje konflikta agentov

Vstopnični sistem LiveAgent vas opozori, kadar koli se vmešate v delo drugega agenta. Če boste na primer začeli odgovarjati na zahtevek, na katerega odgovarja drug agent, vas bo sistem na to samodejno opozoril.

Zaznavanje konflikta agentov

Samodejno dodeljevanje zahtevkov

S programsko opremo vstopničnega sistema LiveAgent bodo vsa dohodna sporočila strank samodejno dodeljena ustreznemu podpornemu agentu, kar bo odpravilo kakršno koli zmedo ali zastoj med agenti. Vsak agent bo natančno vedel, na katere zahtevke mora odgovoriti, kar ima za posledico višjo stopnjo produktivnosti in večjo učinkovitost.

Upravljanje SLA

LiveAgentov vstopnični sistem bo spremljal vse vaše zahtevke SLA in vas obvestil vsakič, ko prejmete zahtevek od VIP stranke ali kadar bo zahtevek od VIP stranke kmalu zapadel.

Raven-SLA-LiveAgent
Nastavitve SLA

Oznake in filtriranje

Vstopnični sistem LiveAgent samodejno organizira vse dohodne zahtevke glede na kanal, prednost in datum prejema. Uporabniki lahko vsaki oznaki  dodajo tudi oznake, da olajšajo filtriranje in si na prvi pogled ogledajo vsebino vsakega zahtevka.

Vstopnični sistem

Zasebni zapiski

Agenti lahko znotraj niti zahtevka ustvarijo zasebne zapiske, ki so vidni samo agentom. Zasebni zapiski so lahko opomniki ali pa pomagajo drugim agentom pospešiti reševanje zahtevka ali zahteve kupca.

Vstopnični sistem

Delitev in združitev zahtevkov

Ta funkcija lahko znatno pospeši čas ločljivosti zahtevkov. Če od iste osebe prejmete več zahtevkov približno istočasno, jih lahko enostavno združite v eno. Če prejmete en zahtevek, ki zahteva pozornost dveh oddelkov (na primer prodaje in IT), lahko zahtevek razdelite na dva dela, da zagotovite največjo učinkovitost.

Vstopnični sistem

Interni klepet in klic

Tako kot v Gmailu, tudi programska oprema vstopničnega sistema LiveAgent omogoča klepet s spletnimi kolegi neposredno na nadzorni plošči LiveAgent. Na voljo so seveda tudi interni klici.

Interni klic

Samodejna pravila

Samodejna pravila zahtevkov lahko vaše agente osvobodijo vsakdanjih in ponavljajočih se nalog. Z ustvarjanjem posebnih samodejnih pravil, ki temeljijo na času in sprožilcih, bo vaš vstopnični sistem lahko izvajal naloge, kot je spremljanje e-pošte ali označevanje zahtevkov kot neželene pošte.

Poročanje

Programska oprema vstopničnega sistema  LiveAgent je opremljena z zmogljivimi orodji za  poročanje  in analizo podatkov. Ustvari poročila o uspešnosti, poročila o skladnosti s SLA,

Vstopnični sistem

Gamifikacija

Služba za stranke je lahko ponavljajoče se in nehvaležno delo. Naj bo zabavnejše z gamifikacijo, nivoji in nagradami. Vaši agenti se bodo imeli česa veseliti vsak dan, zdrava raven konkurenčnosti pa bo povečala njihovo delovno učinkovitost.

Vstopnični sistem

Katere komunikacijske kanale lahko povežete s vstopničnim sistemom LiveAgent?

  • Elektronska pošta
  • Klepet v živo
  • Telefon (lahko registrira neomejeno število VoIP telefonskih številk)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kontaktni obrazci
  • Portal za stranke

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Kako deluje vstopnični sistem?

Kadar koli se stranke obrnejo na vaše podjetje prek kanala, ki ste ga povezali z LiveAgent, sistem samodejno ustvari novo podporo.

Kako izgleda v praksi?

Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da uporabljate programsko opremo za vstopnični sistem, da odgovorite na njihove telefonske klice, klepete v živo, sporočila Viber, tvite ali e-pošto, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Vzpostavitev in delovanje vstopničnega sistema

Če želite zagotoviti, da vaš vstopnični sistem uporabljate v največji možni meri, ga boste morali povezati z vsemi svojimi e-poštnimi računi, profili v družabnih omrežjih in telefonskimi številkami. Na svoje spletno mesto boste morali postaviti tudi naš pripomoček za klepet v živo in ustvariti portal za podporo LiveAgent. Ne veste kako začeti? Oglejte si ta vodnik Kako začeti?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Viri baze znanja

Tukaj si oglejte celoten seznam funkcij vstopničnega sistema.

Ali ste pripravljeni preizkusiti naš priznani vstopnični sistem?

Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo.Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je vstopnični sistem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vstopnični sistem je orodje ali programska oprema, ki zajema, organizira in upravlja zahteve za storitve strankam. V bistvu sistem podjetjem omogoča hitrejše in učinkovitejše reševanje zahtev strank (zahtevkov).” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti uporabe vstopničnega sistema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Brezhibne interakcije med vsemi kanali, učinkovita ločljivost zahtevkov, določanje prednosti zahtevkov, izboljšana produktivnost agentov, spremljanje in poročanje SLA, dejanski vpogledi v podatke, izboljšana kakovost podpore in večje zadrževanje strank. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako deluje vstopnični sistem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Kadar koli se stranke obrnejo na vaše podjetje prek kanala, ki ste ga povezali s vstopničnim sistemom, sistem samodejno pretvori sporočilo v zahtevek za podporo..” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico